Ben er zelf nooit geweest dus durf niet te zeggen of daar goede acties zijn of net zoals de mediamarkt dat de vanaf prijs ineens omhoog gaat voorafgaand aan een kortingsactie Joolz zul je niet tegenvallen weet t zeker Al zijn er ook die er wel negatief over zijn, maar die snap ik niet
Ik heb de thule urban glide 2. Ik wilde all terrain met grote wielen. En daar voldoet deze aan. Wel wat duurder dat ik in gedachte had, maar dan heb je ook wat.
Dat is goed nieuws! Fijn! Tot nu toe allemaal goede 20 weken echo’s Begin t wat spannender te vinden nu vrijdagochtend zijn wij aan de beurt
Nou he, en zeker door al dat spastische wat ik voel ga ik me alweer zorgen maken dat ie dus idd wat mankeert nog 1 nachtje slapen....dan zijn we om half 11 aan de beurt
ja ik hoop het vooral....in het begin van deze groep natuurlijk zoveel pech geweest met miskramen enzo, dat ik me ergens niet voor kan stellen dat nu iedereen die over is gebleven een goede 20 weken echo zal hebben. op de een of andere manier ben ik dan ineens veranderd in een doemdenker ofzo vind ik helemaal niet leuk! ik hoop wel heel erg dat alle baby's goedgekeurd worden enzo....toch een spannend iets. betrek t denk ik ook vooral op mezelf hoor, dat t bij mij niet goed zit. stomme dromen die ik weeeeken geleden gehad heb blijven toch invloed houden op de een of andere manier... even van me af klagen
Zal wel goed zitten! Maar begrijp je wel, zo’n dromen voelen zo levensecht dat je moeilijk van dat gevoel afgeraakt hé? Ik voel hier anders ook wel spastische toestanden hoor, lijkt wel of ze ligt te rollebollen in mijn buik gisterenavond voelde ik ze ook aan de buitenkant schoppen, natuurlijk wanneer mijn vriend eens wou voelen, helemaal niks meer Gisteren eens wat liggen rondneuzen op internet achter kinderwagens en nu ben ik toch al voor 90% verkocht aan deze
Ik kreeg helemaal geen meldingen meer, ben het dus een beetje vergeten. Maar de 20 weken echo was goed hier Ik ga even alles teruglezen wat ik heb gemist.
Ik heb nu de Bugaboo Buffalo gekocht via mp. Hoor er alleen maar zeer positieve verhalen over, en heb zin om m te gaan gebruiken
Ik heb een mutsy igo, prima wagen voor een leuke prijs. Kan nu nog een kindje mee. Wat ik achteraf jammer vind, is dat ik hem niet kan uitbreiden naar duo. Dus ik ga maar voor een meerijdplankje.
Hallo allemaal!! Terwijl jullie allemaal zo'n beetje de 20-weken echo hebben gehad even een berichtje van een oud-groepslid . Heel in het begin heb ik heel even aan de groep deelgenomen..nog voor de 8wekenecho ging het helaas niet goed. Vreugdevol nieuws..want vanmorgen zag ik een heel licht streepje verschijnen op mijn test (die ik overigens eigenlijk een dag te vroeg doe)..Jaaaa..ik ben weer zwanger!! <3