Vandaag begonnen met het vullen van de eerste fles van MvM, maar het is toch wel gek om het fles en opvangbak op het werk naar de wc te moeten en ervoor te zorgen dat het een beetje discreet gebeurt haha Hoe gaat het fles vullen bij jullie? Doen jullie dit alleen thuis of toch ook op het werk?
@Koektrommel wat schrikken zeg! Eens met wat @Pien86 zegt, beter naar de huisarts. Ik heb het een paar maanden geleden ook gehad en kreeg pas een tijdje na het ongeluk last van m’n rug. @ echo’s vandaag! Succes dames, hopen op kloppende hartjes! @Carmina26 schrikken zeg roze afscheiding! Ik zou ook helemaal in paniek zijn waarschijnlijk ook al betekent het vast niks. Succes!
Ik doe alleen thuis, ik heb 4 flessen gekregen voor de week dus ik kijk een beetje welke dagen ik het meest thuis ben. Maar zelfs als ik naar mn werk moet heb ik die flessen zo vol. Ik plas nogal veel
uhhh even kijken hoe mn geheugen het doet @Maarr begrijpelijk meid. ik wens jullie veel succes en goeds voor de toekomst met hopelijk toch gauw een plakker! @Koektrommel, schrikken!! nu geen last van nek/rug o.i.d.? even goed in de gaten houden in elk geval. bij een whiplash kan dit ook nogal eens pas 3 dagen na het ongeluk op komen. zelf ook whiplash gehad en t blijft een zwakke plek. jaren voor bij de fysio geweest. @Elinetjeee, zou even crackers op je nachtkastje leggen, zodra je wakker wordt kun je dan gelijk even een crackertje naar binnen duwen. of een stuk eierkoek bijv. daar deed ik t 6 jaar geleden mee. moest toen ook echt gelijk wat eten. nu kan ik het nog een beetje rekken en lijkt ook alweer wat minder te worden, maar vaak heb ik wel speling van een halfuur voor ik echt wat moet eten. verder heb ik vooral de hele ochtend door ontzettend honger steeds, en in de middag wordt t dan minder en krijg ik juist weer last van zo'n bluh vol gevoel ofzo haha. tis wat he tis nooit goed @Mvm, geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om die flessen mee te nemen naar t werk hoor. ik laat ze lekker thuis staan. ik plas wel veel, maar veel kleine beetjes dus t schiet allemaal niet zo op. en 's nachts ben ik er te slaperig voor en 's ochtends vroeg ook nog te lui haha @hier, de hele ochtend ongeveer in overleg gezeten en nu zit m'n ochtend er alweer op zo goed als haha. nu lekker fruit en groenten eten, jammie oh als ik dat nou zo lekker blijf vinden de hele zws, beter dan trek in chips enzo
Ik zou het ook niet op het werk doen, liever een weekje wat minder opgevangen dan ermee zeulen. Ik vind het opvangen ook nog een beetje gek. Omdat ik zoveel plas moet ik echt in de gaten houden of mn kannetje niet overstroomd.. is namelijk de 1e keer al meteen fout gegaan. Dat was echt een vieze bedoeling. Gelukkig staat hij boven in de badkamer dus kon ik direct onder de douche en alles schoonmaken hele broek was nat
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 mei 2019! ♡ 1 mei (2) ♡ Mellshariff - 24 jaar - 2e kindje ♡ Carmina26 - 30 jaar - 2e kindje 2 mei ♡ peque - 45 jaar - 1e kindje 3 mei (5) ♡ Kokjes - 27 jaar - 3e kindje ♡ Ciprilla - 25 jaar - 2e kindje ♡ Daan3 - 28 jaar - 2e kindje Wildchildmom - 27 jaar - 2e kindje 4 mei (1) 5 mei (2) ♡ Curitiba - 42 jaar - 2e kindje ♡ Skittle - 33 jaar - 2e kindje (1e om voor te zorgen) 6 mei 7 mei (1) ♡ Isayez - 27 jaar - 2e kindje 8 mei (2) ♡ Mammielove - 31 jaar - 3e kindje ♡ Aapje22 - 28 jaar - 3e kindje 9 mei (3) Mlb - 24 jaar - 2e kindje ♡ Flamingo1990 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Kersje24 - 26 jaar - 2e kindje 10 mei (2) Ebrum - 27 jaar - 2e kindje ♡ Koektrommel - 25 - 4e kindje 11 mei (2) BabyFG - 30 jaar - 2e kindje ♡ Kenikela - 30 jaar - 1e kindje 12 mei (4) ♡♡ Liefwolkje - 25 jaar - 1e kindje en 2e kindje Rnsk - 27 jaar - 1e kindje Mariekemama - 32 jaar - 2e kindje Gwenvd - 31 jaar - 2e kindje 13 mei (3) Pien86 - 32 jaar - 1e kindje xxmamaxx2016 - 26 jaar - 3e kindje Nala1987 - 