Uitgerekend: 1- 15 mei 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kokjes, 23 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Gelijk bellen! Hier mag je voor bellen werd bij gezegd toen ik vanochtend belde voor de krampen van vannacht

2. MotherOfAnAngel

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Gefeliciteerd wat mooi❤

3. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Agrrr snap ik zo goed! We lopen ook gelijk op zie ik. Jij ook succes! Hopelijk is het bloedverlies loos alarm..

Flamingo1990 vindt dit leuk.
  4. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Oh shit! Zou morgenochtend gelijk even bellen als ik jou was..

5. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Was even geboortekaartjes aan het kijken. Vind deze zooo schattig ♡

Bijgevoegde bestanden:

ciprilla, liefwolkje, SHN en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Pien86

Pien86 Bekend lid

3 sep 2018
    710
    686
    93
    Vrouw
    Jemig wat naar @Skittle en voor jou ook @Flamingo1990. Zeker bellen of je eerder mag komen toch! Is vast geen probleem. Dan wel hopen dat er nu al iets te zien is, in plaats van dat het nog te vroeg is. Ik denk aan jullie!!

@MotherOfAnAngel en de andere dames die morgen een echo hebben: succes met wachten morgen en daarna hopelijk allemaal genieten!!!

Flamingo1990 vindt dit leuk.
  7. Nala1987

Nala1987 Actief lid

7 aug 2014
    137
    3
    18
    Ahh oepsiee... thnx!;)

8. Nala1987

Nala1987 Actief lid

7 aug 2014
    137
    3
    18
    Hey, jeetje dat is schrikken.... maar alleen al om wat je schrijft (behoefte aan gerustelling en/of duidelijkheid) zou ik echt wel bellen!
    Heel veel sterkte!

9. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Ik heb ook geen nare symptomen, wel ben ik al een aantal weken snip verkouden en hoest ik veel slijm op. Ik vanmiddag op Google opzoeken hoe ik veilig slijm kan oplossen zonder mijn kleintje te beschadigen lees ik gewoon dat dit een symptoom is.. Komt door de oestrogeen

MLB vindt dit leuk.
  10. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

O Nee, ik zou zeker bellen

11. MotherOfAnAngel

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Ahhh die is leuk!

12. Skittle

Skittle Actief lid

2 sep 2018
    107
    97
    28
    Vrouw
    Dankjulie meiden. Heb toch maar gebeld, morgen mag ik langskomen voor een extra echo...fijn maar ook eng.

ciprilla en Koektrommel vinden dit leuk.
  13. Skittle

Skittle Actief lid

2 sep 2018
    107
    97
    28
    Vrouw
    Oh wat schattig! Goede afleiding geboortekaartjes kijken:oops:.

14. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

Succes morgen! Hopelijk goed nieuws. Hoe is het nu? Hier is het bruinverlies weer gestopt.. heb wel wat krampjes.

15. Skittle

Skittle Actief lid

2 sep 2018
    107
    97
    28
    Vrouw
    Dankje! Jij gaat morgen proberen om eerder een echo te krijgen? Wat fijn dat het bruinverlies nu gestopt is. Hopelijk de krampjes ook snel. Wat maakt het allemaal onzeker he? Hier nog wel bloedverlies..wel minder en de kramp is weg.

16. MotherOfAnAngel

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Ik duim voor je
    Hoelaat mag je

17. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Succes allemaal vandaag met de echo's!

@Skittle fijn dat je vandaag mag langskomen. Hoe laat mag je?

MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  18. Isayez

Isayez Actief lid

29 apr 2017
    311
    447
    63
    Vrouw
    Meiden heel veel succes vandaag! Ik hoop op een heleboel kloppende hartjes!!!!
    Ik ga duimen voor jullie ♥️

ciprilla en MotherOfAnAngel vinden dit leuk.
  19. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

Ik blijf twijfelen. Ene kant wil ik het heel graag zien, andere kant wil ik graag wachten tot 7 weken want dan is er gewoon meer duidelijk... nu het weer gestopt is denk ik: ach het zit vast goed. Ik blijf een emotionele jojo.

MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    over emotionele jojo's gesproken....
    gisteravond bekroop mij ineens het gevoel dat er bij mij sprake is van een BBZ. totaal ongefundeerd natuurlijk, voelde alleen gister pijn bij een eierstok en had dan de hele dag zo'n bluh gevoel en gisteravond flinke darmkrampen en gauw 2 trappen af moeten :roflmao:. vannacht ook weer flink liggen dromen, en daar droomde ik over een miskraam....en een heleboel andere vage dingen maar vooruit

vervolgens komen de twijfels 'wil ik/willen we dit echt wel' en 'kunnen we het wel nog een keer' en met name 'weten we zeker dat we weer in de luiers willen zitten en een weer een jaar niet slapen' enzo....het gewoon nog niet weten/overzien hoe je t straks nou weer allemaal moet gaan regelen enzo, ook financieel gezien terwijl we t echt niet slecht hebben hoor nu....maar kdv is een kostbaar geintje bijv...en dat dan weer 4 jaar lang pfff...waren net blij dat we er vanaf waren ;)

(we waren niet heel erg bewust aan het proberen, ook niet heel onbewust. maar dus ook niet gepland of ongepland. we lieten het eigenlijk aan het lot over....en waarbij ik er zelf eigenlijk nog van overtuigd was diep van binnen dat ik helemaal niet vruchtbaar meer zou zijn, ook al was daar geen enkele reden toe....het was een ontzettend mooie verrassing, laat ik dat nog wel even vooropstellen)

plannen die weeeeeeeeeeeeeeeeeer uitgesteld moeten worden.
    en nu zit ik met licht vochtige ogen dus ik hou maar op.

iemand die dit ook erg herkent? :confused:

dat t maar gauw 1 oktober is en we zien dat t gummibeertje op de goede plek zit en een kloppend hartje heeft....
    want ik verheug me ondertussen wel heel erg op het gaan voelen van de schopjes en alle andere bewegingen, en de hik (dat was echt zó aandoenlijk).

Isayez vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina