Hier vandaag de 1e persoon (buiten mijn man natuurlijk) moeten vertellen over de zwangerschap... De tandarts vond dat ik veel last had van bloedend tandvlees en dat kon echt niet meer zijn van mijn vorige zwangerschap.... Haha euhmmm ja....
Ik wil jullie enorm bedanken voor de berichtjes vandaag. Heel erg lief dat jullie zo hebben mee geduimd en aan me hebben gedacht. Helaas is het vruchtje er niet meer De gyneacoloog kon niets meer zien op de echo. Ik was er al bang voor. Voor de rest zag het er gelukkig goed uit. De reden dat ik rare klachten heb is omdat mn hormonen op hol zijn geslagen na 2 miskramen achter elkaar en mijn eisprong binnen 2 dagen al weer plaats vindt. Gelukkig een reden, anders zou ik gaan denken dat mn inbeeldingsvermogen wel heel goed is Ik heb vanmiddag wat tijd door gebracht met mn vriend. Ik ben er erg verdrietig geweest van de week, nu gaat het wel weer. We gaan wel verder met proberen, maar ik ga de vroege testen even achterwege laten (zeg ik nu). Lijkt me lastig, maar uit zelfbescherming misschien de komende maanden even beter. Ik wens jullie een hele mooie zwangerschap, met weinig kwaaltjes en in goede gezondheid. Heel veel plezier met het vertellen aan de familie, brusjes en vrienden. Geniet van jullie wondertje, het is jullie van harte gegund! Mocht ik voor mei 2019 nog goed nieuws hebben, dan meld ik me even, okee? Liefs en een **knuf** voor jullie!
Ah nee!! Balen. Zo jammer , dikke knuffel en sterkte Niet wat ik hoopte voor jullie. Zo komen er wel teveel vlindertjes op de lijst hoor
Wat verdrietig! Sterkte in deze tijd. Hopelijk kunnen jullie ook snel genieten van een gezonde zwangerschap, we horen het in ieder geval graag❤️
Laten we het hopen! Verder geen bruinverlies meer gehad vandaag.. dus dat is wel fijn. Ik heb gelezen dat bruin bloed we een teken van miskraam zei als het een paar dagen aanwezig is en dan over gaat op gewoon bloed.
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 mei 2019! ♡ 1 mei (3) Mellshariff - 24 jaar - 2e kindje Schilderij2019 - 30 jaar - 2e kindje Macan - 32 jaar - 3e kindje 2 mei 3 mei (6) Kokjes - 27 jaar - 3e kindje Ciprilla - 25 jaar - 2e kindje ♡ Daan3 - 28 jaar - 2e kindje Carmina26 - 30 jaar - 2e kindje Wildchildmom - 27 jaar - 2e kindje Koektrommel - ? - ? 4 mei (2) Kersje24 - 26 jaar - 2e kindje Elinetjeee - 23 jaar- 1e kindje 5 mei (4) Isayez - 27 jaar - 2e kindje 20122014 — 33 jaar - 3e kindje Curitiba - 42 jaar - 2e kindje Skittle - 33 jaar - 2e kindje (1e om voor te zorgen) 6 mei 7 mei (1) MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje 8 mei (3) Mammielove - 31 jaar - 3e kindje Aapje22 - 28 jaar - 3e kindje Siem98 - 23 jaar - 1e kindje 9 mei (2) Mlb - 24 jaar - 2e kindje Flamingo1990 - 28 jaar - 1e kindje 10 mei (2) SHN - 31 jaar - 2e kindje Ebrum - 27 jaar - 2e kindje 11 mei (1) BabyFG - 30 jaar - 2e kindje 12 mei (3) Liefwolkje - 25 jaar - 1e kindje Rnsk - 27 jaar - 1e kindje Mariekemama - 32 jaar - 2e kindje 13 mei 14 mei (2) BlueEyedSoul88 - 30 jaar - 1e kindje xxmamaxx2016 - 26 jaar - 3e kindje (2e om voor te zorgen) 15 mei ---------------------------------------------- Totaal: 29 ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) | onbekend (26) ---------------------------------------------- ♡ - kloppend hartje ---------------------------------------------- ☆ Paula1984 ☆ Miesje25 ☆ Namar Afspraken: September: 11 - kokjes - vroege echo, nieuwe vk 12 - Skittle - 1e echo ziekenhuis 11.00u 12 - MotherOfAnAngel - intake +1e echo 12.00u 12 - ciprilla - intake + 1e echo 17.40u 12 - SHN - 1e echo gyn (21u30) 14 - curitiba -1e echo 17 - kokjes - vroege echo 9.45u 17 - Daan3 - intake en echo 10.45u 17 - liefwolkje - 1e echo ziekenhuis 17 - Carmina26 - 1e echo 18u00 19 - Mammielove - 1e echo 13.30u 20- BlueEyedSoul88 - 1e echo ziekenhuis 09.15u 21 - Isayez - echo 12.00u + intakegesprek 13.30u 21 - Koektrommel - intake vk + echo 16:00u 24 - Flamingo1990 - echo 13.45, intake later 24- elinetjeee- echo en intake 11:00uur 25 - MLB - echo & intake 15:20u 28 - kokjes - intake en echo 8.45u 28 - Ebrum - intakevk + echo Oktober: 1 - Rnsk - 1e echo en intake 16:50 2 - BabyFG - 1e echo bij gyn 14.00u 3 - Mariekemana - 1e echo en intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Ik probeer het ook zo zonnig in te zien! Maar af en toe is dat moeilijk. Duimen dat het goed zit de eerste echo!
pas als het rood is met krampen zou ik me zorgen maken Hier begon de 8+1 miskraam met 1 dag bruin verlies ook. Zette heel gauw door
Dat is geen leuk nieuws! Hopelijk kunnen jullie het snel een plekje geven. Leuk als je even meld wanneer het weer gelukt is! Ik zal aan je denken
Oh @Namar, je zag het al aankomen, maar toch zo verdrietig om te horen... ‘gelukkig’ heb je nu wel bevestiging en kun je het rustig een plekje geven. Sterkte.. Ik hoop dat jullie heel snel een gezonde zwangerschap gegund is! En wat een lief bericht heb je nog getypt voor ons ❤️
@Namar echt super balen! Ondanks dat je het ook aan zag komen.. Het blijft een harde klap! Ik wens je veel sterkte en succes. Hopelijk heb je snel een plakker!