Uitgerekend: 1- 15 mei 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kokjes, 23 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isayez

Isayez Actief lid

29 apr 2017
    311
    447
    63
    Vrouw
    Het slapen gaat hier goed! Vorige zwangerschap ook geen last aan gehad.. Einde van de zwangerschap sliep ik ook nog heerlijk volgens mij!

Het wordt weer een drukke echo week! Spannend hoor! Iedereen veel plezier/succes met de termijnecho's

Carmina26 vindt dit leuk.
  2. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ja leuke week met veel echo's. Ik kan in ieder geval niet wachten tot het vrijdag is.
    Na de echo gaan wij ergens wat eten samen. We hebben oppas, eerste keer sinds dochter er is dat we samen gaan eten ergens :rolleyes: werd wel eens tijd. Dus daar ook onwijs zin in.

MLB, Isayez, BabyFG en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63
    Heel veel succes vandaag met de echo’s! Mooi om te zien hoe we hier begonnen met een week of 4 en nu allemaal bijna 12 weken zijn. Tijd vliegt als je het zo bekijkt!

Wij gaan het komend weekend aan iedereen vertellen als de echo morgen goed is. Ben nu al benieuwd naar de gezichten als we met dubbel goed nieuws komen :)

Rnsk, Mammielove, MLB en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Hoi allemaal, ik ben wat stil geweest hier de laatste dagen, want ik voelde me serieus ellendig. Zooooooooo moe moe moe en misselijk. Vreselijk. Vandaag lijkt het weer beter te gaan gelukkig.
    Vrijdag hadden we de termijn echo, en alles was helemaal goed! Boontje was alweer 5cm en ik ben wederom een paar dagen vooruit gezet. Daardoor ben ik vandaag 12 weken ver en val officieel net buiten deze groep, maar ook ik zou graag mee willen blijven kletsen.

Rnsk, Mammielove, MLB en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Oooh wat fijn van de goede echo! Gewoon al de "magische" 12 weken bereikt. Gaat snel zeg.

Curitiba vindt dit leuk.
  6. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Hier nog 11 dagen tot de echo :D Mijn eigen schuld anders had ik deze week al gemogen haha. Ben zo benieuwd naar de nub!

Pien86 vindt dit leuk.
  7. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Wat is die NUB precies? Zie het hier af en toe voorbij komen

8. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Dat is een uitstekseltje wat op de plek zit waar het geslachtsorgaan zich ontwikkeld. Bij een meisje staat hij evenwijdig aan de ruggengraat en bij een jongen staat hij omhoog in een hoek 45 graden. Maar die is echt pas vanaf 12 weken goed te beoordelen daarom wilde ik perse 12 weken zijn met de echo haha.

9. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Dit was de nub bij mijn jongste. In het ovaaltje zie je de nub. De onderste lijn staat op de ruggengraat en de bovenste lijn volgt de nub. Die staat evenwijdig aan de ruggengraat dus meisje :D.

Bijgevoegde bestanden:

Curitiba en Pien86 vinden dit leuk.
  10. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Ik mag over precies een week, ben zo benieuwd, ook omdat de vorige keer mn termijn zo flink is teruggezet heb ik het vermoeden dat die wel weer iets word bijgedraaid. Mn buikje was een typisch darmenbuikje. Net flink naar toilet geweest en niks van mn buikje over. Naja een klein bolletje nog, maar echt wel de helft van wat hij was

Mammielove vindt dit leuk.
  11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    rond de 20 weken zul je ineens een heel flinke groeispurt krijgen ;) en daarna blijft t lekker doorgaan hihi

@Curitiba fijn dat de echo goed was! en joepie nu al op de 12 weken :)
    blijf maar lekker hier kletsen hoor :) zullen er vast nog wel meer misschien net over de grens schieten, en baby's komen ook maar net wanneer ze willen ;)

12. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Spannend, al die komende termijnecho’s!

Fijn @Curitiba! :)

Hier vanochtend bloed geprikt, ook meteen voor de nipt. Ben weer aardig wat bloed armer :roflmao:

Koektrommel vindt dit leuk.
  13. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Deze week 6 volgende week 8. Zo leuk al die echo's!! :D

Isayez, Carmina26, Elinetjeee en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Elinetjeee

Ik zat te verversen of er al nieuws was vanuit de echoos, maar alles is vanavond

Isayez vindt dit leuk.
  15. Elinetjeee

16. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Super! Alles goed, was heel beweeglijk :D nekplooi was goed dus ik ben weer gerust gesteld! Hij heeft ook bloed genomen voor de nipt.

Isayez, liefwolkje, Mammielove en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. Elinetjeee

Gefeliciteerd!! Wat heerlijk

Carmina26 vindt dit leuk.
  18. Kenikela

Kenikela Actief lid

8 okt 2016
    143
    121
    43
    Vrouw
    Meghan Markle is zwanger van prins Harry! Ze verwachten in de lente 2019 een baby.

19. Elinetjeee

Haha die kan zo in ons groepje :p

Kenikela, Pien86, Carmina26 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ja leuk he, ze zal wel een heel mooi bescheiden buikje krijgen vermoed ik. :D

Kenikela vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina