Uitgerekend: 1- 15 mei 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kokjes, 23 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Nou net toevallig op de weegschaal gestaan (waarvan ik dacht ‘doe nou niet, je hebt al ontbeten enzo en weinig ontlasting gehad laatste dagen’)
    Haha was ik gewoon lichter dan laatste x wegen :D

Dus de teller staat nu op +0,5 :thumup:

Doe ik toch iets goed blijkbaar :)

Bij dochter kwam ik elke 4 weken zo’n 3 kilo aan....

MLB en Isayez vinden dit leuk.
  2. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Koektrommel beterschap!!

@BabyFG veel plezier vandaag, hopelijk werken je bekken mee.

Ik kan mijn buik niet meer verbergen, wel iets afgevallen, misselijkheid is bijna helemaal voorbij dus kan wat beter gaan opletten nu.

Gisteravond laat ruzie gehad met mn man, nu praten we niet meer met elkaar. Top :thumup: Hij is gelukkig werken tot laat, maar hij zou wel een beetje rekening mogen houden met mijn hormonen, of is dat teveel gevraagd? :roflmao:

3. Pien86

Pien86 Bekend lid

3 sep 2018
    710
    686
    93
    Vrouw
    Onee @ciprilla dat haat ik zo! Maken eik bijna nooit ruzie of praten het meteen uit, maar hier ook paar keer gehad dat het bleef hangen tot de volgende dag. Kan ik echt niet tegen, beide keren hebben we het per whatsapp uitgepraat omdat we het zo vervelend vonden! Hopelijk komen jullie er ook snel op terug, ruzie is niks aan!

@kokjes het is mijn eerste maar pas al 3 weken mijn eigen broeken niet meer! Mijn darmen gaan echt plop naar voren hahaha. Wel lekker dat je alles nog past! Fijne verjaardag van je man gewenst, hopelijk weinig klachten vandaag!

@BabyFG ik ga duimen dat je bekken het volhouden! Wel hele gave locaties om foto's te maken, veel succes!

@Koektrommel ook succes met de kuur en snel opknappen :)

Gisteren hadden we bezoek die nog niks weten en we het pas willen vertellen na de termijnecho. Wijdste shirt erover en flink ingehouden, niet te doen man werd er nog misselijker van. Gelukkig mag ik woensdag voor de echo!

Vandaag met mijn moeder naar de film Zwaar Verliefd. Kan ik lekker mijn buik uitzetten in het donker haha. En met mams kletsen over de zwangerschap, ze leeft zoooo leuk mee.

De rest ook nog een hele fijne zondag hè!

MLB, BabyFG en kokjes vinden dit leuk.
  4. ClandeStinee

ClandeStinee Actief lid

24 mei 2018
    122
    118
    43
    Vrouw
    Veel plezier in de bios! :)

Hier hebben we het gisteren verteld aan de familie, allemaal positieve reacties, zo leuk! Ben ook wel blij dat het nu bekend is!

Gisteren heeft de verloskundige nog wel wen meting gedaan, toen kwam ze uit op 10w6d, dus 11 mei maar baby had de kin op de borst dus was eigenlijk nog niet goed haha
    Nu moet ik dinsdag weer heen voor laatste poging.. Die eigenwijsheid komt toch echt van de papa hoor:p

Kersje24, MLB, BabyFG en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Yes! 12 weken vandaag:thumup::)

Daan3, MLB, BabyFG en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Bij mij is mn buikje weer wat ingestonken. Kan ook mn eigen broeken weer goed aan. Mn stoelgang is eindelijk weer op gang gekomen en nu dus netjes elke dag flink naar toilet. Mn dikke buik was dus gewoon een foodbaby :p We maken elke maandag een foto van mn buik, maar ben benieuwd of hij er nu een heel stuk dunner uitziet dat vorige week. Zou wel heel grappig zijn.

BabyFG vindt dit leuk.
  7. Elinetjeee

Jeah!!!!!

8. Elinetjeee

Ojeah morgen is het dan eindelijk de 22e!!!! Mogen we weer even spieken :)

Koektrommel, Mammielove en BabyFG vinden dit leuk.
  9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    De duinen waren niet zo'n succes, voor m'n bekken dan haha ;) verder heb ik het aardig overleefd haha. Ben ze nu allemaal aan het overzetten en ga ik vast een 1e begin maken met de nabewerking :) zitten echt ontzettend leuke foto's tussen!
    Hebben heerlijk met z'n allen gelunchd bij een strandtent, kinderen ondertussen lekker spelen op het strand. Lekker genoten van de buitenlucht dus! Wel jammer dat de zon zich nog niet zo liet zien, die piept nu eigenlijk pas af en toe tussendoor.

