Whaaaaa zó knap dat jullie weg gekeken hebben! En dan zo'n spetterende bekendmaking bij het toetje, super!! Geniet er lekker van
Hi ladies! Wat leuk zo een forum, (ben hier nog helemaal nieuw.. een groentje ) Ik ben op 09-05-2019 uitgerekend, Geslachtsbepaling gehad met 14 weken al.. it’s a GIRL Van week 8 tot 14 extreem misselijk geweest, maar gaat eindelijk de goede kant op!!
@liefwolkje waaaaaa meisjes!!!! Wat leuk! Wat ontzettend leuk ook dat t voor jullie ook nog een verrassing was bij t toetje! Echt super!
Welkom. T is hier al wel wat stiller omdat een groot deel nu op whatsapp kletst fijn dat je misselijkheid afneemt! Is t jullie 1e kindje?
Dankje! Aah wat leuk, is er nog een mogelijkheid om me bij het clubje te voegen Ja.. de eerste dus alles is zo extreem spannend Bij jou ook de eerste ? Zie dat we ongeveer even ver zijn
@liefwolkje wat leuk 2 meisjes! En dan ook nog wachten tot het toetje ! Heeft iedereeen heel snel doorgegeten? Hahah
Denk t wel hoor! Zul je even @Pien86 moeten contacten Ik ben de 7e uitgerekend dus we schelen idd maar 2 dagen. Dit is onze 2e, hebben al een dochter van 5,5. Die zal net 6 zijn als deze knul wordt geboren
Helemaal geweldig! Maar ook wel spannend soms maar t is nu ook wel heel drukke tijd met sinterklaas enzo natuurlijk dat helpt niet mee Ze hangt erg aan mij, hoop dat dat straks weer wat minder wordt. Zeker wanneer bevalling dichterbij komt wel fijn als ze dan wat meer aan haar vader zou hangen
Bedankt dames!! We zijn echt heel blij! Nu kan ik losgaan met spulletjes kopen haha @Wildchildmom haha ik denk dat we wel iets sneller bij het toetje waren dan normaal ja @FHAM090519 welkom en gefeliciteerd!