30 jaar - 2e kindje 14 mei (2) ♡ BlueEyedSoul88 - 30 jaar - 1e kindje ♡ ClandeStinee - 26 jaar - 1e kindje 15 mei 17 mei ♡ Elinetjeee - 23 jaar- 1e kindje ---------------------------------------------- Totaal: 30 ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (5) | onbekend (26) ---------------------------------------------- ☆ Paula1984 ☆ Miesje25 ☆ Namar ☆ Maarr ☆ 2Bmom ☆MotherOfAnAngel ☆SHN Afspraken: 24 - elinetjeee - echo en intake 11:00uur 24 - Kenikela - echo en intake 11.00 uur 24 - Flamingo1990 - echo 13.45, intake later 25 - MLB - echo & intake 15:20u 25 - gwenvd - echo 26 - xxmamaxx2016 - echo 27 - Nala1987 - intake 28 - Ebrum - intakevk + echo 28 - Isayez - echo 09:10 uur Oktober: 01 - BlueEyedSoul88 - 2e echo + intake gyn 09.00u 01 - BabyFG - 1e echo en intake VK 15.00u 01 - Rnsk - 1e echo en intake 16.50u 02 - BabyFG - echo bij gyn 14.00u 02 - liefwolkje - echo bij gyn 03 - Mariekemana - 1e echo en intake 03 - Pien86 - 1e echo en intake 10:20 09 - Mellshariff - echo 10:00 09 - peque - intake + 2de echo 9.00 09 - Mammielove - intake vk 10.30u 09 - kokjes - intake + termijn echo 19.30 10 - Mammielove - termijnecho 20.00u 12 - koektrommel - controle vk 12:30u 15 - Carmina26 - 2e echo 17u45 15 - kersje24 - termijnecho 20.00 18 - ClandeStinee - termijnecho 9.00u 19 - ciprilla - termijnecho 15.00u 22 - Flamingo1990 - termijn echo en intake 22- elinetjeee - termijnecho 12.00u 26 - koektrommel termijnecho - 9:15u 29 - ciprilla - controle vk 16.20u November: 2 - Koektrommel - geslachtsbepaling 17:30u 12- elinetjeee- controle verloskundige 12.00u 13 - ciprilla - geslachtsbepaling 11.00u 17 - BabyFG - geslachtsbepaling 11.20u 19 - Kenikela - geslachtsbepaling 14.00u
Haha ja niet normaal, maar ik drink ook heel erg veel. Heb mezelf aangeleerd om elke keer nadat ik geplast heb weer een glas leeg te drinken en dat gaat me goed af. Maar het verbaasd me dat mijn urine nog steeds niet doorzichtig is.
Hahaha dat was ik! Maar na gisteren geen last meer van gehad en ik had gelezen dat het in week 7 kan gebeuren na bijvoorbeeld veel tillen, bukken, hoesten of niezen, dus ik maak me er nu niet druk meer om =)
Oh my wat een droppie!! Geniet ervan! Nou ik heb net een (beroerd) uur gereden voor mn werk. Zo een afspraak die ongeveer 2 uur duurt, hopelijk lukt dat en anders kan ik het hopelijk ongemerkt wat inkorten!
@Maarr veel geluk in de toekomst! @Koektrommel beterschap voor je man, was vast schrikken! Nog twee uurtjes!! En waren er nog meer vandaag voor echo toch? Echt shit Mn zoontje is dus ziek soort van, en ook last van zn sprongetje en hij moet dus straks wel mee. Maar goed ga mij er maar niet al te druk over maken.. Edit: hier ook geen flessen op werk voor mvm, daar begin ik niet aan hoor. Red het meestal ook wel om ze helemaal te vullen
@roze verlies, ik had t vanmorgen ook na wat moeilijkere ontlasting ken t wel van vorige zws ook... @Elinetjeee neeeeee joh zoveel!! Ik zit gewoon op de wc met die kan erbij haha kan ook niks mis gaan dan Ik heb steeds maar klein laagje erin...sowieso t idee dat de helft er standaard naast gaat. Maar goed. Ik doe mn best
O jeetje... hopelijk kom je je dag een beetje door.. Dat autorijd3n werkt bij mij ook niet heel bevorderlijk voor misselijkheid
@Koektrommel dat is zeker schrikken zown berichtje!! Hopelijk houd hij er niets aan over! Succes met de echos vandaag! Ik vind eten maken zo lastig heb nergens trek ik van elk idee word ik al misselijk.. Smorgens een heel ritueel ren naar beneden met mn zoontje want die moet persee mee!! Dan kots ik en dan moet ik heel nodig plassen en dan kots ik nog een keer hahaha daarna eet ik droge crackers met advocado, en dan moet ik er de rest vd dag echt voor zorgen dat ik optijd eet! Erg lastig want heb totaaal geen honger gevoel.. Autorijden hier is verschikkelijk probeer zoveel mogenlijk thuis te blijven als die slinger bochten berg weggetjes!