Zie hier ons cashewnootje, met goed kloppend hartje! Ben zelfs 1 dag vooruit gezet maar voorlopig hou ik t ff bij 11 mei hoor tot de termijnecho anders uitwijst Ons nootje is nu zo’n 1,9 cm groot Dooierzak hebben we ook gezien, die ligt rechts. Dus ik ga die ramzi theorie er nog eens op na haha. Ik vroeg of daar dan ook de placenta zal gaan groeien en vk zei idd dat dat vaak wel zo is. T was lastig in beeld te krijgen want mijn baarmoeder ligt ver naar achter gekanteld: wat dus ook meteen de hoeveelheid buikpijn verklaart. Spieren zijn kort daar en die baarmoeder geeft daar dus constant veel druk op. Lost zich vanzelf wel op zodra allemaal weer groter groeit natuurlijk. Heb alleen uitwendige echo gehad. Morgen nog een echo bij de gyn, wellicht die wel inwendig dan. Ik zal t zien @Koektrommel zou jij zo lief willen zijn een hartje toe te voegen bij mijn naam?
Wauw! Wat goed! Een klein nootje <3 Ik heb 18 oktober de termijn echo, dan ben ik 10 weken, daarna maak ik t wel overal bekend, nu ook wel beetje maar nog niet bij echt iedereen. Ga zondag cake maken en daarmee foto's voor de bekendmaking met mijn zoontje
Fijn @BabyFG! Ik lees alles mee hoor dames, maar voel me de laatste dagen niet meer lekker. Ik merk duidelijk dat ik in de HCG piek zit, kan vandaag nog niet eens een slokje water binnen houden
@BabyFG Wat fijn!!! Heerlijk zeg! je hebt zoveel geduld moeten hebben! En hoe was de vk? Had je er een beetje een klik mee? @Daan3 Wat vervelend zeg! Je zou toch juist zeggen dat de kwaaltjes wat minder gaan worden nu? Ik moet zeggen dat ik me de laatste dagen juist veel beter voel dan 2 weken geleden. Ik voel vandaag ook gewoon helemaal niks.....dat vind ik ook wel weer eng hoor En dan duurt de echo volgende week echt nog erg lang!
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 mei 2019! ♡ 1 mei (2) ♡ Mellshariff - 25 jaar - 2e kindje ♡ Carmina26 - 30 jaar - 2e kindje 2 mei (1) ♡ peque - 45 jaar - 1e kindje 3 mei (5) ♡ Kokjes - 27 jaar - 3e kindje ♡ Ciprilla - 25 jaar - 2e kindje ♡ Daan3 - 28 jaar - 2e kindje ♡ Wildchildmom - 27 jaar - 2e kindje 5 mei (2) ♡ Curitiba - 42 jaar - 2e kindje ♡ Skittle - 33 jaar - 2e kindje (1e om voor te zorgen) 6 mei (1) ♡ Mammielove - 32 jaar - 3e kindje 7 mei (1) ♡ Isayez - 27 jaar - 2e kindje 8 mei (1) ♡ Aapje22 - 28 jaar - 3e kindje 9 mei (3) ♡ MLB - 24 jaar - 2e kindje ♡ Flamingo1990 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Kersje24 - 26 jaar - 2e kindje 10 mei (1) ♡ Koektrommel - 25 - 4e kindje 11 mei (2) ♡ BabyFG - 30 jaar - 2e kindje ♡ Kenikela - 30 jaar - 1e kindje 12 mei (5) ♡♡ Liefwolkje - 25 jaar - 1e kindje en 2e kindje Rnsk - 27 jaar - 1e kindje Mariekemama - 32 jaar - 2e kindje ♡ Gwenvd - 31 jaar - 2e kindje ♡ xxmama2016 - 26 jaar - 3e kindje 13 mei (2) Pien86 - 32 jaar - 1e kindje Nala1987 - 30 jaar - 2e kindje 14 mei (2) ♡ BlueEyedSoul88 - 30 jaar - 1e kindje ♡ ClandeStinee - 26 jaar - 1e kindje 17 mei (1) ♡ Elinetjeee - 23 jaar- 1e kindje ---------------------------------------------- Totaal: 29 ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (5) | onbekend (24) ---------------------------------------------- ☆ Paula1984 ☆ Miesje25 ☆ Namar ☆ Maarr ☆ 2Bmom ☆ MotherOfAnAngel ☆ SHN ☆ Ebrum Afspraken: Oktober: 01 - BlueEyedSoul88 - 2e echo + intake gyn 09.00u 01 - BabyFG - 1e echo en intake VK 15.00u 01 - Rnsk - 1e echo en intake 16.50u 02 - BabyFG - echo bij gyn 14.00u 02 - liefwolkje - echo bij gyn 03 - Mariekemama - 1e echo en