Ben ook zo benieuwd! Ik denk nog steeds 2 jongens Maaaar ik zit er ook heel vaak naast haha, dit keer ook bij mezelf
Echt suuuper spannend! Ik wil het gewoon nu weten, wil kleertjes gaan kopen en de wandelwagen bestellen en alles waarvoor ik het geslacht moet weten haha @BabyFG haha dat is ook zo’n domper als je eigen gevoel er compleet naast zit. Ik heb aan iedereen die op de reveal party komt gevraagd om door te geven welk geslacht ze denken dat het wordt. En zo’n 80% zegt jongens dus wie weet heb je dit keer gelijk!
Oh wat leuk! Wij hadden die dag een soort poll gestart op fb haha Uiteindelijk was de eindstand 50/50 humor En hoe wordt de uiteindelijke reveal? Zo’n grote zwarte ballon doorprikken met blauwe of roze confetti of met een taart oid? Leuk vooruitzicht in elk geval!
O en t was vooral even schakelen en wennen wel gelijk kleertjes besteld en dat vond ik echt super leuk en elke keer als ik ze zag was ik dan verliefd. Daartussenin besefte ik t niet altijd en was t soms ook wel even “balen”. Niet dat een jongen minder welkom of minder leuk zou zijn, maar toch gewoon soort afscheid nemen van een meisje ofzo. Omdat ik echt zooo overtuigd was. Maar dat was uiteindelijk maar alleen die dag eigenlijk echt En nu soms denk k nog steeds wel eens ‘een jongen??:O’
Ik denk ook 2 jongens @liefwolkje , waarom weet ik niet. Gaat verder wel alles goed met ze? Ze groeien goed??
Ik mag gelukkig morgen naar de vk, voor controle. Vanwege de voorliggende placenta voel ik de baby zo weinig.. En als ik wat voel twijfel ik nog steeds of het mn darmen niet zijn. Dus ben wel even toe aan een check up, of alles goed gaat. Vervelend die onzekerheid.. met dit termijn voelde ik onze eerste dochter elke dag wel.
oh echt wat een prut bekken wat een kutzooi zeg....excuseer mn taalgebruik.. ik voel me alsof ik al ruim 30 weken zwanger ben en ik moet nog zo lang..... vrijdag met de VK ook uitvoerig besproken en zij gaf ook aan dat ik zeer zeker niet de 30 weken ga halen op het werk, en dat ik blij mag zijn als ik tot 26-28 weken door kan werken (met m'n weinige uren die ik draai: 3x5). ook de optie van thuiswerken besproken, zij vroeg eigenlijk al of het volledig kan (nu al), maar dat wil ik toch zo lang mogelijk proberen te voorkomen, ook voor de afstemming en dat je even van huis bent is ook wel prettig anders ga ik tegen de muren opvliegen. Ik zou wel gaan kijken of het zou lukken om dan de dinsdag vanuit huis te pakken zodat het in elk geval een eind rijden scheelt en dat een extra "rust"dag is in het midden. Waar het 1,5 week geleden nog wel ging het autorijden zelf, is dat nu een heel ander verhaal het optillen van met name m'n rechterbeen is al erg pijnlijk (handig ook in de file ), links valt gelukkig nog mee, dat scheelt dan wel iets weer. toen moest ik vanmorgen van de auto een stuk lopen naar mijn 1e werkplek vandaag en net weer stuk wandelen naar mn eigen officiële werkplek. gelukkig staat mn auto daar dan nog weer redelijk in de buurt. maar pfffffffffff even klagen
Is opzich niet heel raar hoor met een voorliggende placenta nog. ik begon dochter toen bij 17 weken pas te voelen, licht gekriebel van binnen. rond de 20 weken pas werden t wat duidelijkere schopjes. maar je hoort ze ook die de hele zws weinig voelen....hoop dat je niet tot die laatste categorie behoort, maar dat je binnen nu en een paar weken ook steeds meer gaat voelen!
Klagen mag, moet eens kunnen wel rot dat je je zo voelt.. Hopelijk gaat je werkgever er in mee dat je toch zo lang mogelijk je werk kan blijven doen.
