Ik denk een jongen maar heb geen idee waarom! Mijn man denkt een meisje dus beide zijn vertegenwoordigd Omdat ik me laatste paar dagen wat beter voel ben ik vooral heel blij dat we morgen mogen kijken. Ben nu opeens bang dat er iets niet goed is, wat nergens op slaat, want heel logisch dat je je in week 14 beter voelt gewoon even wat bevestiging nodig dus!
Dat je je rond deze periode beter begint te voelen is wat mij betreft juist een teken dat het goed gaat! Heel veel plezier morgen bij het spieken
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 mei 2019! ♡ 25 april 2019 ♡ Mellshariff - 25 jaar - 2e kindje 27 april 2019 ♡ Ciprilla - 25 jaar - 2e kindje 29 april 2019 ♡ Curitiba - 42 jaar - 2e kindje 30 april 2019 ♡ Daan3 - 28 jaar - 2e kindje ♡ Carmina26 - 30 jaar - 2e kindje 2 mei 2019 ♡ peque - 45 jaar - 1e kindje 3 mei 2019 ♡ Wildchildmom - 27 jaar - 2e kindje ♡ Kersje24 - 26 jaar - 2e kindje 5 mei 2019 ♡ Skittle - 33 jaar - 2e kindje (1e om voor te zorgen) ♡ Mammielove - 32 jaar - 3e kindje 6 mei 2019 ♡ Kokjes - 27 jaar - 3e kindje ♡ Mariekemama - 32 jaar - 2e kindje 7 mei 2019 ♡ Isayez - 27 jaar - 2e kindje ♡ BabyFG - 30 jaar - 2e kindje 8 mei 2019 ♡ Mlb - 24 jaar - 2e kindje ♡ Koektrommel - 26 jaar - 4e kindje 9 mei 2019 ♡ Rnsk - 27 jaar - 1e kindje ♡ Kenikela - 30 jaar - 1e kindje ♡ ClandeStinee - 26 jaar - 1e kindje 10 mei 2019 ♡ xxmama2016 - 26 jaar - 3e kindje 12 mei 2019 ♡♡ Liefwolkje - 25 jaar - 1e kindje en 2e kindje 16 mei 2019 ♡ Elinetjeee - 23 jaar- 1e kindje ♡ Pien86 - 32 jaar - 1e kindje JONGEN (2) MEISJE (6) VERRASSING (4) ONBEKEND (14) --------------------------------------------- Afspraken: November: 17 - Pien86 - geslachtsbepaling 9:45u 17 - BabyFG - geslachtsbepaling 11:20u 19 - Kenikela - geslachtsbepaling 14:00u 19 - Rnsk - controle vk 21 - Pien86 - controle vk 21 - Mammielove - intake en controle nieuwe vk 20:15 22 - Kenikela - controle gyn 13:55u 23 - BabyFG - controle VK 16:15u 26 - ciprilla - controle vk 16:30u December: 4 - kokjes - controle vk 18.30u 10 - elinetjeee - controle vk 12uur 10 - Daan3 - 20 weken echo 20,00u 11 - kokjes - 20weken echo 09.15u 11 - ciprilla - 20 weken echo 10:45u 12 - MLB - controle vk 17:10u 14 - Koektrommel - centering pregnancy 9:15u 18 - ClandeStinee - 20 weken echo 9:00u 18 - peque - 20 weken echo 11:50u 18 - MLB - 20 weken echo 15:15u 21 - Kenikela - 20 weken echo 15:10u 27 - Elinetjeee - 20 weken echo 16:15u ☆Sterretjes☆ Paula1984, Miesje25, Namar, Maarr, 2Bmom, MotherOfAnAngel, SHN, Ebrum, Flamingo1990
Wauw! Nog meer meisjes haha. Gefeliciteerd @Kersje24 en @Daan3 Geweldig, gefeliciteerd @paula1984 voorspoedige zwangerschap gewenst Ik ga vanavond zelf gluren naar Mn kleintje met de babywatcher, ben benieuwd of ik nog iets van het geslacht kan ontdekken
Ik ga proberen hier een filmpje te uploaden haha. Je ziet het hartje zo mooi kloppen! Edit, bestand te groot
Jeetje wat een hoop meiden zeg!!! Leuk zeg! Volgende week zijn wij aan de beurt! Ik ben 80 tot 90 % zeker dat wij een jongen krijgen! Al heb ik geen voorkeur! Soms wil ik graag een meid.. Maar ander moment denk ik weer dat ik 'liever' nog een jongen zou hebben haha. Ik kan gewoon niet kiezen, gelukkig hoef ik zelf ook niet te kiezen.
Hier mijn bevallingsverhaal; 2.00uur snachts begon ik lichte buikkrampen te krijgen, dacht eerst dat ik naar de toilet moest voor een boodschap, dit lukte niet. Naar 2 minuten kwam de kramp weer en toen viel het kwartje, zouden dit weeen zijn is mijn bevalling begonnen? Niet veel later verloor ik de slijmprop en gelijk erachteraan brak mijn vruchtwater en daar begon het. Vruchtwater was groen, vk gebeld en gelijk door naar het ziekenhuis. Eenmaal in het ziekenhuis belande ik echt in een weeenstorm dit heb ik 6 uur lang volgehouden maar was helemaal op en trok de pijn niet meer, en zat nog maar op 5cm ontsluiting. Ruggenprik gevraagd en gekregen, dit was heerlijk! Ik kon even slapen en lachen en kletsen. Binnen 2 uur had ik volledige ontsluiting en begonnen de persweeen. Ik mocht persen maar daar ging het mis, hartslag van de kleine man schoot onwijs omlaag wanneer ik begon met persen. Ik heb een half uur lang mijn persweeen moeten wegzuchten en dat was een echte hell!!! Raakte hiervan in paniek en kreeg een zuurstof masker, ondertussen werd het erg roemoerigg in de verloskamer en gingen er artsen in en uit ik wist dat er iets aan de hand was en riep alleen maar om de baby. Uiteindelijk kwam er een man bij met mini reanimatie voor het geval dat... ik kreeg een knip en een vacuüm en moest onwijs hard persen. Met 3 persweeen was kleine man geboren, hij kwam en slap en kleurloos uit maar dat trok gelukkig direct weg nadat hij bij me lag. Maar oh wat een angstig moment was dat!!! Ik heb al met al 14uur over mijn bevalling gedaan. Dit keer ga ik voor een badbevalling in het ziekenhuis en hoop zo dat het gaat meevallen allemaal. Heb woensdag ook een gesprek met een psycholoog bij de vk die vrouwen begeleid die wat angstig zijn of een traumatische bevalling hebben gehad.
Jaa precies jouw eerste en laatste zin! Ik denk ergens dat t een jongen wordt, maar ben zo blij dat ik niet hoef te kiezen! Het is gewoon al bepaald! Edit: Oh t was niet je eerste zin zie ik, maar je snapt vast wat ik bedoel
@Mellshariff heftig! Wat goed dat die begeleiding er is bij de vk! Ik hoop dat je er wat aan hebt. Je zult wel doodsangsten uitgestaan hebben dat laatste halfuur en op t moment van geboorte....gelukkig trok hij snel bij toen hij bij je lag. @Kersje24 ja ik ook!!! Uitslapen ook mislukt helaas haha. Nog even wachten, maaar vandaag is dan eindelijk de dag Heb vooral t idee dat t een grote baby is haha, we zullen t zien Peanut ligt hier dus vaak rechts, zie je (en ja klopt die muur die je op de achtergrond ziet moet nog afgewerkt worden , nog geen tijd voor gehad....)