Uitgerekend: 1- 15 mei 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kokjes, 23 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Oei voor 14 dpo zo'n streepje is niet echt hoopgevend! Zelfs voor niet-ochtend urine :(
    Maar misschien ben je wel minder ver !
    Ik duim in elk geval heel hard voor je

Namar vindt dit leuk.
  2. Namar

Namar Fanatiek lid

3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    Ja dat zou zeker kunnen. De gyneacoloog heeft wel een vruchtje gezien donderdag. Dat vond ik ook wel bizar. Ik zal nog even geduld moeten hebben en ga van het slechtste uit :(

Dank je wel voor het duimen! :)

MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  3. Namar

Namar Fanatiek lid

3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    @MotherOfAnAngel
    Het streepje op de test van zaterdag was 12 dpo

4. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Heb je nu nog steeds bloedverlies? En is het veel?

5. Macan

Macan Lid

28 aug 2018
    15
    15
    3
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    @MotherOfAnAngel: kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Maar is vast niets! Zolang het bij een stipje blijft is het nog oke lijkt me. Ik duim voor je :)
    @Namar: Hmm ben benieuwd naar je test morgen! Hopelijk valt het allemaal mee.. Knuffel!
    @Mammielove: wat goed dat je gestopt bent! Kan me voorstellen dat dat wel even pittig is, succes met het volhouden! Als je het even zwaar hebt, gewoon hier met ons delen, dan proberen we je er doorheen te slepen. ;)

Mammielove en MotherOfAnAngel vinden dit leuk.
  6. Namar

Namar Fanatiek lid

3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    Nee het is nu weg sinds een paar uur.
    Heb ook geen extreme buikpijn gehad. Alleen af en toe een licht krampje zoals dat de afgelopen 7 dagen is.

De vorige ronde lag ik bij de miskraam Krom van de pijn en had ik veel meer bloedverlies. Nu had ik geen volgezogen Tampon, maar wel rood erop rondom. Geen slijm, geen weefsel maar alleen bloed.
    Dat wil alleen niets zeggen over nu. Elke keer is anders denk ik.

Het bloedverlies is gestopt nadat er iets raars uit is gekomen. Iets van 6/7 mm doorsnede en het was best wat hard. Kan geen vruchtje zijn, dat zou nu pas 1 mm zijn. Ik heb maar een foto ervan genomen voor de gyneacoloog.

7. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Ha dames,

Was helemaal gesloopt na een lange werkdag en wat is er weer gezellig gekletst... of ja het is fijn dat we van elkaar steun krijgen en vragen kunnen neerleggen. Wat zijn die eerste weken onzeker. Duimen voor alleen maar plakkers!!!

ciprilla vindt dit leuk.
  8. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Lieve @Namar , ook ik vind het er helaas niet goed uit zien... er zou meer oploop moeten zijn en ze zijn echt heel erg licht.
    Ik wil je niet bang maken, maar wel eerlijk zijn, zo licht waren en bleven mijn testen ook bij mijn vroege miskraam..
    Ik duim voor je dat we er naast zitten en het wel goed zit! ❤️

Namar vindt dit leuk.
  9. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

@Mammielove heel knap dat je gestopt bent en dat het steeds makkelijker gaat! Doet me goed om te horen. Niet alleen vanwege je kindje, maar ook omdat ik weet door het overlijden van m’n moeder wat roken voor een ellende met zich mee brengt. Succes verder! Zet m op! :D

Mammielove, MotherOfAnAngel en ciprilla vinden dit leuk.
  10. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Schrikken @MotherOfAnAngel , maar het lijkt mij nog niet zorgwekkend als het een druppeltje was. Klinkt inderdaad eerder als een wondje ofzo.. hopelijk is het inderdaad niets bijzonders!

11. Flamingo1990

Hier vandaag overigens een rustig dagje. Nauwelijks symptomen, alleen wat gevoelige tepels. Probeer mezelf niet gek te maken en dat lukt aardig.

