@Mamavandrie34 wauw, dat je ze er überhaupt allebei in hebt gekregen. Ik ben net begonnen met het knopen van een doek voor 1 kindje en ik vind dat soms al lastig. Dat ik denk zit ze wel goed etc. Laat staan voor 2!
Hier al 2 drukke dagen qua bezoek ook is gust een beetje ziek dus ook weer wat zorgen. Ik heb ondertussen al even als bijgelezen hoor Nu nog een beetje babyspam.
♡♡♡♡♡ de babyspam! Wat een prachtige plaatjes van al die kindjes zo samen.. Hopelijk Is gust snel beter. En leuk bezoek, zolang t niet teveel en te lang is natuurlijk
Ohhhh wat schattig. Foto met de jongens zijn echt superlief (beterschap voor Gust) maar de foto dat ie zo met z'n schattige gezichtje en lieve haartjes en 1 sok in z'n babynestje ligt vind ik ook echt zoooo lief.
@Liessb88 , wat een lieve foto’s!! nou… hier geen baby hoor. Ik ben netjes om 22u in slaap gevallen, paar keer wezen plassen tijdens de nacht maar verder niets. Beetje teleurgesteld wel hoor
Hè wat jammer nou, stom! Vandaag naar de vk toch? Misschien even strippen? Ik had echt verwacht dat ze er inmiddels wel zou zijn!
Nee morgen. Ik ga dan inderdaad wel even vragen of ze kan strippen oid. Ik had ook wel gehoopt dat ze er nu zou zijn eerlijk gezegd maar het blijft maar bij voorwerk, het zet maar niet door. Jij weet er alles van natuurlijk .. frustrerend!
Het is heel frustrerend! Maar bij mij heeft het wel gescheeld tijdens de bevalling, de eerste paar cm had ik al. Ik hoop dat jou dat ook gegund is ❤️
Hier hetzelfde had vanacht ook weer een hoop voorwerk, dacht om 01.00 echt ja dit kan wel eens door gaan zetten. maar helaas, geen baby en gewoon geslapen/ een paar keer geplast. Ik ga vandaag naar de VK, hopelijk kan ze strippen.
Hier gisteren en een deel van de nacht ook eens voorwerk gehad. En al echt met gemene rugweeen. Maar rond 2u was het over dus geen baby beetje nutteloos zo pijn voor niks hoor. Respect voor de dames die dit dus al een hele tijd hebben iedere dag. Hopelijk heeft het uiteindelijk wel iets nut gehad Om 10u naar de gyn straks, ik ben heel benieuwd hoe zo een coronapositieve afspraak gaat verlopen
Hahaha wat zijn we ongeduldig he. Het grootste deel van de baby's komt toch echt met 40+. Ze komen echt wel vanzelf
@ButterflyPassion en @Dompiewompie wat balen meiden dat jullie ook zoveel last hebben gehad! Hopelijk heeft het wat gedaan waardoor er wat gestript kan worden. Zo balen als de nachten ook ruk zijn want uitgerust de bevalling in, is toch wel heel fijn! @Liva is zeker zo hoor! Maar als je dan telkens zoveel voorweeen hebt is dat naast teleurstellend ook erg pijnlijk en super vervelend natuurlijk.
nou het heeft niets met ongeduld te maken hoor. Als het voorwerk al zolang duurt dan ga je vanzelf hopen.
Balen dat jullie ook vervelende nachten hebben gehad @Dompiewompie en @ButterflyPassion Hopelijk een rustig dagje vandaag!
@KleineLai @ButterflyPassion @Dompiewompie wat jammer dat het eens niet doorzet ! Hopelijk melden die kleintjes hun snel aan.
@Dompiewompie succes bij de qyn vandaag!! Wat je zegt, benieuwd hoe zo een afspraak verloopt. @KleineLai Hopelijk voor jou ook een rustige dag meid ik heb alleen mn dochter thuis, dus gaat wel goed komen @Liva wat kleinelai zegt, na de zoveelste avond / nacht met voorweeen is het niet alleen ongeduld helaas. Het kost ook gewoon veel energie. Niet alleen de pijn, maar ook de slaap die mede daardoor onderbroken is. Ik slaap nu al 5 weken slecht. Ik zei gister nog tegen mijn man: als ik me nou niet zó uitgeput zou voelen iedere keer, of helemaal gek worden van de rusteloze benen, dan zou het me echt niet uitmaken nog minimaal een week te wachten. Maar het voorwerk en de rusteloze benen zorgen er voor dat er gewoon weinig rust in je lichaam komt, en dat vind ik soms een beetje spannend zo vlak voor de bevalling . Dus als ik me dan in mijn energie goed voel denk ik: kom maar! Nu kan ik de wereld aan. Dat had ik gisteravond na een wederom heerlijke badsessie . En ja, dan is de teleurstelling er wel als het (weer) alleen voorwerk is. De dutjes smiddags helpen wel overigens, daar ben ik blij mee! Ik heb nu niet meer het gevoel op de fiets in slaap te kunnen vallen.