Wat fijn van de goede echo’s! Dat geeft weer wat moed @Mellshariff tuurlijk blijf je hier ik zou nu ook niet meer naar een andere groep gaan hoor. En idd, er bevallen er vast meer in april!
Bah, vervelend zeg! Lastig idd met werk... weet ook niet zo goed wat ik zou doen. Denk toch proberen? Succes iig!!
Wat fijn die goede echo’s! @Mellshariff : ik val ook net buiten mei, maar blijf ook gezellig hoor. Er zullen inderdaad meer van de baby’s in april geboren worden
Er zitten wat risicos aan.. niet meteen gevaarlijk. Ik heb verhoogte kans op een miskraam of vroeggeboorte. Heb een 2 hoo rnige bm. En je ziet bij dit beeld vaak stuitkindjes.
Proficiat met de goede echo's meiden! doet me plezier zoveel goed nieuws te lezen! @Mellshariff blijf maar hier kletsen, ik beval normaal ook in april
Lieve mensen. Fijn dat jullie allemaal goede echo’s hebben. Ik ga jullie verlaten.. ik merk dat het heel confronterend is om meldingen te krijgen en het allemaal te lezen.. geniet van jullie zwangerschap!
Begrijpelijk Wens je nogmaals heel erg veel sterkte! Hopelijk kom je hier snel weer langs met goed nieuws.
Wij hebben een kinderwagen De mutsy evo urban nomad grey. Met zwart frame en bruin handvat. Zo blij mee!
Ja! Nieuw vind ik zonde voor zo'n korte periode en deze is in nieuwstaat. Ik gebruik alleen de reiswieg op het onderstel. Daarna koop ik weer een quinny zapp denk ik Vind zo'n wagen te lomp :')
Fijn al die goede echo's! De tijd vliegt wel, sommige zitten al bijna in het 2e trimester! De misselijkheid is hier ook iets aan het afnemen. Hopelijk zet dat door! Ben er wel klaar mee @Flamingo1990 begrijpelijk en nogmaals heel veel sterkte! @Koektrommel wauw wat een mooie wagen!