Oh lekker dan.. ja het is echt niet fijn dat drankje. Ik ben allang blij dat ik niet meer misselijk ben. Ik baal er wel van, een maand voordat ik zwanger raakte had ik een gewicht waarbij het niet hoefde. Maar lekker lopen eten.. En hoppa ik raak zwanger en ik ben te zwaar. Mijn gelukje.
Hier gaat manlief het grove werk doen, (de muur grijs schilderen) i en ik ga daarna met de beamer een witte Nijntje en sterretjes erop verfen. Het op en neergaan met een roller zie ik mijzelf nu niet doen, dan ga ik van mn graatje.. zie al vaak genoeg sterretjes als ik moet bukken.
Gaaf dat je zelf een nijntje gaat maken, ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. En inderdaad lekker je man het zware werk laten doen hoor. Je hebt t tenslotte ook al druk met de inrichting, alles bij elkaar shoppen. Daar zijn vrouwen toch vaak het beste in.
Wat een leuk idee! Nijntje is zo schattig <3 Ik kwam een muursticker tegen op aliexpress van le petit prince, die vond ik wel toepasselijk, hoop dat ie er een beetje uitziet, anders zal ik ook creatiever aan de gang moeten
Ik heb ook al raamstickers besteld voor op het raam. Hebben namelijk een rolluik aan buitenkant, dus geen gordijnen nodig, maar wil ook niet te veel inkijk. Dus hele schattige met Nijntje en sterretjes gevonden
Wow ik zie nu pas dat het al half 11 is ik lig gewoon nog op bed heb avonddienst vanavond, dus ergens ook wel lekker dat ik zo lang kon uit slapen, zal er ook niet vroeg inliggen vanavond
Even vergeten wie het vroeg maar met het UWV en mijn werkgever loopt het zeker nog niet soepel helaas. Heb nu de eerste 2 weken van oktober betaald gekregen... Verder nog niks. Duuuuurt lang....
Dat zou je denken, tja ik hoop dat het allemaal geregeld is voor het nieuwe jaar. Dan loopt mijn contract af. Wordt niet verlengd maar gelukkig ( zeggen ze tenminste) neemt het UWV het dan wel over... tot ik weer helemaal beter ben. En dat zal waarschijnlijk een paar maanden na de bevalling zijn.
Gisteren toch even wat kunnen ontspannen. Mijn vrij dagje en de kapster kwam, dus heb even genoten. Bij het opstaan vanmorgen voelde ik de zenuwen en stress weer de bovenhand nemen.. Vandaag kan ik hopelijk alles in orde krijgen op het werk en kan ik alles doormailen wat nodig is om mijn ouderschapsverlof te recupereren. Dinsdagavond nog maar eens gaan vragen of ze mij daarin wilden helpen (manager van de personeelsdienst was wel wat gepikeerd, waarschijnlijk omdat ik regelmatig bij hen sta, maar mag even alles wel in orde zijn voor mij denk ik dan ) en ze zei dat dat wel kon geregeld worden dan. Seffes nog maar eens langs gaan, in de hoop dat dit de laatste keer is..
Ik hoop dat het inderdaad vandaag allemaal goed geregeld is voor je! Ga jezelf zeker niet naar voelen omdat je daar vaak staat. Als ze het meteen goed geregeld hadden, dan had dat nooit gehoeven! Dus als ze gepikeerd is moet ze eens naar zichzelf kijken Succes vandaag!
Even frustratie uiten! Bijna alles in orde kunnen brengen alleen klopt mijn verlof dus nog niet hoe moeilijk kan het zijn?? 'ik doe mijn job, jij doet de uwe.' Euhm ja hallo, doe het dan! Even concreet: ik ben in juni gestart met 4/5de werken. Omdat je dus niet het volledige jaar voltijds werkt, moet je verlof afgeven (snap ik, is normaal). Maar omdat ik pas in juni met de 4/5de begonnen ben, moet ik dus 2,5 verlofdagen afgeven. In juni hebben ze er toen 2 afgetrokken (enja, nu komen ze dus af met dat het 2,5 dagen zijn). Dus ik zie dit in het systeem. Wegens andere problemen met verlof heeft dat mens (ja sorry) mijn beginsaldo aangepast en nogmaals 2,5 dagen afgetrokken. Dus eigenlijk heb ik nu 4,5 dagen verlof afgegeven! Maar mij gelooft ze niet, want het systeem klopt Ik moet mij echt proberen kalm te houden voor onze mini, maar ik kan het gewoon niet!!
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 mei 2019! ♡ 25 april 2019 ♡ Mellshariff - 25 jaar - 2e kindje 27 april 2019 ♡ Ciprilla - 25 jaar - 2e kindje 29 april 2019 ♡ Curitiba - 42 jaar - 2e kindje 30 april 2019 ♡ Daan3 - 28 jaar - 2e kindje ♡ Carmina26 - 30 jaar - 2e kindje 2 mei 2019 ♡ peque - 45 jaar - 1e kindje 3 mei 2019 ♡ Wildchildmom - 27 jaar - 2e kindje ♡ Kersje24 - 26 jaar - 2e kindje 5 mei 2019 ♡ Skittle - 33 jaar - 2e kindje (1e om voor te zorgen) ♡ Mammielove - 32 jaar - 3e kindje 6 mei 2019 ♡ Kokjes - 27 jaar - 3e kindje ♡ Mariekemama - 32 jaar - 2e kindje 7 mei 2019 ♡ Isayez - 27 jaar - 2e kindje ♡ BabyFG - 30 jaar - 2e kindje 8 mei 2019 ♡ Mlb - 24 jaar - 2e kindje ♡ Koektrommel - 26 jaar - 4e kindje 9 mei 2019 ♡ Rnsk - 27 jaar - 1e kindje ♡ ClandeStinee - 26 jaar - 1e kindje ♡ Kenikela - 30 jaar - 1e kindje 10 mei 2019 ♡ xxmama2016 - 26 jaar - 3e kindje 12 mei 2019 ♡♡ Liefwolkje - 25 jaar - 1e kindje en 2e kindje 16 mei 2019 ♡ Elinetjeee - 23 jaar- 1e kindje ♡ Pien86 - 32 jaar - 1e kindje JONGEN (7) MEISJE (7) VERRASSING (4) ONBEKEND (6) --------------------------------------------- Afspraken: December: 4 - kokjes - controle vk 18.30u 7 - ClandeStinee - centering pregnancy 14:00u 10 - elinetjeee - controle vk 12uur 10 - Carmina26 - 20 weken echo 17:45u 10 - Daan3 - 20 weken echo 20,00u 11 - kokjes - 20weken echo 09.15u 11 - ciprilla - 20 weken echo 10:45u 11 - Kenikela - controle vk 11:00u 12 - MLB - controle vk 17:10u 14 - Koektrommel - centering pregnancy 9:15u 18 - ClandeStinee - 20 weken echo 9:00u 18 - peque - 20 weken echo 11:50u 18 - Koektrommel - 20 weken echo 14:00 18 - MLB - 20 weken echo 15:15u 19 - Mammielove - 20 weken echo 16.15u 21 - Kenikela - 20 weken echo 15:10u 21 - Rnsk - 20 weken echo 18:30u 24 - Pien86 - 20 weken echo 27 - Elinetjeee - 20 weken echo 16:15u 27 - ciprilla - controle vk 17.00u 31 - Rnsk - controle vk 08:30 Januari: 4 - ClandeStinee - centering pregnancy 14:00u 9 - ciprilla - glucose tolerantie test ☆Sterretjes☆ Paula1984, Miesje25, Namar, Maarr, 2Bmom, MotherOfAnAngel, SHN, Ebrum, Flamingo1990
@Carmina26 wat een gedoe zeg! maar jij hebt dat toch ook ergens gezien dat t dubbel gecorrigeerd is? kun je dat niet onder de neus schuiven...? onder t mom 'KIJK!, 4,5 geminderd i.p.v. de 2,5 die t moet zijn'. edit: en hoe is t nu verder afgelopen?? word je ziekgemeld en blijf je dan thuis per 10-12 of gaat dat nu ook anders??
Heb ik gedaan! Dat is nog het ergste.. Ik heb echt geen zin meer om daar nu vandaag nog eens binnen te gaan. Ik voel mij zo vervelend als ik daar telkens opnieuw sta. Ik ga me nu even proberen concentreren op mijn werk. Ik heb wel zonet de vakbond terug verwittigd en die gaan zich er mee bezig houden momenteel. Morgen moet ik toch nog langsgaan ivm verlofregeling dus dan leg ik het nog wel eens voor. Maandag moet ik langs de bedrijfsarts. Die gaat dan een verslag schrijven en dat moet ik binnen brengen. Dus ik zal inderdaad vanaf 10/12 op ziekteverlof gaan. Langs 1 kant ben ik wel blij nu, ik zit vol stress van heel dat gedoe en heb echt wel even rust nodig momenteel
Vind t echt heel raar hoe ze daar met je omgaan...echt heel bijzonder Was dat altijd al zo? En met al t personeel? Of echt pas nu bij jou nu je op een andere afdeling gezet bent?
Er zijn nog mensen/collega's dat hierover klagen, maar sommigen werken hier al zo lang, dat die dat 'normaal' ofzo vinden? Geen idee.. Er is wel regelmatig iets niet in orde (qua verloning of de overuren die niet correct zijn doorgegeven. Als we overuren draaien, moeten we dit via een formulier aangeven, dan worden deze normaal goedgekeurd en dan kunnen ze dat in het systeem zetten. Zo zijn mijn briefjes nooit op de personeelsdienst geraakt Gelukkig had ik toen foto's genomen van mijn formulieren. Zo van die dingen dus). Achja, er zijn mensen die over hen laten lopen als het altijd wel iets is, maar ik niet. Ik heb mijn rechten en ze zouden mij juist moeten bijstaan maar hier schepen ze je liever af. Of dat gevoel heb ik toch. Ik heb ook plichten en daar voldoe ik ook aan zodus. Er zijn er hier al voor minder vertrokken hoor. Dan verbaast hen dat dat iedereen hier vertrekt