Ik ken deze test niet, dus durf er ook niet teveel over te zeggen. Vind hem eerlijk gezegd niet helemaal knallen, maar weet ook niet of deze testen dat wel doen? Ik heb na woensdag niet meer getest, heb ook niets meer in huis. Vorige keer wel gedaan, super mooie testen, maar had er toch een rotgevoel over en dat klopte ook. Nu heb ik er een goed gevoel over (wat me natuurlijk ook weer bang maakt), dus ik wacht het maar gewoon af tot de echo... Buiten wat duizeligheid in druktes heb ik weer geen klachten. Vanmiddag wat steekjes links onderin gehad, maar nog niet misselijk of iets.
Ik ken de testen ook niet (ja alleen als negatief dan) Ze komen via wish of aliexpress 20 testen voor 1 euro. Geen idee dus of ze goed waren, Ze gaven in elk geval nooit vals positief
De strepen zijn even donker dus dat is toch zo goed als knal? Ik bedoel donkerder kan niet lijkt me. Big fat positive ♡
Hoi! Mag ik me hier aanmelden? Afgelopen dinsdag een positieve test in mijn handen....De schrik zat er bij ons goed in (stond niet meer op de planning) maar we beginnen langzaam aan het idee te wennen. Ik zet alleen liever nog niet te veel over mezelf openbaar op de lijst ivm meelezers die me dan waarschijnlijk binnen no time gevonden hebben. Als ik uitga van mijn gemiddelde cyclus van 35 dagen zou ik nu op 5 weken & 2 dagen zitten (3 mei uitgerekend).
Hahaha een anuskramp. Ik heb dit ook wel eens gehad! Nooit geweten hoe ik het moest omschrijven....maar zo dus
Ik ben al associaal los gegaan . Wiegje staat al klaar....heb al heel veel kleertjes gekocht in neutrale kleuren & ik had nog enkele spulletjes van eerdere kindjes.
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 mei 2019! ♡ 1 mei (3) Mellshariff - 24 jaar - 2e kindje Schilderij2019 - 30 jaar - 2e kindje Macan - 32 jaar - 3e kindje 2 mei 3 mei (6) Kokjes - 27 jaar - 3e kindje Ciprilla - 25 jaar - 2e kindje Daan3 - 28 jaar - 2e kindje Carmina26 - 30 jaar - 2e kindje Wildchildmom - 27 jaar - 2e kindje Koektrommel - 4 mei (2) Meisje25 - 31 jaar - 2e kindje Kersje24 - 26 jaar - 2e kindje 5 mei (1) Isayez - 27 jaar - 2e kindje 6 mei 7 mei (1) MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje 8 mei (3) Mammielove - 31 jaar - 3e kindje Aapje22 - 28 jaar - 3e kindje Siem98 - 23 jaar - 1e kindje 9 mei (2) Mlb - 24 jaar - 2e kindje Flamingo1990 - 28 jaar - 1e kindje 10 mei (1) SHN - 31 jaar - 2e kindje 11 mei 12 mei (2) Liefwolkje, 25 jaar, 1e kindje Rnsk, 27 jaar, 1e kindje 13 mei 14 mei (1) BlueEyedSoul88 - 30 jaar - 1e kindje 15 mei ---------------------------------------------- Totaal: 22 ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (20) ---------------------------------------------- ♡ - kloppend hartje ---------------------------------------------- ☆ Paula1984 Afspraken: September: 4 - Miesje25 - 1e echo + intake vk 5 - Daan3 - 1e echo ziekenhuis 15.30u 12 - MotherOfAnAngel - intake +1e echo 12.00u 12 - SHN - 1e echo gyn (12u45) 12 - ciprilla - intake + 1e echo 17.40u 12 - Miesje25 - echo + intake gyn 17 - kokjes - vroege echo 9.45u 17 - Daan3 - intake en echo 10.45u 17 - liefwolkje - 1e echo ziekenhuis 19 - Mammielove - 1e echo 13.30u 21- BlueEyedSoul88 - 1e echo ziekenhuis 09.15u 21 - Isayez - echo 12.00u + intakegesprek 13.30u 21 - Koektrommel - intake vk + echo 16:00u 24 - Flamingo1990 - echo 13.45, intake later 25 - MLB - echo & intake 15:20u 28 - kokjes - intake en echo 8.45u WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik had me voorgenomen om morgen helemaal te gaan stoppen met roken. Maar door de bruine afscheiding, ben ik beetje in stress geraakt en ben ik echt bang voor de test morgen als mvm langs komt. Als die niet vet positief is weet ik niet of ik ze kan laten liggen. (Ze liggen in huis vl rookt ook)
@Flamingo1990 even off topoc maar je moet even lezen (als je dat nog niet had gedaan) waar jij net heb gereageerd lijkt wel een soap
Kan het bruinverlies niet zijn vd innesteling? Of hebben jullie misschien gemeenschap gehad? Dan zou het ook een contactbloeding kunnen zijn. Zolang het geen helderrood bloed is zou ik me niet te druk maken ookal is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. En houd er rekening mee dat die test anders uit kan vallen doordat het waarschijnlijk een andere test is dan de testen waar jezelf mee test. Het komt vast goed .