Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ohw jeetje! Heftig haha. Hopelijk geen acties die vervelende gevolgen gaan hebben :|:|

Hier 2x snachts echt doorgezet, precies om 00.00 uur. Net het moment dat je bijna in slaap valt ineens: wee. Ik verwacht dit keer dus ook dat het snachts weer start / doorzet.

Ang1987 vindt dit leuk.
  2. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    @Ang1987 41 en een half! Dat vind ik echt laat

@ButterflyPassion spannend! Ik duim voor je!

@KleineLai fijn zon dagje. Lekker snel chillen als de jongens op bed liggen.

@Malbec heerlijke fotos zeg. Je straalt inderdaad!

Vanmiddag de vk gehad. Hij ligt weer vast! Dat vond ik fijn.
    Als hij er volgende week donderdag nog niet is mag ik bellen om te strippen, dan ben ik 40+1. Vanaf 41 weken krijg je de optie om in te leiden (dus vind 41,5 echt laat om dan te strippen @Ang1987 :eek:)
    Nu weer afwachten, maar volgens mij zit hij nog prima.. verder niks gekeken qua ontsluiting ofzo, doen ze echt pas vanaf 40 weken

Ang1987, Dompiewompie en Malbec vinden dit leuk.
  3. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    @Malbec heerlijk toch dat je het lekker druk hebt, ik kijk er ook naar uit om met iets anders bezig te zijn dan op de baby te wachten :rolleyes: en tot dan verdoe ik hier mijn tijd nog wel een beetje :roflmao:

@Aaav fijn dat hij weer vastligt! En zoals je zegt 41,5 vind ik ook echt laat op pas te strippen :| Hier bespreken ze vanaf week 41 ook de datum om in te leiden.

Ang1987 vindt dit leuk.
  4. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Meldplicht! :p :roflmao:

Nog geen baby, vanacht was het aardig rustig dus wel lekker geslapen.:thumup::thumup:

Nu flinke menstruatiepijn, nog steeds geen weeën hoor. Lig met een kruik op mn onderrug in bed en mn moeder komt straks helpen met de kindjes, want daar ben ik eigenlijk alleen mee vandaag. Dat wordt hem even niet. Ik weet niet welke kant het op gaat, maar het lijkt me sterk dat deze dame nog een week in mn buik zit als ik het zo voel. Fijne dag allemaal!

Toevallig nog andere baby's geboren vanacht?:oops::)

Liessb88, Mamavandrie34 en Ang1987 vinden dit leuk.
  5. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Ik ben weer bij! Het is echt amper bij te houden hier.
    @Malbec heerlijk dat je zo gezellig druk bent.

@Dompiewompie: balen van de ligging. Hopelijk gaat de baby nog draaien of heb je gewoon net als Malbec een prima bevalling

Voor de rest vd dames hoop ik gewoon dat het gerommel doorzet!

Hier ff een trots momentje: Viviën was gisteren 110gr gegroeid in 1 dag! Ze zit nu ruim boven haar geboortegewicht

doublerainbow, KJB, Liessb88 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.308
    28.488
    113
    Fijn dat je moeder kan komen helpen @ButterflyPassion :)
    Ben benieuwd wat de krampen gaan doen.

@Sillemie , wat komt V lekker aan zeg!

Hier ook geen baby. Om 2.30u werd ik wakker door maagzuur, vervolgens krampen, buikpijn, 1 wee, gerommel, nog meer maagzuur. Ik voelde me echt niet lekker, beetje ziek of zo. Dus paracetamol (ik heb de afgelopen 2 weken meer paracetamol op dan in de complete 9 maanden bij elkaar :$ ) en toen viel ik om 5u weer in slaap tot nu net eigenlijk.

Nu een beetje menstruatie gezeur maar niets serieus. We gaan vandaag dus gewoon weer dingen doen. :)
    Vanmiddag naar de gyn voor een ligging/groeiecho. Ben benieuwd of we ondertussen een dikkie verwachten :D

7. Zeester85

Zeester85 Actief lid

11 jun 2020
    187
    374
    62
    Vrouw
    Hier ook nog geen baby. Ook nog geen aanwijzingen voor aanstaande geboorte.
    Zo afspraak bij gynaecoloog. Voel me goed, ga nu alleen een beetje opzwellen. Houdt opeens overal vocht vast.

8. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Hoi hoi,

Hier ook geen baby! Wel 2 uur wakker gelegen, vooral van het maagzuur. Heb het idee dat mijn organen het echt niet meer zo leuk vinden haha. Gelukkig wel tot 8 geslapen.

Balen @alle dames met de slechte nacht.

@ButterflyPassion jammer dat het niet heeft doorgezet maar wie weet wat vandaag brengt:).
    Zelfde geldt voor @KleineLai, en eigenlijk voor iedereen bij wie het rommelt. Succes met de groeiecho:).

