Klopt bij nn dochter had ik met dit termijn nog geen angelsound in huis. Spannend nog een paar dagen wachten maar. Zal vast een geruststelling zijn dat je het hartje nu alvast hebt gehoord.
Jaa dat is een hele geruststelling. Ik lees op zp ook veel verhalen van vrouwen die een goede echo hadden en met 11 weken geen goede echo, dit kan mij heel angstig maken. Ben denk ik niet de enigste die die angst heeft? . Dus idd wel een gerust stelling dat baby het nog steeds goed maakt ❤️
Wij niet, gebruiken onze joolz gewoon door. Ons zoontje zit er nu nog in en krijgt tzt een plankje erachter. Even alles schoonmaken en wassen straks en in de herhaling. Hij was extreem duur toen, dus we hebben geen seconde aan een andere optie gedacht.
Ja heb ik ook hoor! Vooral omdat vriendinnen van mij dat hadden denk ik. Ik ga er totaal niet van uit en weet dat t ook na de termijnecho nog mis kan gaan, maar zal toch blij zijn als de volgende echo goed is
Ja dat was ik. De ideale inname per dag zit tussen de 1000 en 2000mg Ik houd zelf in de gaten dat ik absoluut niet boven de 2000mg grens uitkom. Want te veel brengt meer schade mee als te weinig. Ik gebruik zelf helemaal geen melkproducten dus daarom slik ik een calcium. Ik slik compleet mama van davitamon en daar zit 125mg in. En daarnaast slik ik sochtends 500mg calcium. Dan kijk ik de dag aan en als ik echt helemaal niks heb gegeten of gedronken waar calcium in zit dan neem ik savonds nog een tabletje van 500. Maar zo wel dan sla ik die over. Beetje op inzicht dus
Ja mijn angst ook, ik heb echt al een paar keer met de telefoon in handen gestaan om die termijnecho te vervroegen. Omdat ik die onzekerheid niet trek. Maar ik heb geduld en vertrouwen, soms is dat gewoon lastig.
@zwangerschapsaankondiging. Gisteren avond de quiz gedaan! Het was heeeel leuk. Het grappige was dat iedereen zo extreem geconcentreerd bezig was dat ze de foto niet zagen. We hadden een quiz opdracht dat ze foto’s moeten combineren tot samen een songtitel. Het was ICE ICE baby. De foto was van mij met de echo. Ze keken er allemaal compleet overheen tot bij iemand het kwartje viel hahaha. Dat was mooi. Ze waren dolgelukkig, vooral m’n schoonzus die ook zwanger is. @kinderwagen wij kopen een nieuwe ik vind de Joolz wagens erg mooi, dat wordt hem waarschijnlijk. Ik kan niet zo goed tegen tweedehandse spullen , ik word helemaal kriebelig van het idee. We kunnen het financieel ook dragen om nieuwe spullen te kopen dus dat scheelt. @angelsound ik lees op internet verschillende verhalen over het effect op het ongeboren kind. Alhoewel het me prachtig lijkt wil ik het risico niet lopen dat het slecht is. @Mis kunnen gaan, daar ben ik zoooo bang voor. Vooral omdat ik echt vatbaar ben voor bloedverlies de hele tijd. Dit weekend weer paniek.
Sommige zullen denken maar jij hebt al 2 goede echo's gehad maar ook ik ben mega gespannen voor as dinsdag... het liefst had ik elke dag een echo. Bah wat vind ik deze tijd tot je de baby goed voelt bewegen onzeker. ( en daarna ook nog natuurlijk hihi)
Oh wat gaaf dat de aankondiging zo goed gelukt is!! Echt SUPERleuk gedaan. Wel naar dat je dit leuke weekend dan toch weer bloedverlies hebt. Snap dat dit extra angstig maakt! We tellen af tot aan de echo, daarna echt genieten!!
Wat leuk @Flamingo1990! Leuk dat het zo goed verliep. Wij hebben het gisteren ook bekend gemaakt op het verjaardagsfeestje van onze dochter. We zeiden dat ze nog een groot cadeau kreeg dus iedereen stond te wachten en toen kwam ze met een tros blauwe en roze ballonnen binnen lopen en een ballon met ‘big sister’ er op. Ze deed het zo goed. Ze liep zo naar binnen en ging midden in de woonkamer stil staan, zo van ‘kijk eens wat ik heb’ @angelsound: ik kon het hartje met 8 weken voor het eerst horen. Moest even goed zoeken en het kwam dan voorbij en verdween ook net zo snel weer, haha. @kindrwagen: wij hebben een joolz en daar zijn we heel blij mee, die gaan we nu weer gebruiken.
Super leuk zeg!! Heerlijk dat iedereen het nu gewoon mag weten @angelsound weten jullie zeker dat het niet je eigen hartslag was? Met 8 weken kan toch bijna niet? Het apparaat van de vk is wel een tikkeltje sterkter en duurder, daar lukt het vaak pas net aan met 10 weken?
Bedankt allemaal! Logisch om gespannen te zijn toch @kokjes, het blijft zo pril en totaal buiten je controle! Hopelijk geeft de tijd meer rust. @Daan3 wat een leuke bekendmaking! Je dochter zal wel een hele trotse grote zus zijn. Stoer ook zo in het middelpunt met alle ballonnen Ik probeer het zonnig in te zien. Ik stond vanochtend met misselijkheid op en dat maakte me dan toch vrolijk omdat het een teken is van zwangerschap. Ik kan niet wachten tot de echo, ook om het gewoon te kunnen zien!
Leuk @Flamingo1990 en @Daan3 jullie bekendmaking. Krijg er ook meteen zin in om het zelf te gaan vertellen. @Mammielove ja ik heb het idee dat frummel nog te diep lig en dan nog een lekker laagje vetbuik ertussen.. mijn eigen hartslag krijg ik wel te pakken. Bij mn eerste zwangerschap dachten we dat mijn hartslag de baby was.. mijn moeder helemaal huilen, oh wat een mooie hartslag. Was het de mijne toen ook echt pas na de 12 weken gaan luisteren.
Hahaha zie t helemaal voor me! Heerlijk @hier steeds diarree zo irritant....ben wel bekend met spastische darmen, maar vanaf dat ik glutenvrij ben gaan eten heb ik dat dus niet Meer....tot nu dus waar t nou steeds van komt? Wist ik t maar.....kan nog weinig verband ontdekken tussen dingen die ik eet.....baal ervan want geeft niet zo’n fijn idee als ik bijv naar t werk moet rijden (een uur gemiddeld met file). Kom dan ook niet echt wc’s tegen onderweg
Ik ben bijna 11 weekjes, maar je herkent het verschil wel echt. Me eigen hartslag is heel duidelijk en een stuk langzamer. Die van de baby hoor je echt super snel tikken
Honderd procent dat het de baby was dat geluid is echt zo anders. Kon het ook niet goed vinden hoor. Ik weet dat meer vrouwen het met 8 weken al hebben gehoord. Het kan wel echt. Maar het waren echt mazzelmomentjes zeg maar, het kwam een soort voorbij gezwommen en daarna hoorde ik niets meer. Dus als ik twee minuten later had geluisterd had ik het niet gehoord. Volgens mij kan het wel eerder, maar doen ze het ook niet om je niet ongerust te maken. Het kan natuurlijk nog heel goed zo zijn dat je het niet kunt horen.
@Daan3 en @Mellshariff zijn jullie toevallig slank? Ik niet en ik denk dat mede daardoor de baby nog niet vindbaar is voor mij.