Helaas was ik een die heel de zwangerschap weinig gevoeld heb.. Gelukkig bleef ik daar wel rustig onder. Hoopte deze keer dat de placenta op een andere plek zat.. Helaas zit hij weer voor. Ik hoop nu wel meer te voelen deze zwangerschap
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 mei 2019! ♡ 25 april 2019 ♡ Mellshariff - 25 jaar - 2e kindje 27 april 2019 ♡ Ciprilla - 25 jaar - 2e kindje 29 april 2019 ♡ Curitiba - 42 jaar - 2e kindje 30 april 2019 ♡ Daan3 - 28 jaar - 2e kindje ♡ Carmina26 - 30 jaar - 2e kindje 2 mei 2019 ♡ peque - 45 jaar - 1e kindje 3 mei 2019 ♡ Wildchildmom - 27 jaar - 2e kindje ♡ Kersje24 - 26 jaar - 2e kindje 5 mei 2019 ♡ Skittle - 33 jaar - 2e kindje (1e om voor te zorgen) ♡ Mammielove - 32 jaar - 3e kindje 6 mei 2019 ♡ Kokjes - 27 jaar - 3e kindje ♡ Mariekemama - 32 jaar - 2e kindje 7 mei 2019 ♡ Isayez - 27 jaar - 2e kindje ♡ BabyFG - 30 jaar - 2e kindje 8 mei 2019 ♡ Mlb - 24 jaar - 2e kindje ♡ Koektrommel - 26 jaar - 4e kindje 9 mei 2019 ♡ Rnsk - 27 jaar - 1e kindje ♡ Kenikela - 30 jaar - 1e kindje ♡ ClandeStinee - 26 jaar - 1e kindje 10 mei 2019 ♡ xxmama2016 - 26 jaar - 3e kindje 12 mei 2019 ♡♡ Liefwolkje - 25 jaar - 1e kindje en 2e kindje 16 mei 2019 ♡ Elinetjeee - 23 jaar- 1e kindje ♡ Pien86 - 32 jaar - 1e kindje JONGEN (7) MEISJE (7) VERRASSING (4) ONBEKEND (11) --------------------------------------------- Afspraken: November: 27 - ciprilla - controle vk 11:20u December: 4 - kokjes - controle vk 18.30u 10 - elinetjeee - controle vk 12uur 10 - Carmina26 - 20 weken echo 17:45u 10 - Daan3 - 20 weken echo 20,00u 11 - kokjes - 20weken echo 09.15u 11 - ciprilla - 20 weken echo 10:45u 11 - Kenikela - controle vk 11:00u 12 - MLB - controle vk 17:10u 14 - Koektrommel - centering pregnancy 9:15u 18 - ClandeStinee - 20 weken echo 9:00u 18 - peque - 20 weken echo 11:50u 18 - Koektrommel - 20 weken echo 14:00 18 - MLB - 20 weken echo 15:15u 19 - Mammielove - 20 weken echo 16.15u 21 - Kenikela - 20 weken echo 15:10u 21 - Rnsk - 20 weken echo 18:30u 24 - Pien86 - 20 weken echo 27 - Elinetjeee - 20 weken echo 16:15u 31 - Rnsk - controle vk 08:30 ☆Sterretjes☆ Paula1984, Miesje25, Namar, Maarr, 2Bmom, MotherOfAnAngel, SHN, Ebrum, Flamingo1990
@BabyFG Zo’n poll is ook een heel leuk idee! Wij hebben een etentje gepland bij het restaurant van een vriend van mijn vriend. Hij komt dan op het eind van de avond met een toetje met een soort sterretje (die je ook met verjaardagen ziet) en die kleurt dan blauw of roze. Wij geven hem ook de envelop met het geslacht dus het wordt voor onszelf ook een verrassing tot het etentje! Snap dat het even schakelen was hoor, zou ik ook hebben als ik heel zeker was van het geslacht. Wel fijn dat het kopen van de kleertjes heeft geholpen om het wat te laten bezinken! @ciprilla verder alles prima! Kleintjes doen het goed en beter kan het niet tot nu toe. Wel een beetje zenuwen voor de 20 weken echo, is toch spannend als ze alles gaan bekijken.
Oohh wat gaaf dat t voor jullie ook een verrassing nog is dan! Oh ik ben toch zooo benieuwd haha Leef ontzettend met je mee!
Hier ook een placenta die voor ligt (dat bedoel je toch of heb je echt een voorliggende placenta?) dus ook nog geen gevoel helaas plus ik ben vrij stevig dus ik verwachtte al dat het sowieso wat langer ging duren voor ik iets zou voelen... Ik vertrouw er gewoon op dat het goed zit, na goede nipt en goede controles, dus gelukkig geen onzekerheid
Wij zijn na de verbouwing van de badkamer maar meteen begonnen aan de babykamer... tenminste, mijn man is begonnen met wit schilderen van de muren (zat hele donkere kleur op) en ik mag van hem niets doen.... Enorm balen want ik ben altijd degene die klust en nu ik het resultaat tot nu zie, baal ik helemaal omdat er allemaall uitgelopen verfdruppels op de muur zitten hij bedoelt het goed allemaal, en zo lief dat hij me wil beschermen, maarre... ik denk dat ik vandaag toch maar zelf de kwast in de hand neem
@peque wat leuk om al helemaal te beginnen met de babykamer! Hier wordt dat wat lastiger. We hebben een nieuwbouwhuis gekocht en met geluk wordt die in april (!!) opgeleverd. Iets met goede timing enzo het komt vast wel goed, maar het wordt wel echt een drukke tijd!
Je hebt eerst placenta en dan baby, dus als ik iets voel is het aan de zijkant. Ik heb ook nog een laagje vet dus dat helpt hier ook niet mee. Maargoed wie weet slaat het ineens om en voelen we onze kleintjes straks volop, ik hoop het
Je mag wel verven, als je maar op waterbasis hebt. En natuurlijk opletten op je lichaam, niet overbelasten. Maar verven kan juist een ontspannend klusje zijn. De zware dingen lekker aan je man overlaten natuurlijk.