@Zeester85 hier ook 0 tekenen. Succes bij de gyn. Zelf geen last vast vocht maar zwangere vriendin had het ook, zeker met dit weer.

@Sillemie zo fijn dat je meisje zo goed groeit:).

@Malbec hoe is het daar, slaapt de kleine meid een beetje snachts?

Ik wacht hier maar rustig af.

@Liva bij jou ook alles rustig?

Hoop met de andere moeders en bijna moeders ook:)

Hebben jullie nog plannen meiden als er niet bevallen wordt:)?

9. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    @Ang1987 ik ga vandaag eens alles opnieuw bekijken van mijn bevaltas. Die is al zo lang geleden gemaakt dat ik niet meer weet wat er in zit :oops: en ik hoop dat ik zo terug een beetje meer uit ga kijken naar de bevalling en de baby. Het is hier zo druk met momenten dat ik nog steeds niet besef dat er binnenkort toch echt wel een baby bijkomt.

Spannend voor alle dames waar het rommelt! Hopelijk vandaag of morgen nog een baby erbij :thumup:

Hier is het verder terug helemaal rustig. Wel heb ik veel last van zuur, maar als ik voel hoe hoog ze zit dan is dat niet vreemd :rolleyes: volgens mij heeft ze niet helemaal door waar de uitgang is :roflmao:

Ang1987 vindt dit leuk.
  10. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.308
    28.488
    113
    Naar hè dat maagzuur! Ik werd er ook wakker van.
    Hier ligt de baby lekker te rekken en te strekken. Daar is helemaal geen plek voor maar zij vindt van wel :rolleyes: .. eigenlijk moet ik haar aanmoedigen, wie weet breken mijn vliezen wel op die manier :p

ButterflyPassion en Ang1987 vinden dit leuk.
  11. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Hahaha ook @Dompiewompie, misschien moeten we de billetjes richting de uitgang duwen:):roflmao:.

Dompiewompie vindt dit leuk.
  12. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.308
    28.488
    113
    da’s eigenlijk wel een goed idee!

Dompiewompie vindt dit leuk.
  13. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Geen baby! Vk zei gister: ik kan hem helemaal niet meer bewegen. Deze beste vent dacht daar anders over gisteravond, die maakte me een draai.. ging echt door de grond. Voelt nog steeds beurs, daarna was hij ook nog erg druk, zag zon ronddraaiend hondje wat een lekker plekje zoekt voor me :roflmao:

Hier vandaag niet veel bijzonders. Ga zo ff boodschappen doen en 2e wasje zit er in. Mijn dochter is ook super aanhankelijk vandaag en hangt letterlijk aan mij de hele tijd. Wat pijn onderin vandaag, maar komt door die draai denk ik!

Oh en ik zie bevaltas. Die heb ik nog niet, misschien vandaag ff inpakken :roflmao:

@Ang1987 heb jij nog plannen?

Ang1987 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  14. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    :roflmao::roflmao:nog geen bevaltas mooi vind ik dat. Komt vast goed maar wel handig om even te doen.

Hier niet al te veel plannen, relaxete dag op de planning, ga wel naar buiten later. Na 5 weken verlof weet ik niet zo goed meer wat te doen haha.

Is nu een vriendinnetje van mijn zoon en we hebben fruitijsjes gemaakt. Verder vermaken ze zich wel.

Wel pittig denk ik met je dochter die aanhankelijk is? Weet niet of ze veel getild wil worden maar dat lijkt me dan lastig. Naja wel gezellig ook. Nog even samen.

Geniet van je dagje:).

15. KJB

KJB Actief lid

2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Ik lees alles nog steeds mee! Vol verwachting of er nog baby's bij komen. Spannende dagen!

Hier vandaag alweer een maand oud.. Tijd gaat echt veel te hard!

Bijgevoegde bestanden:

16. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.308
    28.488
    113
    Wat een kleintje nog!! Maar heerlijk hoor! <3

17. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.308
    28.488
    113
    Ik zit in de wachtkamer bij de gyn. Ik ben erg benieuwd hoe groot ze wordt geschat! :D Ik hoop op vetjes!!

18. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ahhhh al weer een maand bij jullie. Gaat zo hard (maar hij is nog lekker klein♡)

19. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ahhh succes zo. Hoe langer ze blijft zitten, hoe meer vetjes denk ik igg;). Gaan ze nog naar ontsluiting kijken?

20. Zeester85

Zeester85 Actief lid

11 jun 2020
    187
    374
    62
    Vrouw
    Ik kan de vluchttas voor de baby nogmaals controleren. Eigenlijk kan maat 50 er wel weer uit. Gynaecoloog gaf aan dat hij/zij nu al 4 kg is. Eerst werd was idee, dat hij/zij niet zo groot werd als grote broer. Maar waarschijnlijk gaat hij er niet veel aan onderdoen, zeker als hij nog even blijft zitten.

Aaav en Ang1987 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina