Uitgerekend: 1- 15 mei 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kokjes, 23 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

Dankjewel @Maarr . Nog een laatste update hoe het met jou is? Veel succes de komende tijd! Hopelijk snel een kloppend hartje voor jou.

2. Pien86

Pien86 Bekend lid

3 sep 2018
    710
    686
    93
    Vrouw
    Wat ben je toch lief! Het is je ZO gegund, er blijft er snel eentje plakken hoor!!

3. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Zo sinds donderdag niet meer gelezen en ik laat het voor nu. Het waren hele drukke dagen.

Heb vanaf volgende week vakantie en daar ben ik zo aan toe!

Hoe gaat het hier verder? Hoe voelt iedereen zich? Ik ben even met mijn misselijkheidspillen gestopt. Werd er zo draaiierig van.

4. Pien86

Pien86 Bekend lid

3 sep 2018
    710
    686
    93
    Vrouw
    Ik ben ook zo misselijk :( echt geen combi met werken, voel me zo naar. Hoef niet over te geven dus medicijnen met mogelijke bijwerkingen staan me ook teveel tegen. Moet een paar keer week lange stukken rijden voor het werk, dan kan ik geen sufheid gebruiken. Dan maar beroerd ofzo! Hopelijk wordt het snel minder, dat geldt natuurlijk voor iedereen!

Aapje22 vindt dit leuk.
  5. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Zo vervelend van het misselijk zijn! Hier gelukkig nog steeds geen last van. Zou het dan toch een jongen zijn :roflmao:. Vorige zwangerschappen de longen uit mijn lijf gekotst. Of het komt nog :D.

Hopelijk is het snel over!

Mijn moeheid is ook iets minder geworden. Alleen mijn borsten zijn nog mega gevoelig.

6. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Gisteren flink geschrokken. Mijn man heeft op de terugweg van zijn werk een ongeluk gehad. Er knalden 3 auto's achterop elkaar (De vrouw die het veroorzaakte reed gewoon weg en die was ook niet geraakt). De collega van mijn man reed en die kon nog net uitwijken....Maar vervolgens knalde er wel een andere auto achterop hem. Ik kreeg in eerste instantie alleen een appje van hem: Ongeluk gehad. En toen kon ik hem ook nog niet bereiken dus alweer flink in paniek. Gelukkig alleen blikschade.

7. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Wow dat is wel even schrikken ja

8. Elinetjeee

#2868 Elinetjeee, 25 sep 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2018
    Ik heb gister mijn ouders verteld, mn moeder is meteen begonnen met sokjes breien :p. We wilden het ook aan mn schoonouders vertellen maar plots toen kwamen mijn zwager en schoonzus binnen. Die wilden ook een koppie... En we hadden net die middag besloten dat we broers en zussen volgende week zouden doen..
    dus we gaan het vanavond opnieuw proberen :)

Aapje22, MLB, Kenikela en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Elinetjeee

#2869 Elinetjeee, 25 sep 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2018
    @misselijkheid dacht ik nergens last van te hebben, maar dit kwam zondag opeens opzetten en sindsdien kom ik elke ochtend met kotsneigingen mn bed uit.. :(
    Ik merk ook heel duidelijk de link met eten. Zodra ik een beetje trek krijg dan begint het gelijk. Ik heb druivensuikertabletjes van de Lidl gehaald(soort dextro) dit kan het nog net zolang uitstellen dat ik nog een broodje kan maken. Of als ik nog naar huis moet rijden. Ik merk dat dit echt goed werkt

10. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Hier het tweede kindje en lijk niet zwanger hoor, net of ik gewoon enkele kilo's ben bijgekomen :p terwijl ik er nog 2 was afgevallen. Ik hoop gewoon dat die gauw wat strakker wordt, blijft nu echt nog een flubberbuik :roflmao:

11. Elinetjeee

Bij mij 1e kindje, ik lijk ook gewoon vet geworden :p maar ben wel blij met mijn mega boobies:)

BabyFG en Carmina26 vinden dit leuk.
  12. Pien86

Pien86 Bekend lid

3 sep 2018
    710
    686
    93
    Vrouw
    Oeh dat is idd schrikken @Koektrommel, blij dat je man niks heeft! Toch even de jurist hier: mocht hij toch licht (spier)pijn hebben of iets dergelijks, even zorgen dat degene die reed dit nog meldt bij de autoverzekeraar (op t schadeformulier als dit nog kan) en altijd even de huisarts bellen zodat het in het dossier staat. Better safe than sorry. Maar oké hopelijk allemaal overbodige info!!

@Elinetjeee thanks voor de tip van de dextro, kan ik ook nog proberen. Ik eet bijna elk uur een beschuitje of cracker zodat het allemaal in beweging blijft. 's Avonds gaat t wel, maar ochtend en middag zijn zo naar!

Koektrommel en Flamingo1990 vinden dit leuk.
  13. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

@Koektrommel bah, wat schrikken zeg! Gelukkig alleen maar blikschade, maar de schrik zal er goed inzitten!

@misselijkheid blijft hier met vlagen. Gister mn groente er weer uit gekotst. Wel zielig, dochter is bang dat ik echt ziek ben. Heb met mn man afgesproken dat als het toch weer gebeurd, we het haar dan gaan vertellen. Vind t anders zo zielig! Maar liever wachten tot na de volgende echo over ruim 2weken.... mennn, dat duurt best lang nog!! :(

14. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    @Koektrommel dat zal wel schrikken geweest zijn! Gelukkig is het enkel blikschade. Wel oppassen dat hij achteraf geen last krijgt, dus misschien zoals Pien86 zegt, voor de zekerheid even langs de huisarts gaan?

Koektrommel vindt dit leuk.
  15. ClandeStinee

ClandeStinee Actief lid

24 mei 2018
    122
    118
    43
    Vrouw
    Ik schrok me gisteren rot! Ik had ineens wat lichtroze afscheiding, dat kan er dus ook bijhoren.. Nou ik had het liever niet, wacht je schrikte je echt rot :(
    Het is nu gelukkig weer over en ik had ook geen erge krampen oid..

16. ClandeStinee

ClandeStinee Actief lid

24 mei 2018
    122
    118
    43
    Vrouw
    @Koektrommel Dat is schrikken zeg! Hopelijk krijgt hij er later deze week niet nog last van, hoofdpijn oid, daarom is het melden bij de huisarts sowieso wel verstandig!

Gefeliciteerd voor de dames die gisteren een mooie echo hadden!
    En succes voor de dames die vandaag een echo hebben, ik duim mee voor kloppende hartjes! :)

Koektrommel, MLB, Kenikela en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Elinetjeee

Dat lijkt mij nou ook doodeng!!
    Gelukkig niet helderrood en ook maar een beetje. Dat kan er bij horen, maar ik snap je reactie

ClandeStinee vindt dit leuk.
  18. Elinetjeee

MLB vindt dit leuk.
  19. Elinetjeee

Ik ga zo richting mn ouders huis. Ik heb puppie oppas :) wat een straf!! Een ieniemini jack russeltje die door de kamer springt ♡

Koektrommel, MLB, Pien86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. ClandeStinee

ClandeStinee Actief lid

24 mei 2018
    122
    118
    43
    Vrouw
    Oh wat leuk! Puppies zijn zooo schattig :o: Veel plezier =)

Deel Deze Pagina