Dank je wel voor al jullie lieve reacties. Ik heb donderdag geen sex gehad. Tijdens de vaginale echo was er geen bloedverlies op de “stick” te zien. Als het dat zou zijn, dan zou het 46 uur later toch wel weg moeten zijn. Bloedverlies is nu bijna over, nog een klein stipje. Ik heb het net aangedurfd om nog een test te doen. Willen jullie meekijken? De foto met de twee testjes: Bovenste zaterdagmiddag binnen afleestijd Onderste donderdagochtend Foto met 1 testje Zaterdagmiddag binnen afleestijd Van de test van gisteren heb ik geen foto gemaakt. Ik zal morgenochtend ook nog een test doen. Misschien is de urine nog geconcentreerder dan. Het is nu 46 uur na eerste bloedverlies. Wat denken jullie?
@MotherOfAnAngel Ik zou het even in de gaten houden. Fijn dat je vinger daarna schoon is afgeveegd. Misschien kwam het wel niet daar vandaan. Bij mij was mn vinger direct daarna wel met iets rood. Dit is zooo rot om te ervaren je schrikt gewoon enorm.. Komt vast wel goed!
Heb je je toevallig geschoren vandaag, kan een wondje zijn. En laat je je baarmoedermond nu wel met rust, ik las in een ander topic van jou dat dit wel echt afgeraden wordt, dus ik hoop dat je dit nu niet meer doet, misschien heb je met dat voelen iets beschadigt van binnen, zolang het bij 1 stipje blijft, lijkt het me nog geen foute boel.
@Flamingo1990 Het is wel positief dat het streepje er nog staat. De gyneacoloog zei wel dat hcg nog 2 dagen kan blijven na miskraam. De vorige ronde was na Mn eerste bloedverlies de dag erna het streepje direct verdwenen.
@Namar , ik heb er geen verstand van maar bloedverlies in combinatie met een bijna witte test die bijna niet oploopt, lijkt mij niet helemaal goed
Nee dat is alweer een paar dagen geleden En zat niet aan de baarmoeder mond meer (al is dat wel lastig ) deed gewoon de vinger erin, niet tegen de baarmoedermond. En die was schoon
Wacht het even af, maar 1 stipje bloed lijkt mij nog niet zorgwekkend. Alhoewel ik makkelijk kan praten nu, ik zou waarschijnlijk ook in paniek raken hoor meis, heel normaal. Is het ook niet van de utro?
Utrogestan houd bloed Juist tegen, dat is de werking van utrogestan dat je juist geen tussentijds bloedverlies hebt in cyclussen of vroege miskraam omdat progesteron te laag is waardoor je juist gaat bloeden
Maar bedoel meer met inbrengen of doe jij dat niet daar, oh ik ben echt een leek met dit soort dingen...
@ciprilla Mn test is nog niet donkerder geweest dat dit Donderdag einde ochtend heeft de gyneacoloog een vruchtje met de vaginale echo gezien. De onderste test op de dubbele foto is van die ochtend. Bij de miskraam de vorige ronde was het streepje de dag erna direct weg. Ik houd Mn hart vast hoor. Ik heb niet heel veel hoop...
Ik hoop dat je test gaat oplopen meis, zou wel moeten de komende dagen, dus test nog even door, als die niet oploopt weet je genoeg. Maar ik duim voor je!
@MotherOfAnAngel Mag ik wat vragen wat dat is een utro? Zorgt utrogestan ook ervoor dat je geen vroege miskraam hebt?
Als het vruchtje niet goed is voorkom je dat niet natuurlijk Maar als je progesteron zakt en daardoor bloed en het kwijt raakt kan het helpen Utrogestan is progesteron pil
@MotherOfAnAngel oh wat schrikken zeg! Maar als het echt een druppeltje/stipje is, is de kans echt veeel en veeel groter dat het gewoon een wondje of puistje is die open is gegaan. @Namar hoever zou je nu ongeveer zijn? Met deze testen zou ik er eigenlijk ook vanuit gaan dat het geen goede boel is... heel verdrietig, maar je testen hadden lijkt mij nu al wel echt duidelijker moeten zijn? Kan je niet eens met een predictor testen? Ik ken deze testen ook niet zo goed, dus wellicht geven ze sowieso geen duidelijke streep? Sterkte met deze onzekerheid iig! @meiden die poging doen tot stoppen met roken; hoe gaat t met jullie? Lukt het minderen/stoppen? Of is er nog niemand met mij helemaal gestopt? Moet zeggen dat het een pittige week was, en denk er nog veel aan. Maar de behoefte en gewoonte wordt al iets minder, heerlijk!
@Mammielove Dank je wel! Ik ben 14 dpo nu. Ik zal morgen een predictor kopen. Ik test met sensitest, de gevoelige test. De gyneacoloog zei dat ik in dit stadium nog niet zorgen hoefde te maken over een lichte test. Maar dat zei ze wel voordat ik bloedverlies had. Ik ga morgenochtend nog een keer testen. Mocht ik dan nog iets van een streepje zien, probeer ik het maar even los te laten en te wachten tot de echo donderdag.