Hier geen extra ouderschapsverlof maar wij werken beide onregelmatig en langere diensten en slaapdiensten. Daardoor zijn we wel vaker thuis. Vriend is rond de uitgerekende datum bijna niet ingeroosterd, en als de baby komt worden de diensten die hij heeft opgelost. Iets waar ik wel weer tegen op zie straks.. slaapdiensten. Mijne zijn 22 uur.. echt wel lang om van huis te zijn.
Oh, dat had ik de afgelopen nachten ook ! Ik kon gewoon geen deken meer op mijn voeten verdragen omdat ze zo aan het zweten waren. Hoe doe je dat nog zo aant eind???! Ik kwam daar echt niet meer aan hoor. Jep, 2e nacht was constant clusteren! De verpleegkundige had mij idd ook al gewaarschuwd daarvoor en zei ook dat ik haar vooral gewoon mocht laten drinken zo vaak als ze wilde. Maar bij fles is dat wrs anders. @Malbec: heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat bij/met jou! @Roosxxx: heerlijk zo’n slaapkopje! Al mag ik zelf ook niet klagen met 5,5u ertussen, wel vroeger op de avond (20-1:30) maar ik was zelf zo moe dat ik gewoon al mee naar bed gegaan was Ik weet niet meer wie het vroeg maar de wandeling was kort maar heerlijk. Daarna zijn we ook nog even binnen gelopen bij onze buren. Dat was ook weer ff gezellig.
Goeiemorgen allemaal, hopelijk een fijne dag voor iedereen! Ik ga zo met de jongste de andere 2 ophalen bij mijn moeder in Den Haag en op de terugweg door langs de verloskundige met 3 kinderen. Zie er een beetje tegenop. Maar ja, is even niet anders. Wat hebben jullie op de planning?
Morge! Succes @Liva . Komt vast goed maar snap dat het even een dingetje is. Hier weinig op de planning voor vandaag. Het ligt eraan hoe ik me voel maar anders gaan we vanmiddag even langs het strand met de oudste. Lees: vriend houdt de oudste bezig en ik plof op een kleedje en doe niets ik ben benieuwd naar @ButterflyPassion , hebben de krampen doorgezet?
Goedemorgen! @Aaav dat is wel pittig zeg die slaapdiensten, zo lang. Had je die met je dochter ook al? @Sillemie wat lekker dat Viviën er toch ook al wat uurtjes tussen laat. En heerlijk die wandeling en gezellig even bij de buren langs. @Liva jeetje met ruim 39 weken nog even zon stuk rijden. Kan natuurlijk wel maar snap dat je er tegen op ziet. Full house zo bij de verloskundige. @KleineLai goed om je plannen af te stemmen op hoe je je voelt. Klinkt wel lekker even naar het strand zeg! Ben ook erg benieuwd hoe het met @ButterflyPassion is. En alle andere. En onze nieuwste moeder @Malbec. Hoop dat die op de roze wolk zit nog
Hier wel wat plannen maar misschien te veel, was wel wakker vannacht, zoon had geplast en nu ben ik moe. Ga naar de verloskundige met hem en dan naar een museum of naar het marineterrein. Even nog samen wat doen nu het nog kan.
Goedemorgen! Helaas, niks meer doorgezet. Wel ook nog krampen gehad vanacht maar nu weer alles weg hoor. @Liva snap dat je er tegenop zit, veel liever plan je dat anders maarja, soms is het inderdaad even niet anders! @KleineLai klinkt als een heerlijke planning. Geniet van de dag. Voorweeen nog steeds niet terug? @Ang1987 Ah als het nog lukt om even samen wat te doen, heerlijk juist. Wat je zegt, nu kan het nog. @Sillemie wat fijn dat je zelf even mee hebt kunnen slapen, groot gelijk hoor! Die eerste weken is toch ook gewoon meegaan met de kleine Hier was de bloementuin gister erg leuk. Dochter vond het geweldig, maar toen we om 19.00 thuiskwamen was ze wel uitgeput zei ze zelf haha. Zo grappig, ze heeft de lengte van een 6 jarige, maar ze is pas 4. Ze lijkt dus al zo groot! Maar af en toe moet ik mezelf echt even toespreken: ze is nog een klein meisje, ze is pas 4. Ach, het is vakantie, en nu slaapt ze uit ♡. Maar moeder dochter moment was even fijn. Vooral omdat we elkaar gister eigenlijk de hele dag al dwars zaten . Ze lijkt qua karakter zó veel op mij. Ik was uit mn hum, zij was uit dr hum... dan zijn er momenten dat dat wel even botst. Maar heel fijn afgesloten dus! Vandaag breng ik de kindjes naar mijn moeder (als ze wakker zijn) , en zelf heb ik lekker nog geen plannen. Helemaal goed
Ja, fijn om nog even wat samen te doen inderdaad @ButterflyPassion , jammer dat niets heeft doorgezet. Lekker een dagje voor jezelf! En nee, hier is alles helemaal stilgevallen. Ik vind het toch zo gek! Een week lang vanalles en deze week niets! Nou ja.. we laten het los en zien wel hè?