Succes voor iedereen met bloedverlies ed. Ik duim voor een positieve afloop.

12. MotherOfAnAngel

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Hier was het bloed inderdaad een klein wondje /pukkeltje.
    Gelukkig..

Helaas was vandaag wel een mindere dag :( toch erg gestresst en hoop zo dat alles goed verloopt.
    Weinig kwaaltjes vandaag, vannacht wel mega gevoelige brandende tepels gehad.

13. Flamingo1990

Gelukkig was het een wondje! :)

14. MotherOfAnAngel

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    #674 MotherOfAnAngel, 1 sep 2018
    Laatst bewerkt: 1 sep 2018
    Ik kreeg net trouwens advies om de echo te verplaatsen, met 6+1 is er zo weinig te zien en kans groot dat het hartje niet klopt nog.
    Dat 6+3/6+4 al veel beter zou zijn.

Wat zal ik doen?
    Die vrijdag 13 of vzaterdag 14 september zou ik 6.3/6.4 zijn! Maar dan kan vriendlief niet mee ivm werk :(

15. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

6.1 of 6.3 zou denk ik niet veel uitmaken. Dan kan je beter voor bv 7wkn gaan. Maar dan moet je ook weer langer wachten ;) Net als ik trouwens :)
    Overigens gaat mijn mijn met deze vroege echo ook niet meer hoor. En valt verder niks op te zien, dan alleen (hopelijk!!!!) een knipperlichtje.
    Met de termijnecho gaat hij wel mee.

16. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Goeden8 dames,

Wat wordt er veel gekletst:roflmao: ( wel heel gezellig natuurlijk)

Hier net wakker geworden van een droge mond en honger. Was vroeg gaan slapen na weer een lange dag werken.
    Ik ben bang dat dit een hele zware zwangerschap gaat worden. Ben echt vreselijk moe savonds en wordt dus 2 nachten snachts wakker van de dorst en honger.
    De misselijkheid is uit te houden als ik constant eet :|.
    Ook merk ik dat me spataders al opspelen in me benen en ben ik zo bang dat dit een probleem gaat worden straks aangezien ze sinds me vorige bevalling helemaal tot bij me baarmoeder zitten. Heeft iemand hier ervaring mee??
    Heeft er verder nog iemand last van ‘anuskramp’ las dat het zo echt heet. Maar dus kramp/steken in de anus.
    (Voel me zo’n zeikerd en dan ben ik nog maar net zwanger. Maar ik weet niet hoe ik dit nog langer vol ga houden)

Ik las dames met bloedverlies, mijn duimen draaien voor jullie. Hopelijk hebben we allemaal plakkers.

Nou welterusten, ik ga ook weer verder slapen

17. MotherOfAnAngel

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Welterusten !
    Ik heb trouwens echt nog nooit gehoord van anuskramp, maar het klinkt niet prettig...
    Hoop dat de spataders een beetje op afstand blijven!

Miesje25 vindt dit leuk.
  18. Flamingo1990

De vermoeidheid en misselijkheid had ik twee dagen geleden ook nog heel erg en is inmiddels met de horizon verdwenen, dus het kan zomaar ineens weg zijn!

Die anuskramp klinkt niet fijn, ook nog nooit van gehoord overigens. Heeft het niet iets met aambeien te maken? Succes in ieder geval met de dagen door komen! Hopelijk wordt het snel beter.

Miesje25 vindt dit leuk.
  19. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Ja, ik weet ook niet in hoeverre dat kwaad kan.
    Misschien dat ik daardoor een onbewust een stuk onrustiger en banger ben dan de vorige x. Ga het wel gelijk vragen dinsdag. Even vragenlijstje maken morgen.

20. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Nou die heb ik ook regelmatig sinds me eerste zwangerschap. (Door me moeilijke stoelgang.) En daar heb ik nu juist Tot nu geen last van omdat ik nu weer makkelijk kan. Heb ze zo erg gehad dat ik niet eens kon zitten.
    Maar ik ga het dinsdag gelijk vragen.

Deel Deze Pagina