Ze heeft net een berichtje gepost in de Facebook groep dat de echo niet goed was.. wat een intens verdrietige dag zo
@Pien86 haha wie weet worden dromen werkelijkheid! @2Bmom wat erg... Wil je veel sterkte wensen! Weet helaas hoe het is om een slechte echo te hebben. @Mellshariff gefeliciteerd!! Super goed nieuws @ciprilla ooh je man mag ze best een dagje lenen straks hoor! Denk dat ik dan ook wel een rustdagje kan gebruiken Oh nee slecht nieuws?! Hier heb ik niet voor geduimd dames... Wilde alleen goed nieuws zien vandaag
Dit was de echo Vruchtje meette 5 a 5.5 milimeter Geen hartje Het had al moeten kloppen en dit is niet goed zei ze... Net zei de verloskundige dat ik vrijdag 15.15 langs moet komen en niets moet geloven van echo's bij bureaus die iedereen zonder opleiding kan starten.. Maar mijn geloof is weg. Het zit niet goed, had minstens 6+3/4/ dagen moeten zijn. Ben nu dusdanig op 6 weken gezet... In combinatie met dat ik dus 2 dpo positief getest heb... Het is over Ja volgens de verloskundige kan alles... Maar met 5.5mm had het zeker moeten kloppen Ondanks alle toeters en bellen (blauwe en rode vlekken voor bloed doorstroming) bleef het vruchtje stil en grijs... En ze heeft het hele ding gemeten. Zit hier niet ook de dooierzak bij? Volgensmij heeft ze dus teveel gemeten.
Een dikke knuffel voor jou. Je zult wel helemaal onderste boven zijn.. hopelijk is het alsnog goed de volgende echo, maar ik kan me voorstellen dat de hoop nu weg is.
@MotherOfAnAngel Ik snap dat je geen hoop meer hebt. Ik wil je een dikke knuffel geven.. Er zit niks anders op om tot vrijdag te wachten.
Waarom mag je niet eerder al langskomen bij je vk?? Vind dat niks voor hun om je zo aan je lot over te laten...zeker gezien de toch hevige krampen die je gehad hebt.....en nu dan deze onzekere echo.... Zou toch bellen of ze niet morgen al ergens een plekje hebben hoor....of anders bij je gyn? Neem aan dat je daar ook bekend bent gezien je verleden? Toch zie ik volgens mij duidelijk verschil qua vorm en formaat met de vorige echo...en als je wel rode en blauwe doorstroming gezien hebt dan kan t toch niet dat er geen hartje te zien was?
@MotherOfAnAngel ik had nog zo gehoopt op goed nieuws voor jou! Ik wil je alvast veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven!