Oke dat klinkt dan wel positief over moeders voor moeders. Dan ga ik me zeer waarschijnlijk aanmelden mocht de echo in orde zijn. Mijn man vind het niks, met plas in de weer haha, maar het is voor het goede doel dus jammer dan. Mijn moeder weet als enige dat ik zwanger ben, maar die heeft het dus al lekker lopen doorvertellen aan haar eigen omgeving, pfff.. Gelukkig ga ik niet met haar vriendinnen om, maartoch ik ben zelf zo voorzichtig en ze heeft gewoon maling aan onze wensen. Ik ga volgende week met een vriendin uiteten en ik twijfel of ik het aan haar ga vertellen. Vorige keer wist ze het vrijwel direct, maar ben nu wat voorzichtiger. Over het geslacht, bij mijn dochter had ik een sterk vermoeden een meisje, ik had ook echt verbaasd geweest als ze hadden gezegd dat het een jongen zou zijn. Ik had toen ook wel een sterke voorkeur voor een meisje, dat wil niet zeggen dat een jongen niet gewenst had geweest hoor. Nu had ik al voor de positieve test sterk het vermoeden een jongen. Dat er nog een jongetje in ons gezin zou komen. Maar mijn kwalen zijn echt gelijk aan de vorige zwangerschap tot nu toe, en toen was het een meisje. Dus ik ben reuze benieuwd, ik kan niet wachten tot ik 16 weken ben.
Hallo allemaal! Zou graag mee willen schrijven Paar dagen geleden een positieve test gehad! Mijn uitrekendatum weet ik niet zo goed omdat ik de laatste maanden beetje wisselend was qua cyclus.. Ik gok zo rond 5 mei, kan ook eerder of later zijn? Heb nog vrij lichte testen en vermoed dat ik betere testen heb in de middag dan in de ochtend.. Dus dat morgen maar even uitproberen Dit is mijn 2e zwangerschap, alleen iets eerder dan onze eigenlijke bedoeling. Maar wij zijn er super blij mee! Ons zoontje is nu 9.5 maand
Mvm: heb 2x al heel vroeg mee gedaan. Maar nu wachten we wat langer met vertellen (weekend na 2de echo) dus weer niet of je na de 9 weken nog mag starten? En wanneer willen jullie het gaan vertellen?? mijn beste vriendin weet het. Ook al dat we eraan gingen beginnen. En mijn moeder ga ik het ook vertellen komend weekend. Toch handig met opvang tijdens de echo's. Hier mogen broertjes en zusjes niet mee naar de echo's. Bij jullie ook niet? Testen: ik kan het nog niet loslaten, en ik heb nog 5 testen liggen. Dus ga voorlopig om de dag testen. Kwaaltjes: pff ik kan het zwangerschapsbrein gaan toevoegen aan het lijstje kwaaltjes... verschrikkelijk. Verder: gevoelige tepels, moe en begin meer en meer misselijk te.worden.
@Isayez gefeliciteerd. Je kan jezelf gewoon op de lijst zetten bij 5 mei en tegen die tijd dat je de termijnecho hebt gehad, kan je dat natuurlijk gewoon veranderen. Je kan volgens mij tot 11 weken beginnen met mvm, en dan tot de 16 weken. Wij gaan het sowieso pas na de 12 weken echo openbaar maken voor iedereen. En misschien voor die tijd al aan familieleden. Vervelend van je kwaaltjes @kokjes , zwangerschapsbrein herken ik wel, dat is hier nooit helemaal weggegaan, maar het komt weer helemaal terug hier. Ik heb gisteren al de vriezer open laten staan.. gewoon vergeten dicht te doen
Wij wilde eigenlijk ook wachten tot 21 oktober( dan is mijn man jarig) kindjes shirtjes aan met grote broer.en zus maar ja.... nu vertrekt mijn zusje 1 oktober voor onbepaalde tijd naar Nieuw-Zeeland en Australië. Tja... Dus nu als alles goed Is na de 2de echo
Nee kwam er nog redelijk optijd achter.. Voor de dames die al een kindje hebben, zetten jullie ook al uit? Mijn buik is echt opgeblazen door mijn darmen. Ik heb gewoon voor het gemak een zwangerschapsbroek aangetrokken, ik schaam me er een beetje voor met 4 weken al Alhoewel ik zwangerschapsbroeken echt de beste broeken ooit vind, is het wel erg vroeg.
Leuk idee @kokjes! Ik heb een shirtje met ik word grote zus voor mijn dochter. Die had ze aan toen ik me moeder het vertelde, ze had het niet echt snel door.. Maar zo gaan we het waarschijnlijk ook bij andere familieleden doen.
@ciprilla, Bedankt! En jij ook gefeliciteerd natuurlijk! Ik probeerde mijzelf al toe te voegen maar kreeg het even niet voor elkaar op mijn telefoon. Haha zal straks even kijken of het op de computer wel lukt! @kokjes bedankt! En jij ook nog gefeliciteerd! Wij hebben het gisteren aan mijn schoonmoeder verteld en vanmorgen aan mijn ouders. Wij hadden een foto van (bonus) dochter en ons zoontje en dan een silhouet van een baby ernaast met een vraagteken erin. Maar het viel niemand op hahah pas toen we hem nog een keer duidelijk lieten zien hahah
Hier de foto, even wat duidelijker zo haha. Toch nog soort van anoniem hahaha niet echt.. Maar voelt nu nog even iets prettiger
Trouwens.. Ik snap nog steeds niet hoe ik een banner onder mijn naam kan krijgen en andere tekst.. is er iemand die mij daarbij kan helpen? YES ben er al achter! de laptop werkt toch makkelijker dan mijn telefoon! heeft meer dan een jaar geduurd voordat ik hier achterkwam hahah
Uitgerekend: 1 tot en met 15 mei! 1 mei 2 mei 3 mei Kokjes - 27 jaar - 3de kindje - verrassing Ciprilla - 25 jaar - 2de kindje - onbekend Daan3 - 28 jaar - 2e kindje - onbekend 4 mei 5 mei Isayez - 27 jaar - 2e kindje - onbekend 6 mei 7 mei MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje - verrassing 8 mei Mammielove - 31 jaar - 3e kindje - onbekend 9 mei 10 mei 11 mei 12 mei 13 mei 14 mei 15 mei Totaal: 5 ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (4) ----------------------------------------------- Afspraken: 5 september - Daan3 - echo ziekenhuis 12 september - ciprilla - intake + eerste echo 17 september - Daan3 - intake en echo 17 september - kokjes- vroege echo 28 september - kokjes- intake en echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Misschien ben ik echt een stupido Maar toch weer getest, Hij is weer ietsje donkerder als donderdag avond (1.5 dag geleden)
Hoi dames, Ik wil graag meekletsen. Ik heb vanmorgen licht positief getest. Dit wordt mijn 3e kindje en mijn man zijn 2e kindje.
Uitgerekend: 1 tot en met 15 mei! 1 mei 2 mei 3 mei Kokjes - 27 jaar - 3de kindje - verrassing Ciprilla - 25 jaar - 2de kindje - onbekend Daan3 - 28 jaar - 2e kindje - onbekend 4 mei 5 mei Isayez - 27 jaar - 2e kindje - onbekend 6 mei 7 mei MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje - verrassing 8 mei Mammielove - 31 jaar - 3e kindje - onbekend Aapje22 - 28 jaar - 3e kindje - onbekend 9 mei 10 mei 11 mei 12 mei 13 mei 14 mei 15 mei Totaal: 7 ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (5) ----------------------------------------------- Afspraken: 5 september - Daan3 - echo ziekenhuis 12 september - ciprilla - intake + eerste echo 17 september - Daan3 - intake en echo 17 september - kokjes- vroege echo 28 september - kokjes- intake en echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.