Uitgerekend: 1- 15 mei 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kokjes, 23 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw
    Ja ben wel slank. Maar het is echt niet raar dat je nog niks vindt!

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Buikgriepje denk ik niet, zou dan al ruime week duren weer :rolleyes: ook niet misselijk verder
    Gewoon uit t niets steeds ineens kramp en dan diarree...alleen van de week was t dan wel anders en dat ik wel dacht nou misschien toch iets opgepikt, toen had ik de dag erna nog heel veel buikpijn en krampen enzo en dat heb ik echt nooit. Meestal alleen dan als ik iets gegeten heb wat minder goed valt, maar zodra t er dan uit is dan is t klaar.

Dacht misschien irriteert mn baarmoeder mn darmen ofzo doordat ie zo naar achter ligt/lag..ik weet t ook niet.
    Bij dochter echt alleen de 1e 3 weken vanaf innesteling aan de race dagelijks en daarna kwam t tot rust.
    Vond t fantastisch want toen had ik dus ook geen spastische darmen meer haha :D

Nou ja ik kijk t nog wel ff aan....zal weinig kwaad kunnen maar t is vooral vervelend.
    Als t nou alleen ‘s avonds is maakt t me ook nog niet zoveel uit, ‘s ochtends vind ik vervelender want dan ga ik t liefst de deur dus niet uit ;)

3. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Maar diaree kan toch ook gewoon een zwangerschapsverschijnsel zijn?
    Ik heb gelezen dat je darmen flink in de war kunnen zijn omdat ze plaats gaan maken voor een baarmoeder. En ik heb gezien waar mn darmen straks belanden op het moment dat de buik echt dik word en dan snel ik het wel dat ze nu al van slag zijn

4. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Eerste keer spugen hier ook een feit :( Al twijfel ik wel of het van de zwangerschap is of omdat mijn middag eten er niet zo lekker in gevallen was. Voelde me sinds het middag eten al beetje misselijk. Had net chinees gehaald toen ik opeens moest spugen :$. Had me zo op chinees verheugd :roflmao:.

5. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63
    Wat een leuke manier van bekendmaken @Daan3 en @Flamingo1990 !

Wij hebben het nog steeds niet verteld. We willen wachten tot de volgende echo, dan ben ik 10 weken en verder dan bij de vorige zwangerschappen.

- Namen: zooo lastig! Ik heb tot nu toe 1 naam die zo goed als zeker is voor een meid, maar die zo speciaal dat er gewoon niks bij past. Misschien toch ook maar die Kinder app downloaden!

- Kinderwagen: wij gaan voor de bugaboo twin, alleen nog even wachten tot ik weet welke variant ik kan bestellen.

Bijgevoegde bestanden:

Carmina26, Flamingo1990, kokjes en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Skittle

Skittle Actief lid

2 sep 2018
    107
    97
    28
    Vrouw
    Ah balen!!

7. Skittle

Skittle Actief lid

2 sep 2018
    107
    97
    28
    Vrouw
    @liefwolkje Oooh de Bugaboo twin is zo mooi! Het is dat het hier eentje is:p.

@kinderwagen Ik wil(de) ook een Bugaboo, maar de Dubatti spreekt me ook heel erg aan. Hoor je alleen wel verschillende verhalen over. Het wordt hier sowieso een nieuwe en zal ook best aardig wat gaan kosten denk ik...:oops:

Koektrommel vindt dit leuk.
  8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @liefwolkje heb toevallig eerder met iemand in een groep gezeten die een tweeling kreeg, en meestal zijn die wagens ontzettend breed met de wiegjes/zitjes zo naast elkaar. Hou daar wel rekening mee als je wilt winkelen ;) vooral de kruidvat is vaak te smal voor zulke wagens.

