Zo, ik ben ook weer helemaal bij!!! Gisteren alvast mijn zoontje zijn eerste verjaardag gevierd, morgen is hij alweer 1 jaar! Hij is zo erg verwend! @voelen, ik las dat meerdere al iets gevoeld hebben. Sinds een paar dagen heb ik dat idee ook! Al lijkt het mij nog best vroeg! Leuk dat er al een aantal het geslacht weten! Dat maakt mij nu nog meer nieuwsgierig.. Al ga ik er eigenlijk al beetje vanuit dat het een jongen is.. Helaas is mijn pauze nu weer voorbij en moet ik weer hard werken!
@BabyFG Alles wordt er helemaal uitgehaald en we krijgen een hele fijne grote douche in de plaats van (k**) douche en (k**)bad, plus alles gaat van de grond af dus schoonhouden wordt appeltje eitje! ik hoop dat ze binnen 2 weken klaar zijn maar geloof dat die dingen altijd uitlopen.... en die troep, tja... dat is daarna weer een goed excuus om alles nieuw te verven Balen zeg van die bank! Lastige situatie, zeker als ie zo nieuw is en je er zelf echt last van hebt. Maar hij zal zelf toch misschien ook wel zien dat ie nu erg onhandig is qua ruimte en indeling? Of misschien kun je de grootste inruilen voor een kleinere waar je wel goed op zit?
Je moet onderaan bij je banner maken, aanvinken onbekend, jongen of meisje ik dacht dus dat jij het @Koektrommel dat bewust zo hadden gedaan, maar snapte dus niet waarom de hele banner dan wel roze en blauw Zie het vaker op t forum, vandaar ook
Ik heb mijn eindelijk m'n nieuwe droger Ik gebruik hem haast niet maar toch heb ik hem wel gemist voor de handdoeken . Net meteen de handdoeken erin gedaan .
Jeej! Super fijn. Ik werk thuis en die van mij zitten er toevallig ook in. Worden ze zo lekker zacht van hè! Voor het beddengoed ook ideaal
Lekker vooruitzicht in elk geval! Ik zag ineens dat de flexa creations in de aanbieding is! En ik had toevallig nog testers liggen voor onze Slaapkamer (die hadden we vanwege tijdgebrek en gemak gewoon alleen gauw even helemaal wit gemaakt voor de verhuizing, maar wil graag 1 muur wel kleurtje geven). Dus gauw even erop gesmeerd kan man vanavond even zn oordeel vellen en dan kan ik t woensdag ofzo ff gauw gaan halen 1 blik Ja t is meer dat de 2 zits midden in de kamer staat (onhandig), en t is gewoon geen gezellige daar-nestel-je-lekker-in-bank....ws omdat t dus geen hoekbank is ik heb er dus spijt van...en dat gevoel wordt ook eigenlijk alleen maar erger Zit er al een tijdje mee.... Herkent iemand t trouwens een gejaagd hart met regelmaat? Terwijl ik nou niet t idee heb dat ik erg veel stress ervaar ofzo....maar af en toe dan valt t echt ineens uit t niets op, dat gebonk en gewoon dat gehele gevoel wat erbij komt kijken. Wordt er altijd beetje naar van
Bij mijn dochter was ik tot 20 weken wel misselijk en moest ik soms nog overgeven, maar ik geloof niet dat ik nog zo erg misselijk was als nu met 15 weken. Ik dacht dat het toch wel al een heel stuk minder was. Jij fotografeert ook toch? Ik zat te denken, misschien wel leuk om elkaars een op te zoeken op social media, ik ben wel benieuwd naar jouw werk
Ik herken trouwens het gejaagde gevoel ook wel hoor. Had het bij mijn dochter ook. En het komt juist zodra je rustig gaat zitten, is heel normaal Ik heb het extra wanneer ik vermoeid of gestresst ben, ik ben er in het verleden wel eens voor naar de huisarts geweest.
Klopt! Hobbymatig karakter wel hoor, af en toe een betaalde opdracht. Ben niet erg actief op mn fb pagina vanwege tijdgebrek door opleiding wat ik naast mn werk deed...(ligt nu allemaal on hold gelukkig, moet er echt even allemaal niet aan denken haha). We kunnen vanuit de fb groep wel doorklikken naar elkaar denk ik
Ik ben wel heel erg moe ja...en word chagrijnig van de pijn in bekken en rug Ik heb echt mn dag niet, en heb ook echt eigenlijk geen behoefte aan werken deze week Ik wil gewoon slapen
Ah, leuk toch! Oh sorry haha, ik besefte me niet dat je op de fbgroep zat, ik heb de namen en nicknames niet echt gekoppeld in mijn hoofd merk ik
Oh dat is balen... Nu al zo erg. Ik had van de week dat ik voor het eerst een beetje urine verloor tijdens het niezen Dat had ik bij mijn dochter in de laatste weken, maar ik werd er niet echt blij van dat het nu al gebeurde. Gelukkig is het daarna niet meer gebeurd.. Ga er toch wel even op letten, want geen zin in bekken-drama straks.
Ik verlies met niezen altijd wat urine ook als ik niet zwanger ben . Ook wanneer ik met dochters spring op de trampoline. Zo irritant. Mag niet klagen als ik het hier zo lees. Ik ben alleen ontzettend moe maar verder helemaal nergens last van. Dus niet spugen in een zwangerschap zegt ook niet dat het een jongen is Echte bakerpraatjes dus. Bij de andere zwangerschappen allemaal wel veel gespuugd.
Oh wat lijkt me dat waardeloos @Koektrommel. Komt dat door je zwangerschappen? En grappig ja, heb me altijd afgevraagd of dat echt kan, zo’n verschil in kwaaltjes per zwangerschap en toch hetzelfde geslacht. Maar ja dus
Waarschijnlijk wel. Daarvoor had ik het niet. Ook niet na de eerste. Volgens mij is het na de derde zo erg als nu geworden. Haha mijn moeder zei me altijd al dat dat onzin was. De chinese kalender klopt ook niet bij mij. En mijn moeder is zwanger geweest van beide geslachten maar had alle keren precies dezelfde vorm buik en haar figuur was ook hetzelfde.
Hier ook nog misselijk. Weet even niet meer wie het vroeg haha. Maar geef nog dagelijks over. Vreselijk. Ik kan niet zonder droger!! Spijkerbroeken gaan er hier ook in. En idd handdoeken! Ik vind het ook lekker om alles in de zomer buiten te hangen. Ik ben gewoon alweer 13 weken. Vrijdag 14. Het gaat echt snel. Morgen weer een echo.
Oh wat vervelend dames die nog misselijk zijn. Gaat hier echt veel beter, en hoef ook niet meer de hele dag te eten. Ik eet juist weer minder, zit heel snel vol. Hopelijk laat de weegschaal dit ook zien. Verder lees ik alles mee hoor, maar voel me soms zo futloos om te reageren. Is het al bijna donderdag, ik heb zin om mn kleine knul te zien, of meid natuurlijk.