Uitgerekend: 1- 15 mei 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kokjes, 23 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Zesde ziekte was Mn zoontje helemaal niet ziek van trouwens, had eerst 3 dagen hoge koorts en daarna 3 dagen vlekjes. Alleen tijdens de koorts voelde die zich niet chil, logisch uiteraard.
    Wist trouwens niet dat de vijfde gevaarlijk is voor ons? Zal eens opletten dan.

Veel plezier en succes vandaag met de echo’s!

2. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Hier sinds zondag wel terug regelmatig misselijk.. Ik probeer dan wel wat te eten en dan is het even beter..
    Voel me trouwens ook weer al enkele dagen belabberd en supermoe.. Ook regelmatig last van pijn in onderrug.

3. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ze hebben allebei maar 1 dag koorts gehad, en kenmerkend aan de zesde ziekte is volgens mij 3 dagen flinke koorts. Dat hebben ze dus al niet gehad. Snap er niks van. Bij zoontje is t al een stuk minder, en bij dochter zijn het echt geïrriteerde plekken.
    Vk gebeld, ik ben iig beschermd voor rode hond. Waterpokken dacht ik ook, maar dat kon niks geen kwaad zei ze. Apart, op google staat wel wat anders en mn vriendin moest ook oppassen toen ze zwanger was met de waterpokken. Alleen die heb ik wel uitgesloten eigenlijk.

4. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

O nee, net weer op weegschaal gaan staan.. Ben weer 1.5kg lichter geworden. Ben gister en vandaag wel eindelijk eens goed naar toilet geweest, misschien dat dat ook wel een hoop gewicht is :p

5. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Pfff ik kom alleen maar gigantisch aan! :( Om te janken.

6. Elinetjeee

Maar snoep je dan ook meer of is het puur van de baby wat je aankom?

7. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Oooh grotendeels snoepen en gewoon veel eten. Heb constant honger haha :D En vorige zwangerschappen veel gespuugd dat hielp ook nog wel eens tegen de kilo's. Deze zwangerschap nog geen last van gehad.

Isayez vindt dit leuk.
  8. Elinetjeee

Grappig, ik heb echt totaal geen trek in snoep, koek, chips of andere ongezonde dingen, ik knabbel meer op worteltjes en augurken :p

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Dacht m ook te zien! Ben benieuwd of ik m ook goed heb :)

Koektrommel vindt dit leuk.
  10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ik zal morgenochtend weer eens wegen...wil t eigenlijk niet weten geloof ik...
    Terwijl mn lovehandles verdwenen zijn :thumup: (of goed verstopt haha)

Isayez vindt dit leuk.
  11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    vanmorgen echt drama trouwens op de weg....
    er zijn hier 2 mogelijkheden om van het eiland af te komen. bij de 1 was dus een ongeluk gebeurd, dus de andere route (die ik eigenlijk altijd neem) was t ook niet te doen zo druk.
    een stukje van normaal kwartier tot hooguit 20 minuten om op de snelweg te zitten....vanmorgen na een uur was ik nog niet bij t laatste stoplicht :rolleyes:. maar zat al een kwartier met flinke krampen en buikpijn....beetje wrijven hielp nog wel, maarja...ging echt met een snelheid vooruit maar niet heus....ongeveer 1 meter per 5 minuten ofzo pfff.
    rest van de route zag er ook niet zo optimistisch uit naar het werk, bleef maar vertraging bij komen...Dus ik ben omgekeerd en terug naar huis gereden :oops:
    gauw naar de wc "gerend", had me kramp zeg toen ik uit de auto op stond niet normaal.
    thuis de computer aangeslingerd en ik werk dus vanuit huis vanmorgen :)

nu even pauze met lekkere druifjes, jammie :)

ik snoep overigens wel minder ongezond dan ik voorheen deed ;) maar soms toch wel echt trek in iets te snoepen, zoals chipjes haha. dus ik heb de winkel al geplunderd op zoek naar een smaak die me wél bevalt :roflmao::roflmao::roflmao:
    edit: overigens is t erg beperkt want t moet wel zonder gluten zijn ;)

