Ik ook niet! Verheug me er echt op En toen ik jarenlang geen 2e wilde had ik wel de gedachte soms ‘t lijkt me toch ook wel mooi om nog eens mee te maken dat gehobbel in je buik, en zou t toch jammer vinden om dat niet nog eens mee te maken’, alleen toen speelden er een boel andere bezwaren . Toen ik zwanger was van dochter was de instelling niet dat we maar voor 1 kindje wilden gaan, we wilden er t liefst 2 ooit. Dus die zwangerschap heb ik niet met de instelling doorgemaakt dat dat de enige zwangerschap zou zijn. Ben ik nog een beetje duidelijk? Dus denk dat t ergens toch altijd in m’n hoofd is blijven zitten het nog een x mee te gaan maken. Nu dan toch een 2e en kijk erg uit weer naar dat gehobbel enzo en vind t ook weer erg bijzonder die die buik groeit Al denk ik soms ook wel eens ‘waar beginnen we weer aan.....’ Na 6 jaar straks weer ineens in de luiers en zit je ineens weer vast aan al die dutjes enzo. ‘Kun je weer niks’ En zoals een collega al zei ‘bij een 2e heb je helemaal geen vrije tijd meer als je die nog had’ haha Nou ik ben benieuwd denk dat t leeftijdsverschil ergens wel een voordeel kan zijn
Pijn heb ik gelukkig nog niet. Nu alleen minimaal branderig en constant drang op te plassen. Maar heb het idee dat het water z'n werk al doet. Mag ook wel. Ben al vanaf 5 uur op haha. Al zo'n 4 a 5 liter water op . M'n urine is gewoon helemaal doorzichtig haha. Maar nog steeds wel iets troebel.
Ik denk ook dat het leeftijdsverschil in je voordeel kan werken. De oudste is al veel zelfstandiger en kan al veel dingen zelf. Ook zal die door de weeks naar school gaan dus heb je lekker 1 op 1 met je kleintje. Ook lijkt het me erg schattig als de oudste grote broer/zus gaat uithangen en gaat helpen met de zorg van je kleintje
Ja dat wilde ik ook zeggen! Ik was zelf 4 toen mijn moeder de 2e kreeg. Ik was toen al best zelfstandig en ging natuurlijk naar school, was eigenlijk ideaal!
Precies dit Al ben ik ook “bang” dat ze echt een 2e moedertje wordt hoor zo is nu namelijk al richting andere kinderen (ook als ze ouder zijn, maakt haar niks uit haha) als ze dan niet luisteren of iets doen wat niet mag Dus dat wordt nog wat Maar ze is super enthousiast en maakt t allemaal natuurlijk heel bewust mee Zij denkt overigens dat t een zusje is ben benieuwd! Wil t weten
Ik had bij beide zwangerschappen de placenta aan de voorkant. En voelde de eerste bij 21 weken pas en de 2de bij 18 weken. Kwa beschermbumper is een placenta aan de voorkant fijn. Maar heb ook vaak met minder leven voelen in het ziekenhuis gezeten. Dat is natuurlijk minder Fijn!!
Dat is idd minder fijn! Die ervaring heb ik gelukkig niet maar je hoort t idd wel vaker bij placenta aan de voorkant. Misschien lag die van mij ook beetje schuin ofzo net? Geen idee waar precies ie was. Ik voelde voldoende daar ging t mij eigenlijk om toen heb natuurlijk ook geen vergelijkingsmateriaal hoe t is als placenta aan de achterkant ligt.
Ik ben wel benieuwd waar die van mij ligt. Zal het maandag zien. De ideale situatie lijkt mij voor je ribben aangezien je wel eens hoor dat de baby flink kan trappen tegen de ribben aan
Beterschap @Koektrommel met de blaasontsteking Nub echo’s ik zie helaas niet echt iets Hier lag de vorige keer de echo rechtsvoor, voelde hem vanaf 16 weken duidelijk links, gokte het rond 14 weken al maar zal ik nooit zeker weten
Net terug vd huisartsenpost. Kuurtje voor de blaasontsteking gekregen. Het werd toch erger ondanks het vele water drinken.
Goedemorgen allemaal M’n bekken is al paar dagen volledig prut, gister heeeeel rustig aan gedaan zodat ik vandaag hopelijk de fotoshoot overleef Ik ga foto’s maken van vrienden hun gezin ontzettend veel zin in! Bij bos, strand en duinen hoop dus alleen vooral dat m’n bekken t een beetje trekt. Als ik weer thuis ben mag t instorten , zolang ik daar nog maar wat kan functioneren Heb er ook over gedroomd vannacht haha, was alleen wel een ander strand
Goedemorgen dames, Vandaag zouden we het eigenlijk bekend maken op mijn man zijn verjaardag. Maar zoals jullie weten is het al even bekend. Toch had ik het kwa buikgroei makkelijk kunnen volhouden tot vandaag. Ik draag nog steeds mijn eigen spijkerbroeken. Bij de andere 2 moest ik met 8/10 weken echt al positiebroeken dragen. Wat een verschil!! Ik kan ook echt in de spiegel niet zien dat ik zwanger ben. Ook pas 200gram aangekomen. Echt super blij mee. Hoe is dat bij jullie?
Zo ongeveer na een week zaten m’n eigen broeken al niet lekker meer zoooo ontzettend opgeblazen waren m’n darmen al. Bij 1e vanaf 7 weken ook positiebroeken gaan dragen omdat dat comfortabeler zat. Buikje kan ik niet meer zo verstoppen hoor heb wel wat wijdere dingen, maar daar zie je toch wel een klein bolletje onder zitten (of t lijkt gewoon of ik dik ben ofzo ) Van de week bij de fysio, had gewoon een mooi sluitend shirtje aan, zegt ze ‘zoooo’ als in wat heb jij al een mooi zwanger buikje Laatste x wegen zat ik op +1 kilo, keer wegen daarvoor op +2 kilo (ik schommel altijd veel gedurende een maand), maar valt me nog niet tegen Probeer wel beetje te letten op wat ik eet, en vooral niet meer te snoepen dan ik ervoor al deed tot nu toe gaat dat goed Gaat eigenlijk alleen mis op t moment dat we geen fruit meer in huis hebben Ben helemaal verslingerd aan druiven de laatste tijd, gister een bak weg kunnen gooien omdat ze niet meer goed waren Had er echt de pest over in, toen maar een banaan gepakt
Haha nou, ik ben dunner qua buik dan voor Mn zwangerschap, voorlopig kan ik Mn eigen broeken nog wel aan denk ik. Al zitten jurkjes en rokjes wel lekkerder. Gewicht -2 kilo nog steeds. Kan het dus nog steeds makkelijk geheim houden