Uitgerekend: 1- 15 mei 2019! Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pien86, 4 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    He mn banner loopt niet meer goed... Ik ben 1 dag verder. Raar, meteen even aanpassen.

Nou dat doet die dus niet.. dan ben ik meteen weer een dag verder. Ik laat het maar even zo. :confused:

2. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Het lukt me niet meer om mn banner te plaatsen. Zegt dat die of een regel te lang is.. of dat mn handtekening maar 1 afbeelding mag bevatten. Terwijl ik de andere link dan heb weggehaald. Kan iemand mij helpen?

3. Pien86

Pien86 Bekend lid

3 sep 2018
    710
    686
    93
    Vrouw
    Misschien eerst even je hele handtekening verwijderen en dan opslaan? Ik zie bij jou namelijk een afbeelding met een kruis er doorheen in beeld staan, misschien moet die eerst weg en kan je daarna opnieuw beginnen.

4. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Mijn banner liep ineens een dag achter zag ik vandaag, dus die heb ik ook even aangepast.

Edit: huh, hij staat nu ook weer verkeerd :confused:

5. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Balen zeg..

Ja, ik heb het ook nooit echt geloofd inderdaad. Ben benieuwd of de Chinese kalender dit keer bij ons weer klopt, bij dochter klopte ie wel. Dan zouden we nu een jongen krijgen.

6. xxmamaxx2016

Ja gelukt!! Thanks!

Koektrommel vindt dit leuk.
  7. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ja ik krijg hem ook niet goed.. :confused:

8. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Hier nog steeds zo moe!! Wordt helaas nog niet beter..
    En vandaag de baby watcher besteld, jeej! Komt volgende week binnen. Lekker thuis op de bank naar het kleintje kijken.

Chinese kalender klopte bij Mn zoontje ook, zou dit keer een meisje moeten krijgen. Ben benieuwd, ook mijn gevoel zegt meisje maar ja 50/50 gokken he.
    Vandaag niemand met een geslachtsbepaling?

9. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Wat vervelend dat jullie nog zo misselijk zijn. Bij mij is dat gelukkig grotendeels weg. Wel zo nu en dan als ik moet hoesten dat er zo'n braakneiging achteraan komt. Maar hoef eigenlijk niet meer over te geven. Ben wel heel erg moe. Slaap zo'n 12uur per nacht en indien mogelijk ook nog een middag slaapje.

BabyFG vindt dit leuk.
  10. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Ik heb gisteravond weer overgegeven :confused: was zo misselijk, kon het niet meer houden.. en nu twee nachten heel onrustig geslapen en dan wordt de misselijkheid alleen maar erger, dus hou mn hart weer een beetje vast voor vandaag.

Fijn dat bij de meesten van jullie de klachten (grotendeels) weg zijn! :)

11. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Huh, mijn banner doet het nu helemaal niet meer goed. Hij staat op dezelfde dag als gisteren :confused: vandaag 15 weken!

12. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
  13. xxmamaxx2016

Bij mij loopt die ook niet goed. 13.4 nu...

14. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Mijne doet het ook niet meer.. zou 12,5 zijn nu.. lees in het topic dat geen enkele banner het nog goed doet. Dan maar even geen banner

15. xxmamaxx2016

Nee idd. Ach er zijn ergere dingen op de wereld :p

16. xxmamaxx2016

Nu staat die bij mij wel goed zie ik nu...

17. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Heb niet kunnen bijlezen, maar jullie kletsen echt wel snel door hoor :p
    Mijn banner staat trouwens wel goed, even aangepast naar roze :cool:

Ik probeer om regelmatig terug mee te babbelen!
    Voel mij momenteel echt slecht, gisteren naar dokter geweest en beginnend griepje :( normaal weekje rust maar controledokter dacht er anders over :( nu zit ik hier op mijn werk, kan me niet concentreren, voel me supermoe, zou het liefst gewoon op de zetel liggen..

Zowel fysiek als mentaal zit ik er echt door.. Heb bij mijn psycholoog eens gehoord of ik vrij snel bij haar terecht kon want voel me weer zoals bij mijn PD :(
    Lichaam doet soms ook gewoon overal pijn..

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    o irritant dan die banners...zie nu ook niet of die van mij nou wel of niet goedloopt.
    nou ja weet gelukkig zelf wel dat ik elke dinsdag weer een week verder ben ;)

vandaag dus 14 weken! deze week mag gauw voorbij zijn hoor.
    ben nog helemaal versleten van het weekend weg, vanmorgen weer 7 uur de deur uit en pas net iets voor half 9 op t werk :( m'n rug is er nu alweer klaar mee....
    en donderdag een gaar teamuitje (45 man) waar ik dan alleen het ochtenddeel erbij ben maar ws wel net ff teveel is voor mijn energieniveau (en te lang duurt ook vooral, en eer ik dan eens thuis ben....)...en de inhoud van dat deel is ook niet echt joepiedepoepie daar word je enthousiast van :rolleyes: ergens zit ik gewoon te hopen dat m'n darmen flink over de zeik gaan :oops: erg he :oops:

nou ja goed m'n energie vandaag zit veeerrrrr onder 0, zo eerst maar op m'n gemak eens m'n 1e thee van de dag drinken en hopen dat ik wat wakkerder word nog...

on the brightside, om t bericht toch een beetje positief te eindigen ;) de weegschaal gaf vanmorgen aan dat ik nog op 1 kilo onder startgewicht zit :thumup::thumup::thumup:
    vooralsnog gaat dat dus gewoon goed gelukkig. bij dochter zat ik nu denk ik al aan de +8 kilo :oops:
    ik had sowieso nog teveel reserves, dus dit is alleen maar goed zo :thumup: als t nou zo door blijft gaan verwacht ik niet erg aan te komen door eten, maar puur straks gewicht baby, vruchtwater, bloed en ws wel weer een hoop vocht tegen t eind...ik begin hoopvol te worden dat m'n gewicht dit keer goed onder controle blijft :)

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    vervelend Carmina!
    van een griepje kan ook alles zeer gaan doen he....rustig aan meid.
    en ziek is ziek toch...als jij je te belabberd voelt om te werken of je krijgt er koorts bij gewoon ziekmelden hoor!
    goed van je dat je contact hebt opgenomen met je psych. heftig dat je hetzelfde voelt als bij je pd!
    pas goed op jezelf he. knuffel voor jou

Carmina26 vindt dit leuk.
  20. Wildchildmom

28 aug 2018
    77
    145
    33
    Ik was even een paar dagen druk verjaardag van mn zoontje gehad en mijn ouder zijn hier op bezoek een week. Wat super fijn is want hun houden mn zoon de hele dag bezig :)
    Ik ben echt vaak super moe , misselijkheid is heeel veel minder maar het hangt er nog wel..

Wat super leuk de bekende geslachten al! Grappig dat je zo nieuwschierig kan zijn naar mensen die je eigelijk niet kent! ben nu ook zo benieuwd! Ik was gister kleding voor mn zoon shoppen en baalde super erg dat ik nog niet echt iets voor de baby kon kopen!

MLB vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina