@Mamavandrie34 , oh kijk nou wat een lieve poppetjes! Heerlijk ook dat ze samen liggen! logisch dat jouw dagen een waas zijn. Je wordt toch snel geleefd in de kraamweek. Zoveel aan de hand, zoveel verandering, zo weinig slaap en zoveel energie gaat naar de herstelling van je lijf en op gang brengen van de bv. (Petje af trouwens dat je beide wil voeden!) Ik ben heel blij dat je een vk hebt die weet wat je wil en nodig hebt. Dat zij voor jullie opstaat is echt <3 !! Zelf lukt je dat gewoon niet nu, dat is logisch! Blijven posten hoor die fotootjes hoor! Want wij moeten waarschijnlijk allemaal nog een paar weekjes wachten op de onze
Ahhhh je foto van de schattige mannetjes leidt helemaal af van de tekst. Ik ben een beetje verliefd op ze♡♡. Haha lekker je chocoladeijs. Maar heel fijn dat Olli thuis mag blijven, maar idd het is hard werken en je zet alles op alles om er voor te zorgen dat ie niet verder afvalt. En dan nog je gezin, het zijn hectische tijden. Hoe vinden de rest van de kinderen het? Helpen ze een beetje? En die kleine Lea is niet meer de jongste.
@Mamavandrie34 ♡ prachtige mannetjes! Fijn dat jullie thuis zijn en een fijne vk zo te horen. Geniet van al het lekkere eten dat je weer mag, en je gezin! Mooie buiken allemaal! ik durf nog steeds niet.... Ikea, gister weeeeeer maar geweest, nu wel de gordijnstokken mee Maar ikea betekent bij mij, in een rolstoel en dreumes op schoot hoor. Ik loop echt niet meer zelf. Daarna moesten we nog naar de Hornbach en dsg heb ik geweten. Daar hebben ze geen rolstoelen en die winkels zijn zo belachelijk groot! Heel de dag niks meer kunnen doen. Vandaag wel al even gaan zwemmen. Nu ff op de bank terwijl man kind op bed legt. Hij doet dan alle voorbereidingen en dannkan ik straks de voorstrijk op de muur knallen. Hopelijk staat donderdag de keuken en is de verbouwing na het paasweekend achter de rug. Wel al zoin zijn commode en kledingkast opgeruimd, babyspullen staan klaar om te wassen en dan opruimen. Nesteldrang mag nu langzaam tot uiting komen
Wat moet er altijd een hoop mee naar zo'n ziekenhuis. Ik een tas, de baby een tas, vriend een tas. Dan een extra tas voor op de verloskamer. De jongens een tas met kleding en eten voor de oudste. Die gaan logeren bij oma als wij in het ziekenhuis zijn. Alsof we 2 weken op vakantie gaan Ik heb ook al weken overal mandjes in webshops staan die ik moet bestellen maar uitstel want het zo'n boel geld elke keer, haha. Er komt natuurlijk steeds meer bij want er is gewoon steeds weer wat 'nodig', dus het totaal bedrag wordt steeds hoger waardoor ik weer uitstel... het is zo'n cirkeltje geworden. Nu net alles maar gewoon besteld en niet teveel gekeken naar de totaal prijzen Respect voor alle Ikea en bouwmark bezoekende dames! Mij lukt dat echt niet meer hoor. De baby hangt voor mijn gevoel al tussen mijn benen, ik waggel als een idioot en dat kost zoveel energie, whaha
Zo herkenbaar van dat bestellen. Ik ga steeds vol goede moed zoeken maar haak dan vaak weer af door het totaalbedrag. Valt me steeds zo tegen. Ik had donderdag idd ook toch maar ineens veel besteld en niet teveel gedacht aan het geld. Dure baby's. Hier verre van indalen dus loop nog goed. Jij loopt met een klein baby kontje in je bekken .
Oh haha die mandjes! Gevaar van overtijd lopen is dat je nóg meer tijd hebt om te kopen Hier is kind nog totaap niet ingedaald dus maagzuur is nog vollop aanwezig maar niet dat gevoel van een kind tussen mn knieen
Hoop dat je je lichaam een beetje spaart, klachten kunnen na de bevalling ook lang aanhouden. Waarom doet je man de voorstrijk niet
Mijn man heeft 1x iets geverfd in huis en sindsdien is de taakberdeling qua klussen heel scherp. Hij mag de voorbereidingen doen, en de opruim maar alles daartussen doe ik Vorige x waren mijn bekkenklachten vrijwel direct na de bevalling over. Hoop dat dat nu ook zo is.
Baby's zijn echt duur ja.. en dan hebben we zoveel al vanwege de andere kinders. Ik dacht echt alleen maar wat kleding nodig te hebben maar elke keer komt er toch weer wat bij. .. en ook in kleding heb ik me vergist trouwens. Want die eerste maatjes zijn ze dan wel zo uit dus je koopt niet heel veel, maar toch moet je het wel allemaal hebben. Rompertjes en vestjes en sokken en whatever, en dan in het volgende maatje weer rompertjes en pyjamaatjes en vestjes, enz enz.
Haha, ja voordeel van indalen is inderdaad minder maagzuur, je kan weer wat meer eten dan 3 happen en je kan adem halen! Vooral dat laatste is echt fijn. Maar ingedaald moet je elke 10 minuten plassen, constant die druk op je vagina.. pff.. We zijn wel een beetje zielig he?
Vreeeeeeselijk ongelofeloos zielug Zwanger zijn is gewoon een extreme vorm van zelfcastijding (of hoe je dat ook moet schrijven).
Ja maar dames, als het over is, zit je zo in je bed met je lieve baby en je half rauwe entrecote Nog eventjes volhouden!
Ik klik per ongeluk op dit topic en dit is wat ik zie, en nu vraagt mijn man waarom ik zit te huilen :') wat vreeeeeeselijk aandoenlijk!! ♥️ Mijn broertjes zijn tweeling en die lagen ook zo lief. En nu ga ik weer naar m'n september topic
Meiden. Ik ben echt zo moe en heb veel pijn nu dus ik reageer even niet op een ieder persoonlijk maar niets geen trouwjurken uitzoeken. Wel sushi eten maar het was mijn babyshower!! Ongelofelijk hoe ik ben verwend en totaal onverwachts. Ik liep met mijn vriendin het restaurant in en daar stonden een groot deel van mijn vriendinnen en oma, moeder en schoonmoeder. Echt geen woorden voor hoor! Zo luxe ook echt veel te gek!!
Oh leuk! En goed gedaan dat je niks doorhad! Trouwjurk is leuk maar dit is wel beter natuurlijk Jammer dat t nu weer minder gaat maar hopelijk geeft zo'n verassing toch weer een beetje goede moed
Ahhh ja dat vooruitzicht maakt het het allemaal zoooo waard (baby én entrecote) Wat een schatjes zijn het toch♡
Wat onwijs leuk en lief!!! Blije foto met reuze luiertaart, lekker roze haha. Lekker nagenieten, rustig aan en hopelijk slaap je goed en is de pijn morgen weg en heb je weer een goede dag.