Hahaha ik mag t nog niet zeggen van mn man!! Zooo flauw Hij wil dat eerst alle intimi enzo t weten stom Koektrommel had t juist ssssst
Aaaaaaaah jullie zijn leuk haha! Hier ook een jongen!!!!! Oh en alles erop en eraan. Zó gaaf om te zien. Stuiterde flink rond. Hij heeft een wipneusje en zat te duimen :hearteyes: Er zat eigenlijk geen 3D bij maar heeft ze toch even aangezet om te laten zien hoe schattig hij erbij lag. Oh my, totally cute! Zijn lekker gaan ontbijten in de stad, even goed van genoten! Jeeeeeeeh!!!
Ahhh te schattig!! Wij ook zo’n stuiterbal! Super leuk haha Heb t gezichtje helaas niet goed kunnen zien, maar we weten wel dat t 10 vingers en 10 tenen heeft in elk geval haha 9 februari hebben wij dan de 3d/4d echo Ik heb op fb een foto gegooid van dochter met roze én blauwe balonnen kan iedereen daar nog even raden
En die schok valt me heel erg mee Vind t wel een gek idee nog haha T gekke is dat ik qua kleuren wel al meer richting de petrol enzo getrokken werd, misschien dan toch een soort voorgevoel dat meespeelde al stiekem. Misschien wilde ik er gewoon niet aan haha
Gefeliciteerd @BabyFG en @Pien86 met het prachtige nieuws!! Wordt de stand weer een beetje bijgetrokken haha @Elinetjeee toevallig heb ik vrijdag gebeld voor een afspraak en word ik maandag teruggebeld! Dus de afspraak is nog niet bekend