Uitgerekend 1 - 15 maart 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Oilell, 26 jun 2023.

  1. Annelies26

    Annelies26 Actief lid

    19 jan 2023
    439
    253
    63
    Vrouw
    Misschien zit ze wel in een sprongetje en is ze daarom anders met slapen. Bij mijn oudste ook altijd gehad! Daarna gelijk iets nieuws geleerd. Onze ukkepuk lijkt juist meer honger te hebben. Drinkt nu weer normaal maar heeft echt nieuwe dingen geleerd.
    Lastig dat er geen handleiding mee komt he :).
     
  2. Soof1992

    Soof1992 Fanatiek lid

    2 jan 2022
    2.533
    3.035
    113
    Vrouw
    Haha, ja, was er maar een handleiding ahahah! Tot nu toe nog altijd veel wiegen, maar ze is gelukkig verder ook een heel blij meisje. Het lijkt er tevens op dat twee van haar flessen nu wat worden uitgebreid (eerste ochtendfles en laatste avondfles).
     
  3. Soof1992

    Soof1992 Fanatiek lid

    2 jan 2022
    2.533
    3.035
    113
    Vrouw
    Vandaag gesprek gehad met mijn teamleider over mijn verlof die volgende week officieel eindigt. Maar ik plak er toch nog 9 weken aanvullend ouderschap + 3 weken vakantie er achteraan. Dan mis ik eigenlijk nog 3 weken tot start opvang van ons meisje. Dus die laatste 3 weken moet ik even kijken hoe ik dat ga doen. Is wel in de vakantie van mijn man nog dus als het goed is zou ik dan wel kunnen starten. Ergens ook wel een fijn idee: beginnen met werken als ze nog niet naar de opvang hoeft zodat mama al gewend is. Haha.
     
  4. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.468
    1.509
    113
    Vrouw
    @Soof1992 wat apart he dat dingen ineens zo kunnen veranderen.
    Hier ook een onwijs makkelijk en lief vrolijk meisje die vaak gemakkelijk slaapt. Na de fles van 11/12 uur leg ik haar vaak te slapen in haar eigen bedje zodat ik zelf mijn handen vrij heb of even 1 op 1 tijd heb met onze zoon. Zodra ze begint te gapen leg ik haar weg en valt ze meestal zonder gedoe in slaap. Net ook een kwartier gerommel en gehuil. Even gekroeld, toen weer in bed gelegd. Speen wilde ze allemaal niet, wist het ook niet. Ervoor gekozen om het heel even een paar minuutjes af te wachten. Ze sliep na 5 minuten ‘mekkeren’ en beetje huilen.
    Dat is ook anders dan normaal. Maar eergisteren Rota druppels gehad, dus misschien komt het daar wel door.

    Consultatiebureau was tevreden, gewicht gaat goed, lengte sprong gemaakt, hoofdomtrek ook prima. Ze heeft helaas alleen nog wel een behoorlijke voorkeurshouding. Dus we moeten nu echt aan de bak met meer draaien enzo, want anders moet er een kinder fysio meekijken. We hebben het bedje omgedraaid etc. Net naar boven geweest om haar hoofdje te draaien; sta ik boven, heeft ze het zelf al gedaan haha. Dus dat komt vast goed want er zit duidelijk verandering in.

    Wij zitten nu nog steeds op 5 flessen van 150+5.
    05:30/06:00
    08:30-09:00
    11:00/12:00
    15:00/16:00
    18:00/19:00
     
  5. Annelies26

    Annelies26 Actief lid

    19 jan 2023
    439
    253
    63
    Vrouw
    Mijn dochter had na die rota druppels ook zo'n last en was mopperig! Ging na een dag of 3 weer weg.
    Gelukkig dat ze zelf lijkt te gaan draaien nu. Toch gek die voorkeurshouding. Moet er niet aan denken om altijd hetzelfde te liggen :roflmao:
     
  6. Annelies26

    Annelies26 Actief lid

    19 jan 2023
    439
    253
    63
    Vrouw
    Wij hadden hier laatst het moment waarvan je weet dat hij komt maar je schrikt er toch van..
    Om 01.00 uur was ik er even uit omdat ze liep te mopperen. Had haar oogjes nog dicht dus duidelijk geen zin om al te drinken. Ik heb haar speen gegeven en zei nog: ik zie je over een uurtje weer.
    Nou, je raadt het vast al, om half 6 schrokken mijn man en ik tegelijk wakker en was ze dus niet voor een fles gekomen :D. Ja dan ga je toch even kijken of ze nog wel leeft. Maar ze lag heerlijk te slapen en heeft dat tot half 7 gedaan. Die dag toch maar 180 flesjes gegeven omdat ze er maar 4 zou krijgen. Maar die zijn toch nog wat groot. Sinds die nacht komt ze wel weer in de nacht em kunnen we gelukkig weer 150 geven. Dat kan ze toch wat beter aan.
     

Deel Deze Pagina