Er zijn trouwens wel weer heel veel pagina's bijgekomen! heb wel alles gelezen.. maar niet alles onthouden hahah Als eerst, Gefeliciteerd nieuwe zwangeren! leuk dat het groepje steeds groter wordt!! En ik hoop oprecht dat iedereen kan blijven! ik heb trouwens de baking soda test gedaan.. Ook daar kwam een meisje uit haha. @paula1984 , wat naar... hoe gaat het nu? ben je nog meer slijm/bloed verloren?! het is allemaal al zo spannend.. en dan ook dat nog Ohja, een stukje over mij.. Ik ben 27 jaar. In oktober ben ik 3 jaar samen met mijn vriend. Hij heeft een dochtertje van 3 jaar en samen hebben wij een zoontje van 9,5 maand. verder hebben wij nog een Hond (Amerikaanse bulldog) van 2,5 jaar. Ik ben werkzaam in de kinderopvang (36 pw over 4 dagen verdeeld) Als er iemand nog iets wil weten.. Vraag maar raak
Trouwens om terug te komen op die chines geslachtskalender. Je heb dus nog een andere. (Dat dacht ik ook al want in me geheugen stond dat het vorige x wel klopte) Eerste foto is die @paula1984 had geplaatst. 2e foto is waarbij het bij mij vorige x wel klopte dan zou het deze x dus ook weer een meisje worden☺️☺️
Haha, bij mij kloppen ze beide niet. Allebei zeggen ze dat mijn dochter eigenlijk een jongen had moeten zijn Ga er dus nu precies ook niet teveel geloof aan hechten
Ik ga morgen even baking soda kopen. Maar sowieso klopte er veel van die baker praatjes niet bij mij bij me vorige zwangerschap want dan had ik echt een jongen moeten hebben
Bah meiden, heb heel de avond al buikpijn... geen krampen, maar gewoon geen lekker gevoel... Zo bang dat ik deze dsgen toch nog ongesteld ga worden...
Ik had dit ook rond nod (+/- 4 weken) nu al een paar dagen rustig. Hopelijk zijn het gewoon groeipijntjes
Ik heb ergens gelezen dat het er gewoon ‘bij’ hoort, het buikpijn of menstruatie gevoel. Ik heb er ook al wat dagen last van!
Ik zit niet lekker in mijn vel vandaag/vanavond.. Denk niet dat het een kwaaltje is maar gewoon de angst! Hoe kom ik die weken door Probeer me zo groot te houden en positief te blijven maar ben zo bang dat het mis gaat
Heel begrijpelijk! Het is ook dood eng... het mooiste geschenk ter wereld groeit nu in je en je hebt er geen controle over whatsoever... vooral na al die vlinderkindjes! Ik merk dat ik al gek word van de angst en ik heb nog geen voorgeschiedenis met mislopen van zwangerschappen. Hang in there! Hopelijk waait het snel over en kunnen we genieten. Over 9 maanden kijken we hopelijk lachend terug op dit moment.
Dat geeft me weer een beetje hoop! ja, ergens weet ik dat ook wel, maar is nu erger dan de laatste keer. Zou er bijna wat voor innemen. Ik herken t wel een beetje meid... ik was heel positief, maar nu vanavond met die buikpijn ben ik helemaal omgeslagen en ben ik weer superbang dat het weer mis gaat. Die echo duurt ook nog veels te lang, maar eerder kon helaas niet We moeten elkaar maar veel steunen en afleiden deze weken...
Dikke knuffel mammielove! Die buikpijn hoort er denk ik bij, zelf weinig last van, af en toe een ongesteldheid kramp.. Maar ook dan denk ik shipsss nu komt het, maar gelukkig niet En nu ben ik ook weer een soort van bang dat de utrogestan een eventuele vroege miskraam tegen houd en dat ik valse hoop haal uit het "niet bloeden" Zit ik in mijn hoofd te malen dat ik misschien wel "ongesteld" was geworden en dat het al mis is, als ik utrogestan niet had. Haha lastig uit te leggen. Het is zo spannend deze weken Kan mezelf helemaal gek maken, dus zocht ik yoga houdingen op die stress zouden verlichten, nooit meer wat oncomfortabel Haha! Lag ik op de grond gevouwen en vriendlief had zoiets van, wat in de werelden ben jij aan het doen
Die krampen zijn er hier ook en ik ken dit van mijn eerste zwangerschap maar toch ga ik dan beginnen doemdenken.. Ik ga ook gewoon meermaals naar toilet om gewoon te zien of er geen bloed is Hopelijk snel een paar weken verder! Al zijn er dan mss andere zaken om over te piekeren
Dit is het meeste mooie wat er iets. Je wil dit al zo lang! Maar er zijn geen garanties dat alles goed gaat helaas. Er gaan gelukkig meer zwangerschappen goed, dan slecht! (heb hier zelf ook last van helaas.. Soms voel ik mij goed, een andere moment ben ik weer zo bang) Probeer jezelf af te leiden met leuke dingen. We moeten er zoveel mogelijk van genieten. Het gaat al zo snel voorbij! Die. Krampen heb ik al en toe ook wel, maar ook beetje rugpijn. Gelukkig is het allemaal vol te houden Had ik trouwens al gezegd dat ik de baking soda test had gedaan (meisje). Ben het al vergeten hahah
Pff dames, gisteren een enorme huilbui gehad. Heb enorm het gevoel dat het mis zal gaan.... ( fijn) om te lezen dat ik niet als enigste ben met twijfels
Chinese kalender: 1e dochter, moeilijk te checken. Die werd op de nacht van koninginnedag gemaakt in 2012. Dus ja hou je dan 30 april aan of 1 mei. 2e dochter, jawel hoor deze klopt. Dit wondertje: een jongen. Bij het idee ga ik al stuiteren als een gek. Over mij: Ik ben 28 jaar oud, 3 jaar samen. Mn moppies zijn 5(,5) en 1 jaar(nu 13 maanden). . De oudste, is van mijn ex en mij. Heb een week om week regeling. Erg pittig maar de rechter heeft zo besloten. Het is een bewuste keuze voor derde te gaan. Maar.... ik heb bij beide meiden een PND depressie gehad. Ik ben sinds dit jaar januari van de medicatie af. Bij de derde zal ik tijdens de zwangerschap al krijgen. Enkel na bevalling val ik weg. Heel heftig! Ook zeker geen aanrader. Heeft ook de keuze voor een derde eerst helemaal weggehouden. Maar toch het gevoel niet compleet te zijn en mijn man een 2e te willen geven heeft doorslag gehad. Vragen mag hoor. Ik schaam me er niet voor!
Goedemorgen @Macan welkom en gefeliciteerd! @isayes lief dat je het vraagt. Nee niets meer gezien en nog 2x grote boodschap gehad en niets meer gezien. Ik ga er dus ook vanuit dat het niets is @kokjes niet fijn maar wel herkenbaar hoor. @Mammielove hoe gaat het nu?