Uitgerekend: 1- 15 mei 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kokjes, 23 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Wat namen betreft, wij zijn hier nog niet mee bezig. Denk dat we eerst die eerste echo gaan afwachten en dan zien we wel. Ik zit wel al vanaf het begin met de gedachte dat het een meisje is :roflmao: dus ik kijk vooral naar meisjesnamen.

2. BlueEyedSoul88

BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Dames wat word er veel gekletst :eek: kijk even paar dagen niet en mocht 20 pagina’s terug lezen (wat ik dan ook niet ga doen o_O)!

Hier gaat alles goed, krampjes/steekjes zijn met vlagen net als de misselijkheid. Verder heeeeel veeel honger en erg moe :rolleyes:

3. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik denk ook dat wij een meisje krijgen maar mijn voorgevoel zegt niks. Ik heb er al vaker naast gezeten haha. Mijn man zegt ook meisje en de rest die het al weten zeggen jongen.

De japanse kalender en de chinese kalender zeggen jongen maar daar klopt ook geen hol van.

Nog zo'n 8 weken wachten tot we het weten :D Super nieuwschierig haha.

4. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Dat honger gedeelte herken ik :roflmao: Eet alles wat los en vast zit.

BlueEyedSoul88 vindt dit leuk.
  5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hahaha echt he, en t is ook echt meteen HONGER! Ipv een oh ik heb wel trek en kan t nog wel een uur rekken voor t langzaam opbouwt naar echte honger ;)

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Mijn gevoel denkt een meisje.
    Dacht ik vorige keer ook en toen was t ook zo...

We zullen t op 17 november weten als t goed is :roflmao:

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Is er iemand met een computer in de buurt die de lijst wil updaten?

Ik heb op 1 oktober intake en echo bij de vk om 15.00 uur

8. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Door jou heb ik ook bijna een afspraak gemaakt voor een pretecho.. :rolleyes:
    Maar ik wacht nog even mijn eerste echo af :p

BabyFG vindt dit leuk.
  9. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ik moet echt om de zoveel tijd eten, als ik honger krijg kan ik dit niet rekken want dan word ik zo misselijk, niet zo raar dat ik nu al aan ben gekomen.. :oops:

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Steeds kleine beetjes eten dus ;) het moet nog even in mijn systeem komen weer dat ik zorg dat ik altijd even wat te eten bij me heb. Rijstwafels of simpele crackertjes bijv :)

ciprilla vindt dit leuk.
  11. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Wij gebruiken als koosnaampje pukkie als in ukkie pukkie :)

BabyFG vindt dit leuk.
  12. Elinetjeee

Verder nog geen naam bedacht, zijn er wel achter gekomen dat we iets wat andere smaak hebben in namen,vooral meisjesnamen. Mijn man wilt vooral lange klassieke namen en ik wil juist iets korter en stoer.. naja we vinden wel een naam die er tussenin past. Jongensnamenn vind ik nog lastiger. En we moeten wel echt beide namen bedenken want we hebben afgesproken om het tot de geboorte een verassing te houden wat het wordt :)

MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  13. Elinetjeee

Ik moet zeggen dat ik ook nog steeds niet helemaal het besef heb dat ik echt zwanger ben. Ik weet het wel,maar het besef dat ik over 8 maanden waarschijnlijk moeder ben komt nog niet helemaal binnen

14. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Namen haha, hier nog niet mee bezig, meisjes naam hebben we nog. Eerst maar eens kijken wat het geslacht is.
    Hier ook veel buikpijn/mes steken in Mn linkeronderbuik elke keer met opstaan.
    Koosnaampje; baby 2, lekker makkelijk haha.
    Aankomende weken zó druk, gelukkig gaat de tijd dan snel en hebben we snel de eerste echo!!

MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  15. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Dat is echt heel normaal, zeker bij de eerste je weet totaal niet wat er gaat komen. Maar dat maakt het ook heel leuk en spannend. :)
    Nu bij de tweede kan ik me echt niet voorstellen dat er over 8 maanden nog een kleintje bij is, een baby + peuter in huis o_O

16. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Namen zijn wij voorlopig nog niet uit. Man wil er ook nog niet echt serieus over nadenken, eerst even afwachten of het voorlopig goed mag gaan deze keer...

Waar ik wel van baal... bij mn miskraam heb ik stiekem wel een beetje gekeken voor een nieuwe kinderwagen. Ben toen een super gave Bugaboo tegen gekomen en wist zeker dat ik die ooit wilde. Verder geen onderzoek gedaan ofzo....
    Blijkt nu dat het een linited edition was... :( En nergens dus meer te krijgen in de kleur die ik wil!
    Stiekem al even op mo gekeken en zie er daar 3 staan ofzo. Maarja.... om nu al een hoop geld uit te geven voor een kinderwagen, staat me ook weer tegen. Maar aan de andere kant; straks is ie weg! :( Dilemma dus!!

17. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Stel je koopt er 1 op mp, helemaal naar je zin.. en uiteindelijk komt er geen baby, dan verkoop je hem toch weer? Zeker als die van mp komt, kan je hem voor dezelfde prijs weer verkopen.
    Is gewoon een risico, maargoed je hebt dan wel de wagen helemaal naar je zin. :)

Koektrommel en Mammielove vinden dit leuk.
  18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @Mammielove, snap je gevoel. Dat had ik vooral met dingen al willen kopen voor uberhaupt zwanger te zijn 6 jaar geleden.voelde alsof ik de goden ging verzoeken. Dus pas gewacht tot t zover was...weet je wat t belangrijkste is, dat het goed voelt voor jou als je al iets koopt. Als er nu 3 aangeboden worden dan gok ik in de komende 8 maanden ook nog
    wel hoor ;) maar als je m nu wil en t voelt goed om te doen dan gewoon lekker doen!

@Elinetjeee onwerkelijk he :) ik heb dat ook nog wel hoor, gek idee. Zelfs na de 1e echo’s blijft het onwerkelijk ;) haha zelfs als je je kindje in je armen hebt blijft t onwerkelijk :roflmao:

@ciprilla same here. Gek idee dat er straks een baby bij is! Onze dochter is dan net 6 :D dus we zijn er sowieso al een tijdje uit uit t baby gebeuren en de luiers :roflmao:

Elinetjeee en MotherOfAnAngel vinden dit leuk.
  19. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    De zeurderige buikpijn is weer weg!
    Vanavond afleiding, gaan we naar wereldhavendagen!
    Hoop dat de pijn weg blijft dan.

MLB en Elinetjeee vinden dit leuk.
  20. SHN

SHN Actief lid

8 okt 2017
    470
    387
    63
    Vrouw
    Pfff, deze middag in slaap gesukkeld en een echte nachtmerrie gehad. Ben vandaag 5 weken en bij de bbz begon op exact 5 weken het bloedverlies. Heeft toen nog wel 2 weken geduurd voor ze erachter waren dat het een bbz was, maar dat 1e bloed was er dus wel op 5 weken. Nu net gedroomd dat er zich vandaag een waar bloedbad aan het afspelen was in mijn badkamer :confused: echt wakker geschrokken in de veronderstelling dat het helemaal mis zat, maar gelukkig alles nog in orde. Ben er alleen even helemaal van de kaart van, leek heel erg realistisch :eek:

Deel Deze Pagina