Uitgerekend: 1- 15 mei 2019

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kokjes, Aug 23, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

Sep 8, 2017
    2,764
    2,420
    113
    Female
    Maassluis
    Frun likes this.
  2. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Oh, blij te horen dat jullie het ook steeds zo koud hebben! Ik was bang dat ik ziek ging worden ofzo.. had ook wel wat verhoging, maar vooral erg koud steeds.
    En ja, pukkels heb ik ook!
    Hoort er dus allemaal gewoon bij :)

@SHN gefeliciteerd!!

SHN likes this.
  3. Mammielove

Fijn dat de echo goed was! Maar goeie... ik snap dat je totaal nog niet gerust bent! Lijkt me zooo verdrietig ook!! Hopelijk mag dit kindje wel blijven zitten!

4. Mammielove

Ik herken wel het gevoel wat je beschrijft. Heb dat ook vaker gehad. Maar nu heb ik daar heen last van. Durf dus ook niet te zeggen wag het is of waar het van kan zijn. Hopelijk zijn die gekke pijntjes snel weer verdwenen!

5. MotherOfAnAngel

Sep 8, 2017
    2,764
    2,420
    113
    Female
    Maassluis
    Ja het maakt me weeral erg onzeker.
    Ik weet wel dat het vruchtje links zit helemaal in/tegen de wand. Ben bang dat het los laat ofzo (als je dat dan al kan voelen)

Of misschien ben ik weer een hypochondrische doemdenker:oops:o_O

6. MotherOfAnAngel

Sep 8, 2017
    2,764
    2,420
    113
    Female
    Maassluis
    @Curitiba ik weet helemaal niet of ik je al gefeliciteerd had met je echo! Gefeliciteerd.
    Hopelijk mag het hartje nu blijven kloppen

7. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

O nee :(
    Heel veel sterkte

Maarr likes this.
  8. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

MotherOfAnAngel likes this.
  9. Ebrum

Ebrum Fanatiek lid

May 11, 2013
    1,725
    853
    113
    @Curitiba Gefelciteerd met je mooie echo! :thumup:

@MotherOfAnAngel ik heb ook last van pukkels. Normaal heb ik dit nooit. Ook erg koud. Dan hoort het erbij!:)

10. Ebrum

Ebrum Fanatiek lid

May 11, 2013
    1,725
    853
    113
    Dames,

Bij mijn eerste zwangerschap was ik erg anders. Bij deze stress ik erg veel. Mensen in mijn omgeving komen niet liefdadig over. Van een muis maak ik een olifant. Dit vind ik niet leuk en ook niet voor de toekomstige baby. Herkennen jullie dit?:(

11. Pien86

Pien86 Bekend lid

Sep 3, 2018
    710
    686
    93
    Female
    @MotherOfAnAngel dat kwaaltje herken ik niet, maar ben nog nooit eerder zwanger geweest! Denk juist goed teken als je iets voelt, omdat er vanalles gebeurt? Heb wel steeds krampjes daar. Snap dat je je snel onzeker voelt door alles wat er is gebeurd, hoop dat je snel meer kan genieten!

@koud hebben: nou wat bizar. Hele dag zat ik te rillen, zelfs toen ik met de houtkachel en gloeiend hoofd onder een deken zat. Net naar Peppermint geweest in de bios (leuke film btw, meer waard dan de 6 die het op imdb krijgt!) en heb mn jas als dekentje gebruikt :roflmao: dacht dat ik ziek werd, maar dit hebben jullie dus ook! Grappig :o:

ciprilla likes this.
  12. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

Nov 20, 2015
    1,044
    501
    113
    @Curitiba: wat fijn, een goede echo! Gefeliciteerd!
    @SHN : gefeliciteerd met je verjaardag! En klinkt positief dat je HCG goed oploopt! Fijn!

SHN likes this.
  13. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

Nov 20, 2015
    1,044
    501
    113
    Hier gelukkig niet meer zoveel last van pukkels. De eerste week wel en bij mn dochter ook veel, maar het valt nu erg mee.
    En koud ja, ik heb het ook snel en vaak koud!

ciprilla likes this.
  14. Wildchildmom

Aug 28, 2018
    77
    145
    33
    @Maarr wat een verdrietig nieuws, heel veel sterkte !

Ik heb geen last van de kou maar waar ik woon is het dan ook nog 32 graden :p

Ben er achter dat bouillon drinken de hele dag door ervoor zorgt dat ik me een stuk beter voel niet zo dizzy en een stuk minder misselijk!!

BabyFG, Maarr, Pien86 and 1 other person like this.
  15. mamainspe2016

mamainspe2016 Actief lid

Oct 20, 2015
    219
    50
    28
    NULL
    NULL
    @Maarr wat een verdrietig nieuws:cry: ik wens keer snel een nieuwe positieve test met een blijvende zwangerschap!!

Maarr likes this.
  16. mamainspe2016

mamainspe2016 Actief lid

Oct 20, 2015
    219
    50
    28
    NULL
    NULL

Gefeliciteerd!!:)

SHN likes this.
  17. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

Feb 8, 2012
    1,265
    42
    48
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Holy moly,

Ik lees 2 dagen niet en ik moest maar liefst 11 pagina's bijlezen!

Weer een sterretje erbij en een paar mooie echo's. Wij mogen maandag dan eindelijk!

Eerst de oudste naar school brengen en dan zijn we met de jongste, maar die is pas 14 maanden en snapt niets.

Ik bedacht me dat ik helemaal niet 1 aug ongesteld werd maar 28 juli. 1 augustus moest ik een nieuwe nuvaring gebruiken. Dus de kans is groot dat ik al verder ben(geen echo met 6+5 maar 7+2).

Ik sta constant over te geven. Gekke luchtjes kan ik niet tegen en precies vandaag heeft mn man het heerlijke eten van gisteren in de vaatwasser gedaan. Dus ik stond alweer te kokhalzen en overgeven. Ik ben vandaag met de meiden alleen want hij werkt tot half 5. Even pittig maar moet goed komen.

Ik heb het ook op mn werk verteld. Want ik ben steeds zo in mn eigen wereld en doodziek. Er werd heeeel leuk gereageerd. Mijn leidinggevende gaf me zelfs 3 zoeneb(ik werk er pas 3 maanden). Dus nee petje af. Ze heeft zelf ook 3 kids.

Ik heb het ook verschrikkelijk koud!

Verder wens ik iedereen een fijn weekend ♡

MLB, Flamingo1990, Daan3 and 3 others like this.
  18. Mariekemama

Mariekemama Actief lid

Jul 30, 2018
    115
    190
    43
    Female
    Ik heb barstende hoofdpijn!!!!kan dat ook een kwaaltje zijn??? Iemand meer last van...?

19. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

Jun 22, 2018
    520
    575
    93
    Female

Ja dan kan heel goed een kwaaltje zijn, ik heb het af en toe. Heeft volgens mij te maken met je bloedsomloop enz

20. MotherOfAnAngel

Sep 8, 2017
    2,764
    2,420
    113
    Female
    Maassluis
    Ik! Kan door hormonen komen

Ik heb het alleen vaker dus relateer ik het daar niet aan.

Vooral als ik moe ben /net wakker ben

Share This Page