12. Elinetjeee

Wat naar die buikkrampen, wel prettig dat dat kan, werken vanuit huis :)

13. Elinetjeee

Wij waren van de week aan het kijken naar geboortekaartjes, gewoon alvast voor de lol. Blijkbaar had ik perongeluk gedrukt op een proefkaartje.. En die kwam net dus binnen :p wel echt een super schattig kaartje ♡ nu aan het kijken naar een gedichtje voor erop. Ik vond dit! Moet je nou kijken hoe schattig!!
    Oogjes als diamantjes
    Een huidje zo zacht
    Piepkleine handjes
    Een mondje dat lacht
    Een neusje bijzonder
    En haartjes van dons
    Het is echt een wonder
    Dat kindje van ons
    Denk dat hij wel iets te lang is voor op het kaartje, maar kon het niet laten om dit schattige gedichtje te delen

MLB, Kenikela, Kersje24 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    leuk @Elinetjeee al een proefkaartje!

ja dat is dan weer het voordeel van zo'n kantoorbaan en dat flexwerken dat de laatste jaren helemaal hip is.
    het bureau is alleen te klein dat is minder handig ;)

als de badkamer klaar is gaan we de zolder opruimen. we hebben net 1 mini looppaadje naar t raam en de computer haha :roflmao:
    leuk hoor, verhuizen :D

15. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63
    Wat een prachtige echo’s weer gezien gisteren. Echt bizar hoe compleet zo’n kindje er nu al uitziet.

Gelukkig dat het dan toch lijkt mee te vallen @Mammielove ! Vlekjes bij kinderen kunnen altijd zo veel dingen zijn, hopelijk trekt het snel weg.

Mooi gedichtje @Elinetjeee ! Op welke site heb jij gekeken? Mij lijkt zo’n proefkaartje ook wel wat voor straks.

16. Elinetjeee

Op geboortekaartjes.nl
    Je mag blijkbaar 3 proefkaartje bestellen. Er zat ook een brief bij dat je het beste je kaartjes al kan bestellen voor de uitgerekende datum, dan krijg je alvast de enveloppen thuisgestuurd en kan je die dus al gaan schrijven. Scheelt weer als de kleine geboren is, super handig. Zodra je dan de laatste details voor op je kaartje weet is het klik klik en klaar.

17. Elinetjeee

Wij beginnen ook al langzaam wat dingetjes te kopen voor de kleine. Gister een campingbedje gekocht. Een hele gave van earomoov. Wat hetzelfde principe heeft als een uitklaptentje. 1,2, klaar :) ook met het idee dat mn kleine neefje(afgelopen april geboren) ook kan komen logeren als zn ouders er klaar voor zijn :) het was wel een wat duurdere, maar super handig, klein en weegt bijna niks

BabyFG vindt dit leuk.
  18. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    @BabyFG handig dat je van thuis uit kan werken!
    @Elinetjeee mooi gedichtje!
    Wij gaan terug aan mijn broer (peter van ons zoontje) vragen of hij het geboortekaartje wil ontwerpen :D heeft hij vorige keer ook super gedaan!

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    vorige x heeft een vriendin het kaartje ontworpen, maar gaan we dit x niet doen. sowieso gaat t nu met haar ook niet zo goed, daar heeft ze al voldoende haar handen vol aan zeg maar ;)

2 nieuwe vriendinnen hebben allebei grafische opleiding gedaan, maar of ik maak iets zelf ;) of anders gewoon een standaard kaartje ofzo. zal eens kijken of ik iets kan vinden wat bij het komende thema van de kinderkamer past. hadden we bij dochter een beetje ;)

20. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Oh dames ik ben zo moe.. en mijn peuter is zo ondeugend.. en het huishouden loopt zo achter o_O Maar gaat allemaal wel beter worden toch? :roflmao:

Leuk geboortekaartjes!! Ik heb ook al zitten kijken, ik moet ze online bestellen waar ik ze per stuk kan afnemen voor een leuke prijs. Want wij versturen er maar 15 ofzo. Weinig vrienden en familie :rolleyes: alleen groepje wat dichtbij staat. Hoef ook geen vage kenissen op kraambezoek.

Deel Deze Pagina