Ik zou het niet kunnen hoor! 9 maanden wachten om het geslacht te weten. Ik vind het nu al lang duren haha
Haha dat heb ik ook! Voor mij voelt het ook ''echter'' wanneer ik het wel weet. Gewoon het idee te weten wat er in mij groeit. En dat je het al van te voren bij de naam kunt noemen (niet in het bijzijn van de kinderen natuurlijk) al word een naam hier nog wel een dingetje trouwens Heb voor beide geslachten maar 1 naam die ik kan bedenken en bij beide heb ik niet het wauw gevoel. Lijkt me ook heel leuk om het niet te weten hoor! Maar daar ben ik veel te nieuwsgierig voor.
Het ❤️je klopt! Mooi formaat ook, 1.5 cm. Zag er allemaal goed uit! Over 3 weken de termijnecho. Zijn zo blij ❤️❤️❤️
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 mei 2019! ♡ 30 april (1) ♡ Daan3 - 28 jaar - 2e kindje 1 mei (2) ♡ Mellshariff - 25 jaar - 2e kindje ♡ Carmina26 - 30 jaar - 2e kindje 2 mei (1) ♡ peque - 45 jaar - 1e kindje 3 mei (3) ♡ Kokjes - 27 jaar - 3e kindje ♡ Ciprilla - 25 jaar - 2e kindje ♡ Wildchildmom - 27 jaar - 2e kindje 5 mei (2) ♡ Curitiba - 42 jaar - 2e kindje ♡ Skittle - 33 jaar - 2e kindje (1e om voor te zorgen) 6 mei (1) ♡ Mammielove - 32 jaar - 3e kindje 7 mei (1) ♡ Isayez - 27 jaar - 2e kindje 8 mei (1) ♡ Aapje22 - 28 jaar - 3e kindje 9 mei (3) ♡ MLB - 24 jaar - 2e kindje ♡ Flamingo1990 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Kersje24 - 26 jaar - 2e kindje 10 mei (1) ♡ Koektrommel - 25 - 4e kindje 11 mei (2) ♡ BabyFG - 30 jaar - 2e kindje ♡ Kenikela - 30 jaar - 1e kindje 12 mei (5) ♡♡ Liefwolkje - 25 jaar - 1e kindje en 2e kindje ♡ Rnsk - 27 jaar - 1e kindje Mariekemama - 32 jaar - 2e kindje ♡ Gwenvd - 31 jaar - 2e kindje ♡ xxmama2016 - 26 jaar - 3e kindje 13 mei (2) ♡ Pien86 - 32 jaar - 1e kindje Nala1987 - 30 jaar - 2e kindje 14 mei (2) ♡ BlueEyedSoul88 - 30 jaar - 1e kindje ♡ ClandeStinee - 26 jaar - 1e kindje 17 mei (1) ♡ Elinetjeee - 23 jaar- 1e kindje ---------------------------------------------- Totaal: 28 ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (5) | onbekend (23) ---------------------------------------------- ☆ Paula1984 ☆ Miesje25 ☆ Namar ☆ Maarr ☆ 2Bmom ☆ MotherOfAnAngel ☆ SHN ☆ Ebrum Afspraken: Oktober: 03 - Mariekemama - 1e echo en intake 09 - Mellshariff - echo 10.00u 09 - peque - intake + 2de echo 9.00u 09 - Mammielove - intake vk 10.30u 09 - kokjes - intake + termijn echo 19.30u 09 - xxmamaxx2016 - echo gyn 08.45u 10 - Mammielove - termijnecho 20.00u 12 - koektrommel - controle vk 12:30u 15 - Carmina26 - 2e echo 17u45 15 - MLB - termijnecho 19:20 15 - kersje24 - termijnecho 20.00 18 - ClandeStinee - termijnecho 9.00u 19 - ciprilla - termijnecho 15.00u 19 - Isayez - termijnecho 11.00u 22 - Flamingo1990 - termijnecho en intake 22 - Elinetjeee - termijnecho 12.00u 22 - Rnsk - termijnecho 19:40 24 - Pien86 - termijnecho 12:30 26 - koektrommel - termijnecho 9:15u 26 - Wildchildmom - termijnecho - 19:30u 26 - Isayez - controle vk 10.00u 29 - ciprilla - controle vk 16.20u November: 2 - Koektrommel - geslachtsbep 17:30u 12 - Elinetjeee - controle vk 12.00u 13 - ciprilla - geslachtsbepaling 11.00u 17 - BabyFG - geslachtsbepaling 11.20u 19 - Kenikela - geslachtsbepaling 14.00u
Nog maar 2 hartjes te gaan! Vraag me wel af of alles wel goed zit bij @Nala1987 Ze is al 2 weken niet online geweest.