@Liva succes straks! Hopelijk gedragen ze zich even bij de verloskundige. @KleineLai ooh heerlijk even naar het strand. Geniet ervan! @ButterflyPassion zooo herkenbaar weer, dat botsen qua karakter met dochter. Op dat vlak vind ik de jongens opvoeden zoveel makkelijker. Maar wel fijn als er dan eens leuke momenten zijn samen, dan is zo een mini kopie van jezelf wel heel erg gezellig Hier gaan de 2 oudsten straks bij oma spelen. Niet helemaal volgende de quarantaine regels, maar oma heeft een aantal weken terug pas zelf Corona gehad en de kinderen hebben geen klachten dus we durven het wel even aan. En ik ga dan proberen het huis weer eens helemaal proper te krijgen. Hoe goed dat lukt zal afhangen van het humeur van de jongste Hopelijk hebben alle baby’s (en moeders) een goede nacht gehad!
@Ang1987 haha ja dat heb ik dus ook. Ik wandel in de hoop dat het wat doet haha. Ja met mijn dochter draaide ik die ook al. 3 per maand ongeveer. @Liva ja wel een drukke bedoeling met 3 kinderen. Voor controle gewoon? Dat is gelukkig altijd wel snel klaar (tenminste bij mij) @Sillemie wat een heerlijke foto! ♡ @ButterflyPassion jammer dat er niks meer heeft doorgezet. Klinkt heerlijk zo de bloementuin! Vandaag lekker chill @KleineLai ja inderdaad wel gek! Hopelijk dan toch voorwerk wat het straks allemaal makkelijker laat gaan! Hier ook nergens meer last van. Ik ga vanmiddag lekker nog naar de bioscoop.. draait een nieuwe film die ik nog graag wil zien.
Heerlijk alle foto's van de newborns! Geniet er lekker van allemaal! Ik zat gisteren naar bevallingslijst te kijken. Allemaal baby's die binnen 40 weken worden geboren. Ik geloof dat gemiddelde 'draagtijd' meer dan 40 weken is. Dat zou betekenen dat de andere helft van ons naar de 41 weken moet! Als we gemiddelde afspiegeling zijn.
Net voor t eerst met zoon naar de kapper geweest. Ging goed, ware het niet dat hij absoluut alleen op mijn schoot wou zitten. En veel schoot heb ik niet meer dus dat was voor mij niet zo comfortabel meer. Ik ga voor 41+ dus ik doe mijn best om t gemiddelde weer recht te trekken En blijf maar lekker foto's spammen! Heerlijk ♡ Zeker zo'n melk high is altijd mooi om te zien. Heerlijk voldaan en puur ontspannen
@Ang1987 en de anderen die het vroegen. Maandag is Julie voor het laatst geprikt, waardes waren toen mooi gedaald. Nu dinsdag nog een extra controle, hopelijk echt de laatste keer. net t cb op bezoek gehad. En zoals ik ze ken hadden ze weer wat te zeuren. Ze was te weinig aangekomen. 70 gram waar t 100 had moeten zijn. Nu moet ik extra komen... nouja, net eerste voeding zonder tepelhoedje kunnen geven. Geeft voor mij aan dat ze wel degelijk sterker is geworden!
@Roosxxx , Fijn berichtje! Ik snap dat ze het in de gaten willen houden, maar wat je zegt; dat ze sterker is geworden zegt volgens mij veel meer! Je doet het goed hoor! Volg je gevoel @Zeester85 , dat komt door de inleidingen. ik denk dat een paar van de vroege baby’s uit zichzelf later geboren zouden zijn hoor. Ik denk niet dat we een gemiddelde afspiegeling zijn. Hier zijn zoon en vriend samen naar het strand vertrokken. Ik ben thuis want ik heb al een paar uur last van krampen en rugpijn (ondanks pijnstilling). Ik heb heel sterk de behoefte om me terug te trekken. Het kan allemaal net zo goed niets betekenen hoor, maar toch heb ik de behoefde dus ik geef er lekker aan toe en we zien wel. Ik ga lekker ik bed liggen met chocola en een slaapje doen
Goedemorgen lieve meiden! We hebben een top nacht gehad! Om half 1 kwam ze voor een fles en had ze gepoept, en toen nog een keer en toen nog een keer toen om 03:20 en toen om half 7. Ze is heel tevreden en relaxed. Vanochtend lekker in bad geweest. Ik ga zo buiten even een rondje met haar lopen. Kortom. Op een roze wolk. Vanavond staat er entrecote op het menu @ButterflyPassion wat jammer dat er niks heeft doorgezet, de volgende mei baby mag wel weer komen @KleineLai indd heel apart, of je bent gewoon zo aan het gerommel gewend dat je het niet eens door meer hebt dat het rommelt. @Sillemie wat een heerlijke foto van je meisje ❤️ @Ang1987 klinkt als een fijne dag! @Liva uitdaging! Haha @Dompiewompie helemaal prima toch! Hoeveel dagen nog voordat je weer veilig kunt bevallen? @Zeester85 haha ja indd. Maar ik heb wel vals gespeeld hè, aangezien ik ingeleid ben @teenslipper uitdaging ja, nog maar een klein stukje schoot over haha.