Wow wat een dag. Hele dag darmkrampeb gehad en moest ik ook nog uit eten met mn werk. En ik ben altijd zo'n grote eter, dus valt ook gelijk op als ik geen trek heb. Nou heb vandaag wel een heel saté stokje opgegeten en een raketje. Hierna nog veel meer te krampen en net thuis onder de douche kwam dat sateetje er weer uit.. En nog steeds echt keiharde steken in mn darmen.. mn die haar vinden dat ik morgen niet mag komen werken en ik denk ook dat dat maar beter is. Voel me echt heel ziek
Ja heb ik ook! Alsof mn darmen daar overhoop liggen. Maar is wel erg laag. Broeken passen ook niet meer als ik zit, heb er maar 2 met elastiek maar zijn erg zomers haha. Durf nog even geen positiekleding te kopen, eerst maar een goede eerste echo a.s. woensdag! Kan bij jou waarschijnlijk zijn dat t nu nog eerder uitzet dan bij vorige zwangerschap omdat je die al keer gehad hebt?
Ah goeie, wat vervelend! Zou je toch niet iets van een buikgriepje onder de leden hebben? Ik ben wel bekend met wat krampen, maar dat duurt gelukkig geen hele dagen! Hoop dat je je snel weer beter voelt, en zou morgen idd maar lekker thuis blijven!!
Oh my onder de douche nog wel wat beroerd! T eten stond je natuurlijk al tegen, snap dat je niks wilde laten merken. Nu maar goed rustig aan doen!
Even benieuwd Hoe is het afgelopen met (naam vergeten) Die ongepland zwanger was en het misschien alleen moest gaan doen omdat vriend het echt niet wilt ? Las iets op internet en moest er gelijk aan denken Hopelijk vind je vriend het toch uiteindelijk wel leuk
Gelukkig zijn de krampjes wat gezakt. Ik moet zeggen dat mijn lichaam wel bekend staat in dingen snel en heftig doen. Zoals menstruatie zijn ook altijd maar 2 dagen alleen wel 2 dagen op bed... Dus denk dat mn darmen nu in 1x ruimte wilde maken voor de baarmoeder en ipv rustig aan deed hij het snel
@Elinetjeee oh vreselijk zeg als je je zo beroerd voelt! Heb je de nacht een beetje overleefd? Vind t ook meer klinken als een buikgriepje dan idd! Maar even goed uitzieken thuis en rustig aan. Beterschap! @Pien86 ja klopt, ik draag daarom al een tijdje positiebroeken weer maar zo heel laag kan ik me niet herinneren zo vroeg al, weet wel aan t eind dat dan zelfs die randen van positiebroeken gingen snijden zeg maar. Heb soms ook echt t gevoel dat ik al (veel?) verder ben dan 8 weken...maar 3 weken voor positieve test had ik echo gehad en toen zat er echt helemaal niks dus t is praktisch haast onmogelijk om verder te zijn al Begin m toch een beetje te knijpen voor een tweeling . Dat t maar gauw maandag is! Staat weer genoeg op de planning dit weekend dus gaat de tijd lekker snel als t goed is
Voel me bijna weer helemaal beter .. Gelukkig maar want dit was geen harde. Zou wel leuk zijn een tweeling vooral eeneiig en dan dezelfde kleertjes alleen een andere kleur zou ik sowieso doen. Ik hoop dat ik na dit kindje een tweeling mag krijgen. Mn man wilt namelijk maar 2 kindjes, maar ik wil er wel meer
Hahaha ik hoop juist gewoon dat t er eentje is al genoeg werk aan heb echt t idee dat je bij een tweeling standaard handen tekort komt haha We zullen t zien maandag Fijn dat je je weer beter voelt!
Alweer bijna richting de 10e week wat klinkt dat fijn zeg!❤️ En volgende week weer een echo gelukkig, hooo dat het snel voorbij gaat die week. Mijn misselijkheid lijkt iets minder te worden gelukkig waar het eerst de hele dag was is het nu met vlagen, probeer ook de medicatie wat af te bouwen. Wel begin ik erg moe te worden nu. Vandaag ben ik jarig, 25jaar geworden misschien iemand die dat kan aanpassen bij mijn leeftijd?
