Nou jullie raden het nooit … ze is gewoon gedraaid!!! Èn ze schatten haar super gemiddeld 3200 gram!! Ik ben zo blij! Jeetje!! Ik vraag me echt af hoe ik niet heb kunnen voelen dat ze is gedraaid!?
o vergeten te vragen.. ik was zo ondersteboven van het nieuws dat ze gedraaid is èn een dikkie!! Mijn dag kan niet meer stuk!
Ik word net wakker en lees dit! Ben zo blij voor je dat ik klaar wakker ben ineens!!! Wat geweldig lieverd!!! Ben je ook gestript? Je hebt wel veel last gehad, dus wss is dat ergens tijdens de 1001x pijnlijke buiken gebeurd. Exht heel erg fijn voor je! Ik ga even verder wakker worden, lezen en reageer straks. Even een wat mindere dag met ook wat koorts door de stuwing enzo, dus doe even kalm aan
Waaaatt. Wat goed zeg! Welke baby draait het nu nog rond 40 weken (hoop de mijne niet). Lekker vetjes ook, fijn zooo blij voor je!!
Niet vast.. ze zou nog kunnen draaien als ze dat wil (derde kindje en zo, genoeg ruimte) maar hopelijk heeft ze gewoon haar geboortepositie ingenomen Maar echt hè wat een drama queen dat ze op het allerlaatste moment toch nog draait! Ontsluiting hebben ze niet naar gekeken. Ik ben het ook vergeten te vragen door al het nieuws. Naar dat je koorts hebt! Let je goed op? Beterschap hoor! Ja ze is er helemaal klaar voor! Jij een dikkie van ruim 4 kilo lees ik? Baas boven baas hoor! Haha
@KJB een maand al! Lekker cliché maar de tijd gaat toch echt sneller na de bevalling dan er voor precies @Zeester85 maat 50 doen wij hier ook niet aan mee had je wel een vlotte bevalling met je eerste? Ik blijf het een eng idee vinden, een baby van boven de 4 kilo. Ik hoop nog steeds dat deze dame dat niet gaat halen @KleineLai wat een topnieuws! Gedraaid en een mooi gewichtje. Daarom had je vast zoveel gerommel. Madame was de boel aan het herinrichten @Malbec hopelijk voel je je snel weer beter!
Kijk super!! Fijn dat ze het zo goed doet zeg! @KleineLai waauw wat een goed nieuws!!! Jeetje wat een eigenwijze dame heb jij al in je buik zeg hahaha ik wist serieus niet dat het kon, met dit termijn nog draaien. En geschat 3200 gram, mooi gewicht!! @Dompiewompie Ik snap met een heel gezin dat je soms niet eens helemaal er bij stilstaat dat er alweer bijna een baby bij komt, maar het is toch écht zo! Hopelijk heb je van het weekend wat tijd om je ook even terug te focussen op je zwangerschap. En ik hoop ook heel erg dat jouw kleintje nog draait. Heb je er nog steeds erg veel spanning voor? Ik hoop dat het je óók lukt om vast te houden aan het positieve bevalverhaal van Malbec ♡ @Aaav hoe heb jij kunnen slapen afgelopen tijd terwijl de bevaltas nog niet klaar stond hahaha ja en heb jij dat dus ook af en toe die draaien die zoveel zeer doen? Hier ook, man man man. Niet fijn!! @KJB een maand alweer!! wat gaat de tijd snel. En wat een lekker klein mannetje nog zeg ♡ heerlijk. @Malbec Ik hoop dat je je vandaag wat terug hebt kunnen trekken en je rust hebt kunnen pakken ♡♡ vervelend van de koorts, en zoals al genoemd werd, de beruchte dagen van de kraamtanen zijn ook zo een beetje aangebroken, heel vervelend. Dikke knuffel ♡ @Ang1987 herkenbaar na 5 weken verlof dat je niet zo goed meer weet wat te doen. Ik heb dat ook wel een beetje. @Zeester85 spannend wat het uiteindelijke gewicht nu wordt he, maar goed, ze kunnen er ook zo naast zitten! Dat heb ik met mijn zoontje wel gezien. Fijn dat verder alles goed was!! Hier vanochtend met mijn moeder en de kinderen naar de kinderboerderij gewandeld. Aldaar ben ik op een bankje geploft, en mijn moeder lekker met de kindjes bij de beestjes kijken. Vanochtend was ik na mijn bericht weer in slaap gevallen met de kruik op mijn onderrug. Toen ik wakker werd was de menstruatiepijn weg. Het voelt nog wel 'anders' in mijn onderbuik, en wat gevoelig, maar niet meer dan dat. Slijmverlies is ook gestopt. Daarbij voel ik wel veel meer druk op mijn vagina. Ben op één of andere manier wel écht heel moe, ik voel gewoon dat het best energie vraagt van mijn lichaam. Maar goed, vanmiddag ook weer even lekker geslapen dus die uurtjes heb ik wel. Ben benieuwd wat de nacht gaat brengen, en anders komt de VK morgenochtend toucheren en strippen. Ben benieuwd!
Ik had het net een beetje losgelaten vandaag en met mezelf en de baby afgesproken dat het okee is als het nog 2 weken duurt, krijg ik best veel en pijnlijks harde buiken. Ben heel erg aan het hopen dat dit ergens toe leidt. Een baby op 7 mei bijvoorbeeld.
Wat een spannende dingen allemaal weer! @Ang1987 en @ButterflyPassion Enne, zeg eh.. @Liva ? Wat ben jij ondertussen aan het doen?