ZO frustrerend! Zou vragen of je huisarts meewerkt aan een second opinion. En anders kan je dat daarna nog aan je zorgverzekeraar vragen. Oja: kennis van mij uiteindelijk ook naar België gegaan. Daar vermoedden ze dat het kindje zich niet goed vasthechtte in de baarmoeder. Daar medicatie voor gekregen en een gezonde baby gekregen. Ik zeg natuurlijk niet dat dit bij jou ook is.. maar voor haar gingen ook nieuwe deuren open! En dat gun ik je zo.
@MotherOfAnAngel echt, ga naar België...daar doen ze meer/andere onderzoeken dan hier. Snap dat eigenlijk niet waarom dat in NL zo achterblijft op het gebied van herhaalde miskramen ik wil best bij die kennis vragen welk ziekenhuis/arts zij had en wat bij haar nu precies de reden was. In NL had zij ook geen kans gemaakt op een blijvende zws...stuur me gerust een pb! @klussen, tja we zullen wel moeten...t huis dat we kochten leek een huis te zijn ‘alleen een verfje en dan kun je erin’...niets bleek minder waar helaas.....je wordt vanzelf handiger maaaar had dit liever ook gewoon helemaal uitbesteed hoor.....wat een werk! Pfff maar goed, het einde is in zicht gelukkig. Helaas was dit een noodzakelijke verbouwing waar we niet te lang mee konden wachten meer...ben al blij dat we t sloopwerk niet zelf hoefden te doen! Lagen 4(!!!) lagen tegels over elkaar heen op de vloer We hopen voor oktober klaar te zijn met alles (we konden gelukkig wel na 3 weken weer thuis douchen! ) dus nog even 2 weekenden knallen (tussen alle verjaardagen door). mn lijf vind t minder leuk hoor trouwens @ogen, ja ik heb al een bril sowieso, en vermoeidheid merk ik ook meteen aan mn rechteroog. Die weigert dan nog goed scherp te stellen...moest aan een bril eigenlijk door t werken met computer hele dagen...anders was de nood lang zo hoog niet geweest En nu zou ik dus graag werk gaan doen met minder beeldschermtijd @Koektrommel oohhh heerlijk zo’n dutje! Als ik al slaap overdag mag ik max een uurtje van mezelf, anders slaap ik ‘s avonds weer niet en dan schiet ik er nog niks mee op Sorry als ik nog iemand vergeten ben
Oja en tijdens t tegelen gaat t wel goed, maar nu klaar en bankhangen. Even lijf rust gunnen en voel mn ogen alweer zal misschien ook wel t wennen zijn aan weer 3 ochtenden werken ipv 2 En zwanger idd...helpt nie mee
Ieuw.... eerste keer overgeven is een feit. En ik kan dat zoooo slecht! Het komt uit mn tenen, en doet zo’n pijn. Allemaal bloed uit mn keel en mn neus En nu heb ik dus een mega zere keel. Hopelijk blijft t hierbij. Is echt 4 jaar geleden dat ik gekotst heb.
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 mei 2019! ♡ 1 mei (1) ♡ Mellshariff - 24 jaar - 2e kindje ♡ Carmina26 - 30 jaar - 2e kindje 2 mei 3 mei (6) ♡ Kokjes - 27 jaar - 3e kindje ♡ Ciprilla - 25 jaar - 2e kindje ♡ Daan3 - 28 jaar - 2e kindje Wildchildmom - 27 jaar - 2e kindje Koektrommel - 25 jaar - 4e kindje 4 mei (1) Elinetjeee - 23 jaar- 1e kindje 5 mei (3) Isayez - 27 jaar - 2e kindje ♡ Curitiba - 42 jaar - 2e kindje ♡ Skittle - 33 jaar - 2e kindje (1e om voor te zorgen) 6 mei 7 mei (0) 8 mei (3) Mammielove - 31 jaar - 3e kindje ♡ Aapje22 - 28 jaar - 3e kindje Siem98 - 23 jaar - 1e kindje 9 mei (2) Mlb - 24 jaar - 2e kindje Flamingo1990 - 28 jaar - 1e kindje 10 mei (2) ♡ SHN - 32 jaar - 2e kindje Ebrum - 27 jaar - 2e kindje 11 mei (2) BabyFG - 30 jaar - 2e kindje Kenikela - 30 jaar - 1e kindje 12 mei (4) ♡♡ Liefwolkje - 25 jaar - 1e kindje en 2e kindje Rnsk - 27 jaar - 1e kindje Mariekemama - 32 jaar - 2e kindje Gwenvd - 31 jaar - 2e kindje 13 mei (3) Pien86 - 32 jaar - 1e kindje xxmamaxx2016 - 26 jaar - 3e kindje Nala1987 - 30 jaar - 2e kindje 14 mei (2) BlueEyedSoul88 - 30 jaar - 1e kindje ClandeStinee - 26 jaar - 1e kindje 15 mei ---------------------------------------------- Totaal: 30 ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (26) ---------------------------------------------- ☆ Paula1984 ☆ Miesje25 ☆ Namar ☆ Maarr ☆ 2Bmom ☆MotherOfAnAngel Afspraken: 19 - Mammielove - 1e echo 13.30u 20 - BlueEyedSoul88 - 1e echo ziekenhuis 09.15u 20 - kokjes - intake + 2e echo 19.00u 21 - ClandeStinee - intake + 1e echo 9.00u 21 - Isayez - echo 12.00u + intakegesprek 13.30u 21 - Koektrommel - intake vk + echo 16:00u 24 - SHN - echo gyn 10u15 24 - Flamingo1990 - echo 13.45, intake later 24 - elinetjeee- echo en intake 11:00uur 24 - Kenikela - echo en intake 11.00 uur 25 - MotherOfAnAngel - echo 12:00u 25 - MLB - echo & intake 15:20u 25 - gwenvd - echo 26 - xxmamaxx2016 - echo 27 - intake 28 - Ebrum - intakevk + echo Oktober: 01 - Rnsk - 1e echo en intake 16:50 01 - BabyFG - 1e echo en intake VK 15.00u 02 - BabyFG - echo bij gyn 14.00u 02 - liefwolkje - echo bij gyn 03 - Mariekemana - 1e echo en intake 03 - Pien86 - 1e echo en intake 10:20 09 - Mellshariff - echo 10:00u 15 - Carmina26 - 2e echo 17u45 19 - ciprilla - termijnecho 15.00 29 - ciprilla - controle vk 16.20 November: 13 - ciprilla - geslachtsbepaling 11.00 17 - BabyFG - geslachtsbepaling 11.20
Hoi meiden! Ik moest even 20 pagina's bijlezen maar we zjjn weer up to date. @MotherOfAnAngel wat ontzettend verdrietig. Ik had t je zo gegund! Ik snap als je er even helemaal klaar mee bent. Wellicht als dit een plekje heeft je weer de kracht hebt om verder tr kijken of je ergens anders onderzoeken kunt krijgen. Voor nu wens ik je veel kracht en liefde toe. @krampen, hier ook soms, inderdaad het uitrekken, voelt een beetje als menstruatie. @Moe vandaag is t echt verschrikkelijk... heb samen met mijn zoontje een tukkie gedaan, was echt knock out maar ben nu nog steeds moeeeeee @misselijk, hier ook met vlagen heel weeïg. Nog niet hoeven spugen gelukkig. Nog een week dan hebben we de echo! Ik hoop dat ik er wat meer gevoel bij krijg, behalve wat kwaaltjes besef ik het totaal niet. Heel raar...
@Mammielove he jasses! Ik voel met je mee (overgeeffobie)....er zijn medicijnen voor he, en als die niet voldoende werken hebben ze er nog betere voor
Die medicijnen, word je daar niet heel moe van? Ik moet bijna vliegen en ben heel erg reisziek, neem dus wel wat in maar wordt daar altijd heeeeeel moe van. Zelfs zonder zwangerschap
Primatour neem je dan altijd denk ik? Daar word je idd suf van Ik gebruik zelf voor bewegingsziekte van die seabands. Om nou zelf constant die druk te geven op je polsen werkt toch minder effectief zeg maar helpt bij mij altijd goed, en ook tegen zwangerschaps-bluh-heid trouwens
Ja maar die mag nu geloof ik niet, te weinig onderzoek naar gedaan. Word je echt heel suf van haha. Haal nu van Etos. Werkt ook prima
Hier ook heel moe. Het is zo druk op mijn werk, soms trek ik het echt niet meer..nu al niet meer. Ik krijg er ook gewoon stress van. Kon je maar gewoon meteen stoppen.
Ik lig ook al, zo lekker slapen Hebben jullie al iets gekocht? Ik nog niet, wil echt eerst t geslacht weten
Ik kruip ook lekker mn bedje in! Nog niks gekocht, hebben nog genoeg van de eerste. Alleen als het geslacht anders is komt er wat nieuws haha
Ja 1 setje kleding, kon ik toch niet laten En 1 pakje ook al gekregen van mn moeder Nog neutraal allebei zodat t voor allebei kan
Hebben jullie ook steeds zo’n geconcentreerde urine? Weet dat mn reukzin sterker is, maar t stinkt ook zo bijna nog erger dan die mvm flessen Morgen maar eens meer proberen te drinken...normaal haal ik met gemak de 2l, ruim overheen, maar nu drink ik minder thee want moet nog vinden welke nu wel in de smaak valt helaas beviel de lemon ginger ook niet meer zo goed was juist zo lekker! Verdorie