Meen je niet... Wij hebben voorlopig genoeg. Maar dit klinkt ideaal, zeker voor ons wij houden niet van verven en het hele huis moet gedaan worden. Buiten besteden we wel uit. Als je hem gaat gebruiken, wil je het dan laten weten?
@verhuizen Nee, het is niet ideaal. Maar het is wel zo nu en even roeien met de riemen die we hebben. Gelukkig wel veel vrienden en familie die willen helpen! En het wordt een hele planning. Moeilijke is dat de opleverdatum nog niet bekend is, dus het is nu allemaal nog een grove schatting. Ze zijn wel al een flink eind op weg, de buitenkant is bijna klaar. Dus wie weet wat eerder, maar dat is allemaal nog niet zeker.
hij is nog op waterbasis ook! haha ik ga m zeker halen (erg geneigd om dat nu a la minuut te doen hahha) en laat t zeker even weten!
ik hoop voor jullie op weinig eventuele vorstvertraging enzo dan en dat de oplevering idd eerder dan verwacht zal zijn!
hahaha toch maar even snel tussendoor naar de gamma gereden nu op m'n handen zitten om niet meteen te beginnen aan dat raam haha moet eerst nog even werken...
Dat voelen van de baby: ik heb ze denk ik wel al duidelijk gevoeld. Ik voelde ze dit weekend draaien ofzo denk ik en nu af en toe ook een druk in mijn baarmoeder (of darmen, weet het niet zeker). Hopelijk voelen we het snel wat duidelijker hé, vond dat bij ons zoontje ook zo fijn
Ik voel die kleine meid van mij ook zo goed als niet helaas. Placenta zit voor en ze hadden me er al voor gewaarschiuwd dat het langer kon gaan duren. Mijn zoontje voelde ik vanaf 16 weken dagelijks heel duidelijk. Ik vind dit heel naar, en hoop dat het niet te lang duurt voor ik haar ook kan voelen
@BabyFG ik heb af en toe last van mijn onderrug en als ik even in een verkeerde houding zit dan problemen met opstaan/weglopen maar als ik dan even loop gaat het wel gewoon. Verder gewoon echt continue heel moe, ik merk wel dat ik “ietsje” ouder ben. Normaal ga ik gewoon door tot ik er bij neer val, vandaar dat hij daar juist een stokje voor probeert te steken.... geen probleem mee als hij dingen van me overneemt, maar dingen die ik wel gewoon rustig aan kan doen, blijf ik liever zelf doen
Hahahaa a la minute? Zo herkenbaar Sinds de badkamer erin zit, kriebelen mijn handen om maar gelijk alles binnen te verven zodat het er allemaal weer fris en “nieuw” uitziet ....
hahaha je wilt niet weten watvoor en hoeveel plannen ik nog voor ons huis heb hahaha is t ene klaar bedenk ik weer 3 nieuwe dingen om ooit nog eens te doen haha zo had ik na de overdracht alle kozijnen dus antraciet geschilderd. ziet er mooi en strak uit hoor en t is zeker weer eens wat anders dan standaard wit...maar je voelt m al aankomen denk ik he ik wil toch weer terug naar wit, gewoon lekker fris en licht! nou hoef ik dat niet van mezelf in een maand tijd ofzo volledig gerealiseerd te hebben (liefst natuurlijk wel ), maar ik moet wel beetje pas op de plaats houden en dus prioriteiten stellen (eerst badkamer af, dan kinderkamers en dan nog maar eens zien of ik zelf uberhaupt nog iets kan...) maaaar ik ga wel na de lunch, dan ben ik klaar met werken gelijk even het raam in de badkamer doen.....ik ben benieuwd of t echt zo goed dekt! Ze hebben ook varianten voor bijv de trap e.d.
Ja ik ken de verf, was vorige week in de aanbieding bij de gamma, flex strak toch? Die heb ik hier ook in huis, voor de kozijnen in de keuken en babykamer Die in de keuken wil ik namelijk deze week nog doen, voor de hele keuken eruit gaat
Nee flexa mooi makkelijk Is helemaal nieuwe serie, ben erg benieuwd. Grondverf en lak ineen Ik zou denk ik pas je keuken kozijnen gaan verven als je nieuwe keuken erin zit (voor evt beschadigingen oid)
Oooooo ik zie het ideaal, wij moeten twee trappen doen. We hebben wel verf nog in huis maar deze wil ik! Mijn man gelooft er nog niet zo in, dus ben benieuwd naar jou ervaring.
Na de plaatsing verven is in mijn hoofd geen optie, omdat de schoonfamilie de dag erna voor de deur staat en ik dan het huis “mooi en klaar” wil hebben... Dus ik plak t maar af en duim dat het daarna wel meevalt met de beschadigingen
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 mei 2019! ♡ 25 april 2019 ♡ Mellshariff - 25 jaar - 2e kindje 27 april 2019 ♡ Ciprilla - 25 jaar - 2e kindje 29 april 2019 ♡ Curitiba - 42 jaar - 2e kindje 30 april 2019 ♡ Daan3 - 28 jaar - 2e kindje ♡ Carmina26 - 30 jaar - 2e kindje 2 mei 2019 ♡ peque - 45 jaar - 1e kindje 3 mei 2019 ♡ Wildchildmom - 27 jaar - 2e kindje ♡ Kersje24 - 26 jaar - 2e kindje 5 mei 2019 ♡ Skittle - 33 jaar - 2e kindje (1e om voor te zorgen) ♡ Mammielove - 32 jaar - 3e kindje 6 mei 2019 ♡ Kokjes - 27 jaar - 3e kindje ♡ Mariekemama - 32 jaar - 2e kindje 7 mei 2019 ♡ Isayez - 27 jaar - 2e kindje ♡ BabyFG - 30 jaar - 2e kindje 8 mei 2019 ♡ Mlb - 24 jaar - 2e kindje ♡ Koektrommel - 26 jaar - 4e kindje 9 mei 2019 ♡ Rnsk - 27 jaar - 1e kindje ♡ Kenikela - 30 jaar - 1e kindje ♡ ClandeStinee - 26 jaar - 1e kindje 10 mei 2019 ♡ xxmama2016 - 26 jaar - 3e kindje 12 mei 2019 ♡♡ Liefwolkje - 25 jaar - 1e kindje en 2e kindje 16 mei 2019 ♡ Elinetjeee - 23 jaar- 1e kindje ♡ Pien86 - 32 jaar - 1e kindje JONGEN (7) MEISJE (7) VERRASSING (4) ONBEKEND (6) --------------------------------------------- Afspraken: December: 4 - kokjes - controle vk 18.30u 10 - elinetjeee - controle vk 12uur 10 - Carmina26 - 20 weken echo 17:45u 10 - Daan3 - 20 weken echo 20,00u 11 - kokjes - 20weken echo 09.15u 11 - ciprilla - 20 weken echo 10:45u 11 - Kenikela - controle vk 11:00u 12 - MLB - controle vk 17:10u 14 - Koektrommel - centering pregnancy 9:15u 18 - ClandeStinee - 20 weken echo 9:00u 18 - peque - 20 weken echo 11:50u 18 - Koektrommel - 20 weken echo 14:00 18 - MLB - 20 weken echo 15:15u 19 - Mammielove - 20 weken echo 16.15u 21 - Kenikela - 20 weken echo 15:10u 21 - Rnsk - 20 weken echo 18:30u 24 - Pien86 - 20 weken echo 27 - Elinetjeee - 20 weken echo 16:15u 27 - ciprilla - controle vk 17.00u 31 - Rnsk - controle vk 08:30 Januari: 9 - ciprilla - glucose tolerantie test ☆Sterretjes☆ Paula1984, Miesje25, Namar, Maarr, 2Bmom, MotherOfAnAngel, SHN, Ebrum, Flamingo1990
Ik heb al een afspraak gemaakt voor de glucose test, bahh zo geen zin in. Gelukkig komen ze aan huis en is mijn man dan aanwezig, dus na het prikken ga ik lekker terug mn bed in Wie moet nog meer deze test?
Pff, mag ik even klagen vandaag? voel me zo gefrustreerd en zit op van de zenuwen. Niet echt gezond momenteel.. Gaat weer over mijn werk hoor. Ik probeer al sinds gisteren bij het hoofd van de personeelsdienst te geraken, nog altijd niet gelukt.. Mijn saldo van verlof klopt nog altijd niet. Nu stond ik vanmorgen wel aan de deur en hoorde ik dat mijn supervisor binnen was en ze waren over mij bezig en niet in een positieve manier. Maar ik vind dat zo'n dingen toch correct mogen zijn? Verlof is mijn recht dus ik wil dat dit correct is (gaat wel maar over halve dag maar toch). Nu had ik ook reeds contact opgenomen met de RVA (Rijksdienst voor Arbeidsvoorziening), die zorgen voor de uitbetaling tijdens mijn ouderschapsverlof. Want ben net begonnen aan mijn 2de blok ouderschapsverlof in 4/5de, maar met dat mijn werkgever mij vanaf 10/12 wil thuiszetten, ben ik waarschijnlijk een deel van mijn ouderschapsverlof kwijt.. Tenzij dat ze willen meewerken, dan kan ik dit nog stopzetten en kan ik dit deel van mijn ouderschapsverlof nog recupereren (weet het, ingewikkeld gedoe hé). Maar het is dat ze hier zo meewerkend zijn Heb al schrik om er binnen te gaan..
Wat een klusperikelen allemaal. Moet er niet aan denken om nu zelf wat te moeten doen. Gaat gewoon echt niet meer. Mijn man heeft wel nog Van Alles op de planning. Muur doorbreken enzovoort.... Verder heerst er hier op de basisschool een virus bijna alle kindjes zijn 1 dag ziek of van boven of van onder....... nou de oudste gaat naar de peuterspeelzaal 2x 3 uur per week. En dus zijn we alle 4 nu achterelkaar met 1 dag ertussen ziek geweest... ikzelf gisteren voelde me verschrikkelijk. Zelfs water bleef er niet in. En nu ben ik alweer bijna helemaal beter. Hoe snel dat dat dan weer goed gaat gelukkig!!! Nog 2 weken en dan de 20 weken echo alweer. Merk dat ik het erg spannend vind........ mocht het fout zijn.... dan twijferl ik of ik nog wel weer zwanger wil worden en dat geeft een zware lading aan de 20weken echo. Iemand meer die het erg spannend vind?