@Ebrum heel veel sterkte! Hoe hoog was je hcg? Voor welke zwangershapsduur zou dat geweest zijn denken ze?
Sterkte @Ebrum Kan het zijn dat je het vruchtje al bent verloren zonder te bloeden? Geen idee of dat kan. Bij mijn miskraam was er ook alleen nog verdikt baarmoederslijmvlies te zien.
Dit kan ook en dit hoop ik ook!! Bij mij zag ze ook een verdikt baarmoederslijmvlies. Dat zei ze ook.
Ik vermoed zelf voorafgaand aan deze zwangerschap zo’n miskraam te hebben gehad. Wel iets verloren maar geen bloeding oid, nu had ik dat 2 maanden al niet meer dus kan goed dat dat elders al opgelost was. Weet t niet zeker, heb toen alleen maar vage tuurstrepen gehad weken lang....en t vragen om een echo stelde ik maar uit...had ik t nou maar gelijk gedaan toen dat voor t eerst in me opkwam. Dan hadden we iets geweten ws... @Ebrum, hoe vaak gaan ze je nu controleren?
Ze controleren mij met hcg waardes en echo. Als hcg daalt is het een goede teken. Ik denk dat ze over 2 daagjes weer gaan kijken en dan een beslissing gaan maken. Met medicatie misschien? Ze kunnen ook geen operatie doen, want geen idee waar het vruchtje is.
Ik ben zo hopeloos.. droom iedere keer over een kloppend hartje. Ik ben 24 uur op internet de ervaringen van andere mensen te lezen... vreselijk om dit te meemaken..
Vreselijk die onzekerheid waar je toch nu nog in zit dat t dan maar gewoon goed duidelijk mag zijn vind je ook niet, ongeacht de uitkomst dan. Dat je weet waar je aan toe bent...
Lieve dames, Ik verlaat dit groep. Bedankt voor alle steun. Ikzelf vind mei een super leuke maand! Hopelijk verwelkommen jullie je wondertjes in mei! Geniet van jullie zwangerschap!