@Pien86 jeej gefeliciteerd! Bijzonder he zo’n echo @Koektrommel ik denk ook een jongen bij jou haha @verrassing. Ergens lijkt me dat dus echt super leuk he als je t gewoon niet weet tot de geboorte. Ik ben alleen veeeeel te nieuwsgierig, en dochter ook en t deed bij dochter ook echt wel stukje extra al voor de band tussen ons voor de geboorte had ik t idee. Gewoon al de wetenschap dat t toen een meisje was *hearteyes* En ik vind daarnaast dat er helemaal niet zoveel neutraals te krijgen is.....dus uit praktische overwegingen @nub, ja vaak hebben ze t wel goed geloof ik, maar kan ook alleen tussen de 12 en 14 weken want voor de 12 weken schijnt t allemaal gelijk aan ruggengraat te staan en na de 14 weken ontwikkelen de echte geslachtsorganen zich. Ik ben zelf altijd wel erg sceptisch naar die geslachtsbepalingen al met 13 weken. Wacht dan zelf liever ietsjes langer en weet ik t maar liever zeker haha @ramzi, volgens die theorie zou t hier ook een jongen zijn, schoonouders denken t in elk geval weet niet meer wat ze bij dochter dachten. Toen ik de echo zag dacht ik meteen meisje. We zullen nog even 1,5 maand geduld moeten hebben Ergens wel bang dat als t jongen blijkt te zijn dat dat dan heel erg een domper is ofzo voor mij dat gevoel had ik vorige keer ook. Toen bleek t een meisje (gelukkig ) dus hoefde ik verder niks meer met dat andere gevoel. Ik weet gewoon niet wat ik aan moet met een knul...met hun spel en piemelobsessie enzo nou ja. T zal vast loslopen hoor, baal zelf wel weer van dat gevoel....
Neeeee geen jongen Ik weet natuurlijk nog van niets omdat ik alleen maar meisjes heb maar ik weet het niet....een jongetje lijkt me gewoon niet zo leuk (Sorry mama's met jongens). Plus het idee van opgevoerde scooters etc. me nu al kriebels geven Doodeng....Als ik zie wat m'n broer ook allemaal uitgevreten heeft....Maar het zal allemaal wel los lopen. Mocht het wel een jongen zijn zijn we er uiteindelijk net zo blij mee natuurlijk. Ik zei nog tegen mijn man vorige week: voor jou zou het wel heel leuk zijn als het een jongetje is. Hij reageerde heel droog: nee hoor heb net zo lief een meisje het maakt hem dus ook niets uit.
Ooh jongens zijn ook wel fijn hoor! Alleen trekt hij meer naar papa hier dus dat vind ik soms niet fijn maar hij is wel superlief met af en toe zo eens een kwajongenstrekje Ik zit wel al lang met het gevoel dat het nu een meisje is, weet niet hoe het komt, mss wil ik dat wel gewoon zeer graag Wij willen het wel weten, gewoon praktisch gezien (veel jongenskleren en spullen). En ben ook gewoon veel te nieuwsgierig
Ik denk ook dat ik een meisje heb, maar dat komt vooral vanwege het feit dat ik 2 weken ben teruggezet. We hebben nadat we dachten dat de ei was het maar 1x gedaan tot nod omdat we het erg druk hadden. En als ik naar die datum kijk dan is dat 2 a 3 dagen voor mn ei dan daadwerkelijk zou zijn geweest. Dus dan denk ik een meid
Oh een jongetje is zo leuk! Haha mij maakt het geslacht niet uit. Het klinkt cliché maar als het maar gezond is. In naaste omgeving meegemaakt dat kindje niet gezond is.. En dat is zo erg. Bij zoontje wisten wij wel van te voren het geslacht, maar wij denken dat wij het nu niet te willen weten. Al ben ik wel heeeel nieuwsgierig haha. Ben benieuwd of wij het volhouden!
Ik snap die vergelijking nooit zo haha. Iedereen hoopt op een gezond kindje. In mijn ogen staat het geslacht vrij van of het kindje gezond is ja of nee. Maar dat kan aan mij liggen. Met voorkeur heb ik ook geen moeite zolang je maar niet teleurgesteld bent als het toch van het andere geslacht is.
Heel veel sterkte met dit verlies @MotherOfAnAngel ! Ik duim voor je dat je snel een zwangerschap mag uitdragen! Wauw wat een prachtig nieuws van de echo’s weer @BabyFG & @Daan3 & @Pien86 ! - geslacht: ik denk zelf de hele tijd dat het 2 jongens worden! Kijk ook meer naar jongens dan naar meisjesnamen. We noemen de baby’s nu gewoon Puck en Sam, lekker unisex.
Ach ja iedereen anders. Ik snap voorkeur voor jongen en meisje dus niet zo. Je krijgt een kindje en wat er wel of niet onder hangt vind ik niet zo belangrijk.
@Pien86 wat fijn een kloppend hartje! Oooo zo herkenbaar, ik denk dat dit een jongen is. Maar toch blijf ik stiekem hopen op weer een meid. Ik zou hetg liefst alleen maar meisjes willen, dat is bekend en makkelijk, kan me beter inleven. Een jongen is dan ineens zo anders Maar als het een jongen blijkt, ben ik hartstikke blij maar moet ik wel even omschakelen maar zal vast goedkomen. Een kleine voorkeur hebben is helemaal niet erg.
Mij zou het ook echt niet uitmaken. En spullen wil ik toch in neutrale kleur, mocht ons een 2e kindje gegund zijn kan hij/zij hier ook gebruik van maken. Net zo makkelijk