Ik hou vooral goede hoop doordat de kans dat het misgaat gewoon steeds kleiner en kleiner wordt naarmate de zwangerschap vordert...moet er niet aan denken dat er bij de echo wat mis is dus dat doe ik ook maar gewoon niet... Goede afleiding, dat verven ... (al ben ik er nu echt helemaal klaar mee!) Hoe kiezen jullie de kinderwagen? Wat is jullie belangrijkste criterium bij die keuze?
Ik denk dat je sowieso naar een wat grotere winkel moet en daar gewoon gaat proefrijden. Dan merk je pas echt wat je prettig vind en wat niet.
Wij wilden een grotere ruimere reiswieg zodat ze zo lang mogelijk kon blijven liggen en niet al met maar paar maandjes oud al over moest naar de buggy zit. Destijds waren er 2 wagens met grotere wieg: bugaboo en joolz. De bugaboo hangt de bak op kniehoogte en vond ik niks en veel te veel bukken (die bak was wel t grootst), en de joolz had een goeie hoogte voor mij. Verder idd proefrijden in de winkels over verschillende terreinen, hoe voelt ie, hoe stuurt ie, voelt ie stevig en degelijk of voelt t als waaibomenkwaliteit etc En t onderstel moest in mijn kofferbak passen (ik had toen nog een aygo). Wij zijn voor de Joolz gegaan, zat ook weer langer garantie op bijv standaard tov de Mutsy/Quinny etc.
Kinderwagen heb ik vooral gekeken naar de buggy. Moest stevig en comfortabel zijn. Mn man vind grote dikke wielen en all terrain belangrijk, dus alles samen werd een goede stevige comfortabele wagen
ou vanmorgen de 20 weken echo. T begon al bij de hersenen dat er bij de 3e ventrikel vocht te zien was en we sowieso daarvoor al voor een GUO door moeten in t Erasmus MC. Hebben we bij dochter destijds ook gehad, daar was toen sprake van een sua. De aorta heeft ze vervolgens niet in beeld kunnen krijgen want meneer lag erg eigenwijs op zn buik te snurken. voetjes ook niet goed in beeld mogen krijgen. Ik blijk te weinig vruchtwater te hebben (zit net aan de ondergrens) en het hoofdje blijkt ook te klein te zijn (ook ondergrens). Nu verlies ik geregeld naar mijn idee wel wat vocht, en ik ruik dan vaak uit voorzorg wel, maar t rook altijd gewoon naar afscheiding tot gister. Toen rook t 1 keer wel wat zoeter naar mijn idee maar ja geen idee of t vruchtwater kon zijn. Maar nu samen met dat en het beeld van te weinig vruchtwater gaf wel reden dat er wat alarmbellen gingen rinkelen. kon ongeveer meteen door naar het ziekenhuis om even te checken bij een gyn. Hij zei dat t oogde als afscheiding maar er t wordt op kweek gezet en over een week volgt daarvan de uitslag. Er is verder niet met de echo gezocht naar eventuele scheurtjes oid. En ben toen weer naar huis gestuurd onder het mom ‘rustig aan en de echo afwachten’.... dochter had ook een kleiner hoofdje, kregen we elke echo te horen. Weet alleen of zij (ook) op de ondergrens zat of niet. Dus ik ga even kijken of ik maandag onze oude vk kan bellen en vragen of zij die gegevens toevallig nog hebben (6 jaar geleden). uiteindelijk van de gyn pas gehoord dat buik en benen qua groei wel goed op schema zitten, dat wisten we tot dat moment nog niet. En dat heeft wel wat zorgen weer weggenomen hoor gelukkig. maar nu dus afwachten tot donderdag de GUO.... duimen jullie mee dat t allemaal onschuldig is en dit met een sisser af gaat lopen??
@BabyFG natuurlijk duim ik voor jullie mee, voor nu heel veel sterkte. Kan me voorstellen dat jullie flink geschrokken zijn.
@BabyFG ik duim ook voor jullie, zeker en vast! Niet niks zulk nieuws.. Jullie zullen vast wel geschrokken zijn. Doe het maar rustig aan en meer dan afwachten kunnen we niet hé.
