Nee helemaal niet. Ik voel me wel helemaal anders dan bij mijn vorige zwangerschap dus ik hoop wel op een meisje nu Pff nu juist wat krampen links in mijn onderbuik precies ik haat die onzekerheid zo!
Nee, nog geen voorgevoel. En mocht ik het wel hebben, zou ik het nog niet vertrouwen Vorige keer de hele zwangerschap lang het gevoel gehad dat het een jongen zou zijn, tot 2 weken voor de bevalling, toen dacht ik ineens heel erg dat het toch een meisje zou worden. En dat is het uiteindelijk ook geworden.
Ik heb bij de eerste een spoedks gehad ivm niet vorderende ontsluiting. Bij de tweede wilde ik toch vaginaal proberen. Was weer een zware en lange bevalling, uiteindelijk met de vaccuum gehaald. Daardoor een knip gehad en daar heb ik ontzettend veel pijn aan gehad. Met 4mnd twee keer bij de gyn geweest om littekenweefsel weg te branden en na 1,5jaar lag ik daar weer met een ontstoken knip. Vorig jaar heb ik een ane fissuur gekregen, waardoor ik toen weer krepeerde van de pijn aan mn anus. Ik ben dus een beetje klaar met alle wonden van onder.... ik ben te bang dat ik weer een knip ga krijgen, en die kans acht ik groot. Bij de ks een supergoed herstel gehad (ik weet, dat zegt niks over nu, maar toch...), dus daar wil ik nu voor gaan kiezen. En jij?
Oh heftig.. snap dat je voor ks kiest. Mijn 1e bevalling is helemaal misgelopen, veel complicaties waardoor mijn zoontje een hartstilstand heeft gekregen. Uiteindelijk is hij na bijna 3 dagen overleden.
Oh meidd... ik heb helemaal kippenvel! Wat onwijs heftig en verdrietig!!! Ik wist dat dit je 3e kindje wordt, maar durfde nog niet naar het hoe en wat te vragen. Hoe is je tweede bevalling gegaan? Ook een ks toen gehad? Onvoorstelbaar.... hoe is jullie wereld ingestort toen zeg...
Ten eerste, alles mag gevraagd worden. Ik ben er heel open over. 2e bevalling inderdaad een ks. Met 33 weken kreeg ik weeen. Terwijl mn eerste met 41 weken is geboren. Dus opgenomen met weeenremmers en longrijping.. ks stond gepland met 37 wkn. Uiteindelijk konden we hem met 36 wkn niet meer tegenhouden en hebben ze hem meteen gehaald. Alles goed afgelopen.