Zou overigens wel ook mijn voorkeur hebben want achter elkaar vind ik dan ook weer niks haha. Dus meer dan een heads up is t niet :)

Mooie wagen hoor de bugaboo! Volgens mij vonden wij toen de bak te laag hangen voor mn rug, en zijn we daarom bij de joolz uitgekomen.
    Grote plus van de bugaboo is t formaat van de bak, kunnen ze langer liggen voordat ze over moeten naar een zitje :)

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ja misschien wel hoor, misschien hoort t er dit keer gewoon bij. Maar irritant is t wel opzich ;) niet wetend waar je naar aan toe bent met dagen dat t wel gewoon helemaal goed gaat en dagen dat t dan weer prut is....

Ben niet misselijk en spuug niet dus mag niet klagen ;)

Gister hebben we een flink stuk getegeld weer in de badkamer en vanmiddag een heel groot oppervlak gevoegd. Woensdag komt dan als t goed is eindelijk de wc erop weer en komend weeken ein-de-lijk(!!) de wastafel en spiegelkast enzo :D hebben we eindelijk weer een volledig functionerende badkamer. Ben er aan toe, ben er zooooo klaar mee.
    Dan moet er daarna ook nog wel wat gebeuren hoor.
    Koof boven de wc moet nog afgemaakt worden en plankje geplaatst, omlijsting bij t raam moet nog gedaan worden en nog een omlijsting om de douchewand heen.
    Wat een werk zeg zo’n badkamer pfff.
    Als t ooit nog eens nodig is dan hopelijk gewoon een begrote uitgave en geen noodzakelijk iets waardoor we lang genoeg kunnen sparen om alles te laten doen :thumup: al ben ik wel trots op ons wat we allemaal zelf voor elkaar boksen zo. We worden steeds handiger:|

10. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL

Ik heb dezelfde bugaboo en gebruik hem nu als duo wagen. Soms 2 langs elkaar en soms 1 zitje en de oudste op het plankje. Zeker toen de jongste nog klein was gebruikte ik de wagen dagelijks met 2 kindjes naast elkaar. Er zit maar 13 maanden tussen.

Maar wat ik wilde zeggen.... hihi lang verhaal. Ik vind het een super wagen en ik ga gewoon de kruitvat in. En ik kan door 90% van alle gewone deuren. Het lijkt een heel ding zo langs elkaar maar het valt in praktijk enorm mee. ( alleen met een maxi cosi erop geklikt wordt je ineens een stukje breder)

BabyFG vindt dit leuk.
  11. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik kom zelfs met een enkele wagen nauwelijks door de kruidvat en heb al heel wat verschillende filialen gehad :') Drama daar.

BabyFG vindt dit leuk.
  12. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

Ik mag vandaag voor een extra echo komen vanwege het bloedverlies. Hopelijk is het gewoon een mooie echo en heb ik een leuk extra spiek momentje naar onze baby.:oops: Zou me enorm geruststellen.

13. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Ik duim alvast! :thumup: Wanneer mag je gaan?

14. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw

Ik ga voor je duimen!

15. Flamingo1990

Om half 2. Nog even de tijd uitzingen.....

16. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Wat fijn @Flamingo1990! Kan me goed voorstellen dat je daar heel onzeker van wordt steeds!

Ik heb vannacht gedroomd dat het hartje niet meer klopte bij de echo... ondanks dat het een droom was, maak ik mezelf er toch een beetje gek mee :( Hopelijk een mooie echo woensdag :)

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Groot gelijk dat je even gebeld hebt. Verlies je veel?
    Succes vanmiddag! Ik duim

18. Flamingo1990

Sinds vrijdag over de hele dag kleine beetjes. Zaterdag even iets meer, het leek toen ook op menstruatie baarmoedervlies. Dus niet alleen bloed maar meer soort stugger weefsel. Wat een rollercoaster is zwanger zijn zeg.

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    zulke onzekerheid steeds is echt killing...zou daar ook geen fijn gevoel bij hebben hoor...
    ik hoop dat alles gewoon keurig goed is!

20. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Wat fijn dat je vandaag terecht kan. Succes meis

Deel Deze Pagina