@Miesje25 pfff,lastig die onzekerheid! Ik hoop mee voor een positieve afloop en stuur wat mentale steun om het roken morgen toch te kunnen weerstaan
Ik kan je er helaas niet meehelpen, maar ik zou nu echt stoppen tot het tegendeel bewezen is. Ik ben de vorige keer ook de dag van mn miskraam gelijk sigaretten gaan halen hoor. Maar juist omdat je al in de stress zit, lijkt het mij echt beter om te stoppen. Hoef je je daar iig niet meer druk om te maken dat je kindje er wat van krijgt. Sterkte en kom op, je kan het!!!
Ja ik las ook ergens dat het door een blaasontsteking kan komen. Dus voor nu ga ik gewoon duimend naar dinsdag en probeer ik me niet van de wijs te laten brengen als die test licht is ofzo.
Ik weet niet of ik dat mag zeggen hier maar lees bij forum zwanger worden en dat het topic ongerust (en dan vanaf begin want gaat dus om wat diegene geschreven heeft) ik had zelf al een raar gevoel toen ik het las daar straks voordat er reacties stonden.
Nou echt he. Ik las iets over ovulatietesten en toen was ze ergens half augustus 12 weken zwanger en aan de pil en ze had afgelopen woensdag/donderdag een eisprong. En is vandaag 10dpo.... Oftewel soap waardig. Ben benieuwd wat het volgende is
Hahaha ja ik zie het nu ook! Oh wat een heerlijk topic. Straks is ze echt zwanger en sluit ze zich bij ons aan
Haha maar even opgezocht, volgensmij is dit een kind ofzo! Wat een gek mens (ik ben normaal niet van het praten over mensen op deze manier) maar wat een onzin + onzin en aandachtzoekerij is dit