@Buik inhouden, dat is idd haast geen doen he, voelt ook gewoon erg onprettig vind ik, al ben ik wel geneigd hem nog op te trekken. om buik te verbergen heeft het geen nut, trek alleen t bovenste deel wat omhoog haha

@Elinetjeee jeej leuk morgen al! wij mogen dinsdag weer :) ben zo benieuwd!

Pien86 vindt dit leuk.
  10. Kenikela

Kenikela Actief lid

8 okt 2016
    143
    121
    43
    Vrouw
    Gisteren ben ik naar de verjaardag gegaan van de schoonouders. Ze wisten al dat ik zwanger ben alleen als verrassing kwam de opa en 2 ooms langs vanuit Duitsland. We hadden hun nog niet verteld dat we zwanger waren. Dus vonden we het een mooie gelegenheid om te vertellen dat we zwanger waren. Ze reageerden blij en verrast. Dat zijn opa nog kan meemaken dat hij overgroot vader word. Dat vind hij heel erg mooi.

Carmina26, Pien86, BabyFG en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Elinetjeee

Wat leuk!!
    Als wij morgen goed nieuws hebben dan gaan we ook direct door naar mn opa en oma om het te vertellen. Kan niet wachten!! Ik heb ze expres al een paar weken ontweken, dus word ook weeres tijd voor een koppie. T zijn zulke lieverds!!

Pien86 vindt dit leuk.
  12. Kenikela

Kenikela Actief lid

8 okt 2016
    143
    121
    43
    Vrouw
    Ik heb wel nog geen termijn echo gehad. Dit omdat ik in het ziekenhuis loop.. Als het goed is bellen ze me deze aankomende week en dan wil ik de termijn echo op 12 weken.

Het is zo leuk om het aan de oma's en opa's te vertellen. Hun reactie dan ook! Succes!

Elinetjeee vindt dit leuk.
  13. Elinetjeee

Gisteren heb ik het ook al aan een collega vertelt. Ze wist dat ik zodra ik klaar was met mn opleiding (afgelopen zomer) graag een kindje wilde, dus ze begon al van hmm... veel puistjes voelt zich al een paar weken ziekjes.. dus ik kreeg de vraag direct in mn gezicht of het toevallig raak was. Ik heb met haar ook wel een hele goede band dus ik heb het verteld. Superblij :) maar ik denk dat er weinig collegaas zijn die mij goed kennen die het nog niet zien aan me. Dus na maandag ga ik het langzaamaan vertellen.

Kenikela vindt dit leuk.
  14. Kenikela

Kenikela Actief lid

8 okt 2016
    143
    121
    43
    Vrouw
    @Elinetjeee Ik heb helemaal geen last van puistjes alleen in het begin nu is het voorbij. Wel nog steeds vaak misselijk maar heb goed kunnen eten op het feestje van mijn schoonouders. En mijn buik is natuurlijk wat ronder alleen had ik al erge overgewicht dus valt het niet op dat ik zwanger ben.

15. Elinetjeee

Ja wat mij betreft had ik het allang aan iedereen verteld, maar manlief wilde perse de echo afwachten. maar zolang ik geen symptomen heb die mij vertellen dat het slecht gaat, ga ik ervan uit dan het goed zit. Ik denk ook niet dat dit kindje mij nog gaat verlaten, ik heb alle vertrouwen in dit wondertje ♡

16. Kenikela

Kenikela Actief lid

8 okt 2016
    143
    121
    43
    Vrouw
    Ja, ik heb er ook een goed gevoel over en heb ook geen symptomen. Dus ik ga gewoon lekker genieten..

17. Elinetjeee

O bij mij zijn de puisten nog erger als in de pubertijd. Er zijn weinig gladde stukjes nog in mn gezicht/bovenrug. Gelukkig zijn veel puisten onderhuids, dus die zie je niet zo erg, maar ik heb ook flinke rode bulten her en der.

18. Elinetjeee

Lekker hea :)
    Ik voel me sinds de zwangerschap ook echt super gelukkig. Daarvoor ook al, maar nu nog meer. Wat dat betreft ben ik dan weer totaal niet hormonaal. Ik heb wel meer behoefte om geknuffeld te worden. Manlief houd hier gelukkig ook wel van ♡ en elke keer komt dan in het gesprek weer aan bod dat we over een half jaartje met zn 3en zitten te knuffelen ♡♡

19. Kenikela

Kenikela Actief lid

8 okt 2016
    143
    121
    43
    Vrouw
    Aah, zo hoort het ook! Hier is mijn vriend ook extra lief voor me en houd rekening met me. Voel me ook gelukkig! ♡

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Heerlijk meiden! :):):)

@Elinetjeee hoe was vrijdag eigenlijk je 1e dag bij je nieuwe plek?

Deel Deze Pagina