intake 03 - Pien86 - 1e echo en intake 10:20u 09 - Mellshariff - echo 10.00u 09 - peque - intake + 2de echo 9.00u 09 - Mammielove - intake vk 10.30u 09 - kokjes - intake + termijn echo 19.30u 09 - xxmamaxx2016 - echo gyn 08.45u 10 - Mammielove - termijnecho 20.00u 12 - koektrommel - controle vk 12:30u 15 - Carmina26 - 2e echo 17u45 15 - MLB - termijnecho 19:20 15 - kersje24 - termijnecho 20.00 18 - ClandeStinee - termijnecho 9.00u 19 - ciprilla - termijnecho 15.00u 19 - Isayez - termijnecho 11.00u 22 - Flamingo1990 - termijnecho en intake 22 - Elinetjeee - termijnecho 12.00u 26 - koektrommel - termijnecho 9:15u 26 - Wildchildmom - termijnecho - 19:30u 26 - Isayez - controle vk 10.00u 29 - ciprilla - controle vk 16.20u November: 2 - Koektrommel - geslachtsbep 17:30u 12 - Elinetjeee - controle vk 12.00u 13 - ciprilla - geslachtsbepaling 11.00u 17 - BabyFG - geslachtsbepaling 11.20u 19 - Kenikela - geslachtsbepaling 14.00u
Ik weet dat de HCG op zn hoogst is rond de 9-10 weken. Ik had bij mn dochter precies hetzelfde, rond 9 weken kotste ik de longen uit mn lijf maar goed.. voor een goed doel allemaal he.. ik ben deze zwangerschap al veel minder misselijk geweest dan bij dochter en heb veeeel minder overgegeven, dus ben allang blij. Nu snel deze piek achter de rug Fijn dat jij je beter voelt! Alhoewel ik snap dat het ook weer spannend is als je ineens niets meer voelt. Morgen hebben wij de termijnecho, zie dat ik het helemaal nooit op de lijst heb gezet haha. Ik ben zo benieuwd!
@Daan3 waardeloos dat je zo beroerd bent! @Mammielove vaak noemen ze de 12 weken grens ook als magische grens als t om kwalen gaat, meestal loopt t echt door tot 16 weken en sommigen komen er helemaal niet meer vanaf Ik zet morgen op de computer wel even mn nieuwe afspraak erbij voor de termijnecho Volgens de ramzi theorie zou dit een jongetje zijn. Weet niet wat ik ervan moet denken haha Bij t zien van de echo werd mn meisjes gevoel juist versterkt we zullen moeten afwachten
Jaaa klopt ik en @Mariekemama zijn de laatste! Ik kan echt niet wachten Jeej super blij voor je @BabyFG! En morgen mag jullie nootje dus nog een keer op de foto, wat een model @Daan3 oh man ik voel me al beroerd van alleen de hele dag misselijk zijn, laat staan dat niks binnen kunnen houden.. dan word je echt zo slap als een vaatdoek! Sterkte!
Geen ruzie maken dames Haha. Al die tikkende hormoon bommen bij elkaar wat wil je ook.... @Mammielove bedoeld het goed. Ik zou ook niet in 2 groepen tegelijk mee kunnen kletsen haha . Dit kan ik nog net bijhouden. @misselijkheid Een vriendin van mij had beide zwangerschappen HG. 9 maand lang spugen, spugen en spugen en veel opnames ivm uitdroging. Hoop dat ons dat bespaard blijft. @Daan3 Wat spannend! En wat vroeg voor een termijnecho? Of ligt dat aan mij . @BabyFG Als je echo uitwendig was is het volgens de ramzi theorie een meisje. Een uitwendige echo moet je spiegelen. Dus links is rechts en rechts is links. Een inwendige echo is zoals ie is. Snap het je het nog? Maar ik weet niet zo goed wat ik van die theorie moet denken. De nub is volgens mij een stuk betrouwbaarder. Daarom heb ik mijn termijnecho ook zo laat mogelijk gedaan . @Nala1987 Heeft een echo gehad inmiddels (afgelopen vrijdag?) maar hebben we nog niks van gehoord. Als het maar goed zit!
Nee helaas niet. De nub is echt pas te zien vanaf 12 weken. Voor de 12 weken hebben alle baby's nog een ''meisjesnub''. Die blijft dan zo of hij groeit nog omhoog.