Precies. Ben blij dat er verder voor zover wij weten geen hele ernstige afwijkingen gezien zijn aan organen enzo. Maar t geeft wel heleboel onzekerheid zo. Had wel erg gehoopt op ook “gewoon” een ‘nou alles is goed!’ bericht. Van mij mag peanut nu weer lekker actief gaan spartelen, geeft toch soort van troost ofzo dat hij t nog goed doet en nog naar zn zin heeft bij me Net wel even lekker onder hete douche gezeten en uit zitten huilen. En nu maar weer poging doen straks om vroeg naar bed te gaan
Dank je! En ik kan alleen maar denken ‘ja ik had al een voorgevoel’.... Nou ja. Ik heb wat zitten googlen en gelukkig mbt t vruchtwater verhaal ook wel positieve verhalen gelezen dat ze met veel rust nog best een hele tijd goed zijn gegaan maar wel elke 2 weken groeiecho kregen om t in de gaten te houden. Mocht t donderdag nog te weinig zijn/op t randje zitten verwacht ik eigenlijk ook dat t op dat advies uit zal draaien: rust en groeiecho’s
@BabyFG wat schrikken zeg! Ik hoop dat je donderdag goed nieuws krijgt! Wij hebben morgen de 20 weken echo..!
Oke, dat klinkt wel positief! Duimen draaien dat het op rust en groeiecho's uitkomt! Ik mag volgende week. Vind het zelf ook wel spannend.
We willen het geslacht graag weten! Ben ondertussen ook wel erg benieuwd. Heb niet echt een voorgevoel, dus geen idee! Ook al droom ik veel dat het een jongen wordt. Dus we zullen zien
Ben benieuwd! Als ik droomde was t ook een jongen (helaas in die dromen dus ook iets mis met m), maar verder zei mn gevoel een meid haha Mijn gevoel zat er dus volledig naast
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 mei 2019! ♡ 25 april 2019 ♡ Mellshariff - 25 jaar - 2e kindje 27 april 2019 ♡ Ciprilla - 25 jaar - 2e kindje 29 april 2019 ♡ Curitiba - 42 jaar - 2e kindje 30 april 2019 ♡ Daan3 - 28 jaar - 2e kindje ♡ Carmina26 - 30 jaar - 2e kindje 2 mei 2019 ♡ peque - 45 jaar - 1e kindje 3 mei 2019 ♡ Wildchildmom - 27 jaar - 2e kindje ♡ Kersje24 - 26 jaar - 2e kindje 5 mei 2019 ♡ Skittle - 33 jaar - 2e kindje (1e om voor te zorgen) ♡ Mammielove - 32 jaar - 3e kindje 6 mei 2019 ♡ Kokjes - 27 jaar - 3e kindje ♡ Mariekemama - 32 jaar - 2e kindje 7 mei 2019 ♡ Isayez - 27 jaar - 2e kindje ♡ BabyFG - 30 jaar - 2e kindje 8 mei 2019 ♡ Mlb - 24 jaar - 2e kindje ♡ Koektrommel - 26 jaar - 4e kindje 9 mei 2019 ♡ Rnsk - 27 jaar - 1e kindje ♡ ClandeStinee - 26 jaar - 1e kindje ♡ Kenikela - 30 jaar - 1e kindje ♡ FHAM090519 - 24 jaar - 1e kindje 10 mei 2019 ♡ xxmama2016 - 26 jaar - 3e kindje 12 mei 2019 ♡♡ Liefwolkje - 25 jaar - 1e kindje en 2e kindje 16 mei 2019 ♡ Elinetjeee - 23 jaar- 1e kindje ♡ Pien86 - 32 jaar - 1e kindje JONGEN (7) MEISJE (11) VERRASSING (5) ONBEKEND (2) --------------------------------------------- Afspraken: December: 18 - ClandeStinee - 20 weken echo 9:00u 18 - peque - 20 weken echo 11:50u 18 - Koektrommel - 20 weken echo 14:00 18 - MLB - 20 weken echo 15:15u 19 - Mammielove - 20 weken echo 16.15u 20 - Mammielove - controle vk 18.45u 21 - Kenikela - 20 weken echo 15:10u 21 - Rnsk - 20 weken echo 18:30u 21 - Wildchildmom - 20 weken echo 19:30u 24 - Pien86 - 20 weken echo 27 - Elinetjeee - 20 weken echo 16:15u 27 - ciprilla - controle vk 17.00u 31 - Rnsk - controle vk 08:30 Januari: 2 - kokjes - controle vk 20.00u 4 - ClandeStinee - centering pregnancy 14:00u 9 - ciprilla - glucose tolerantie test
@BabyFG hopelijk komt het met rust en een goede opvolging goed! Veel succes alvast en houd de moed er wat in. Af en toe een goede huilbui kan dan wel eens deugd doen hé.. Of je komt het hier even van je afschrijven