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 mei 2019! ♡ 1 mei ♡ Mellshariff - 25 jaar - 2e kindje ♡ Carmina26 - 30 jaar - 2e kindje 2 mei ♡ peque - 45 jaar - 1e kindje 3 mei ♡ Kokjes - 27 jaar - 3e kindje ♡ Ciprilla - 25 jaar - 2e kindje ♡ Daan3 - 28 jaar - 2e kindje ♡ Wildchildmom - 27 jaar - 2e kindje 5 mei ♡ Curitiba - 42 jaar - 2e kindje ♡ Skittle - 33 jaar - 2e kindje (1e om voor te zorgen) 6 mei ♡ Mammielove - 31 jaar - 3e kindje 7 mei ♡ Isayez - 27 jaar - 2e kindje 8 mei ♡ Aapje22 - 28 jaar - 3e kindje 9 mei ♡ MLB - 24 jaar - 2e kindje ♡ Flamingo1990 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Kersje24 - 26 jaar - 2e kindje 10 mei Ebrum - 27 jaar - 2e kindje ♡ Koektrommel - 25 - 4e kindje 11 mei BabyFG - 30 jaar - 2e kindje ♡ Kenikela - 30 jaar - 1e kindje 12 mei ♡ ♡ Liefwolkje - 25 jaar - 1e kindje en 2e kindje Rnsk - 27 jaar - 1e kindje Mariekemama - 32 jaar - 2e kindje ♡ Gwenvd - 31 jaar - 2e kindje ♡ xxmama2016 - 26 jaar - 3e kindje 13 mei Pien86 - 32 jaar - 1e kindje Nala1987 - 30 jaar - 2e kindje 14 mei ♡ BlueEyedSoul88 - 30 jaar - 1e kindje ♡ ClandeStinee - 26 jaar - 1e kindje 17 mei ♡ Elinetjeee - 23 jaar- 1e kindje JONGEN (0) | MEISJE (0) | VERRASSING (5) | ONBEKEND (26) Afspraken: 27 - Nala1987 - intake 28 - Curitiba - 2e echo 15:00u 28 - Ebrum - intakevk + echo 28 - Isayez - echo 09:10 uur Oktober: 01 - BlueEyedSoul88 - 2e echo + intake gyn 09.00u 01 - BabyFG - 1e echo en intake VK 15.00u 01 - Rnsk - 1e echo en intake 16.50u 02 - BabyFG - echo bij gyn 14.00u 02 - liefwolkje - echo bij gyn 03 - Mariekemana - 1e echo en intake 03 - Pien86 - 1e echo en intake 10:20 09 - Mellshariff - echo 10:00 09 - peque - intake + 2de echo 9.00 09 - Mammielove - intake vk 10.30u 09 - kokjes - intake + termijn echo 19.30 09 - xxmamaxx2016 - echo gyn 08.45u 10 - Mammielove - termijnecho 20.00u 12 - koektrommel - controle vk 12:30u 15 - Carmina26 - 2e echo 17u45 15 - MLB - termijnecho 19:20 15 - kersje24 - termijnecho 20.00 18 - ClandeStinee - termijnecho 9.00u 19 - ciprilla - termijnecho 15.00u 22 - Flamingo1990 - termijn echo en intake 22 - elinetjeee - termijnecho 12.00u 26 - koektrommel termijnecho - 9:15u 26 - Wildchildmom termijnecho - 19:30u 29 - ciprilla - controle vk 16.20u November: 2 - Koektrommel - geslachtsbepaling 17:30u 12 - elinetjeee- controle verloskundige 12.00u 13 - ciprilla - geslachtsbepaling 11.00u 17 - BabyFG - geslachtsbepaling 11.20u 19 - Kenikela - geslachtsbepaling 14.00u ☆ Paula1984 ☆ Miesje25 ☆ Namar ☆ Maarr ☆ 2Bmom ☆MotherOfAnAngel ☆ SHN
Nou hier begint de misselijkheid ook toe te slaan. Vanmorgen flink staan kokhalzen dus het spugen zal ook wel niet lang meer wegblijven. Ik mis de misselijke emoticon hier Wel van toepassing hier op dit forum.