Uitgerekend: 1- 15 mei 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kokjes, 23 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peque

peque Bekend lid

26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Dat is nog eens de moeite waard om te proberen, bedankt voor de tip!

Kenikela vindt dit leuk.
  2. Wildchildmom

28 aug 2018
    77
    145
    33
    Haha zie dat wij niet de enigste zijn die een namen drama hebben!
    Ik had een hele lijst en liet het zien en dacht nou hier zullen vast wel wat namen tussen zitten die hij ook leuk vind.... niet dus... gaat nog wat worden .

Skittle vindt dit leuk.
  3. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw
    Als we een meid krijgen dan wordt het zeker weten deze! Voor een jongen helemaal zwart.

Bijgevoegde bestanden:

Kenikela, Carmina26, Skittle en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Wie slikt hier ook alweer calcium? (Was jij dat @Elinetjeee ? Weet t niet meer zeker). Hoe zat dat nou precies? Met hoeveel je mag. Wil het ook gaan slikken want als ik terug denk had ik na de vorige zwangerschappen ook iedere keer wel iets met mn gebit...En heb al niet zo'n goed gebit:confused:.

5. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Kopen jullie allemaal een nieuwe kinderwagen? Ik zou ook graag een nieuwe willen. Degene die we voor ons zoontje gebruikt hebben, heeft al serieus ‘afgezien’ en die piept en kraakt overal als we er nu nog eens mee rijden :D maar vrees dat de vriend dat niet wil..

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Wij niet :) we hebben de Joolz nog van onze dochter en die doet t echt nog prima en ziet er ook nog heel prima uit :)
    Wel ff kijken wat ik er allemaal van kan wassen nog haha, is t weer lekker opgefrist na jaren in schuur te hebben gestaan enzo :D

Carmina26 vindt dit leuk.
  7. Wildchildmom

28 aug 2018
    77
    145
    33
    Ik koop dit keer helemaal geen kinderwagen vorige keer ook nooit gebruikt.. ja op het vliegveld voor mn tassen :p hier kan je niet echt met een kinderwagen lopen... heb mn zoon altijd gedragen in een doek. En in bv de winkelcentrums in de steden kan je er gratis een lenen superhandig

Pien86, BabyFG, Carmina26 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw
    Ik heb net via de angels sound heerlijk het hartje van me baby kunnen vinden. Zo fijn om te horen ❤️

Daan3, Elinetjeee, Pien86 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Oh wat heerlijk! Verheug me ook al op t hartje horen! Hopelijk bij de termijnecho :)

Koektrommel vindt dit leuk.
  10. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw
    Ja wou het niet doen want de kans is groot dat je hem niet zo snel vindt. Maar kon me niet bedwingen Haha was even zoeken maar heb hem kunnen vinden!

BabyFG vindt dit leuk.
  11. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik heb het hartje al heeeel even gehoord met de eerste echo. Zo bijzonder. Twijfelde om ook een angelsounds aan te schaffen maar denk dat ik het niet doe. Ga ervan uit dat ik hem volgende week vrijdag weer ga horen tijdens de controle :)

12. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Wauw wat mooi, ik kon hem week terug nog niet vinden (logisch). Ik zoek ook echt maar even en dan klaar. Ga het over paar dagen weer proberen. :rolleyes:

13. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw
    Ja ik twijfelde ook maar goed toch gedaan en geen spijt van. Vindt het wel fijn om af en toe even het hartje te kunnen horen :oops:

14. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw
    Ja ik heb echt een half uur zitten zoeken Haha en toen heel ver op de achter grond hoorde ik het snel tikken.

15. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ja dat idee had ik laatst ook, maar toen zwom die weer weg volgens mij, hahaha. Ik vind het een beetje eng om zo lang te zoeken. Bang dat die er dan last van heeft ofzo. :p

16. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Haha dat las ik idd ook dat ze het niet prettig vinden. Mijn meisje ging ook tegen dat ding aantrappen op een gegeven moment...ook bij de vk. Ik heb hem toen niet meer gebruikt.

17. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw
    Je moet niet elke dag de hele dag gaan zoeken nee dat gedruk op je buik enzo Haha.. maar geloof niet dat ze veel last van zullen hebben als je af en toe even luistert.

18. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw
    En een angelssound is gewoon een geluidsversterker het straalt of kaatst geen golven af wat bij een doppler wel gebeurd.

19. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ja dat dacht ik ook, maar je leest niet echt veel tegengeluid op t forum, waardoor ik dan weer twijfel. Maargoed ik probeer het over paar dagen weer en dan weer maar eventjes, is nog erg vroeg en mijn vetjes zullen ook niet echt meewerken. :p

20. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw
    Ja je moet ook maar echt geluk hebben hoor. Las ook van sommige vrouwen dat ze met de angelsound pas rond de 14/15 weken wat horen. Denk ook dat dat eerder normaal is. Ik heb dinsdag de termijn echo kan echt niet wachten ❤️

Deel Deze Pagina