Ik zie die traktatie.. ik bedenk me ineens dat volgens mij deze donderdag mijn dochter voor t laatst op deze groep is op kdv. Ik moet dus nog een traktatie halen/maken @Malbec hij ziet er heel trots uit. @Ang1987 wakker worden, en dan gelijk bevallen! Spannend hoor! @KleineLai jij ook weeer voorwerk. Niet het idee dat t doorzet? @Sillemie super leuk die pakjes! @teenslipper fietsen vind ik ook vervelend. Lijkt wel of hij dan heel mn blaas indrukt ofzo? Blaasontstekingsgevoel krijg ik ervan haha. @Dompiewompie jammer dat ze dan niet kunnen strippen zeg! Hier wat slap voorwerk nog haha, af en toe een pijnlijke harde buik maar zit heeel veel tijd tussen
@teenslipper herkenbaar, zo een zware buik maar ook ze zit nog zo hoog dat ik niet eens meer normaal kan zitten naar mijn gevoel. Het is gewoon echt tijd dat ze er uit komen. @Liva helaas ja, ik heb ondertussen echt een voorgevoel dat het hier niet meer zelf op gang gaat komen Alle andere keren was strippen nodig om te bevallen. Dus nu dat niet kan heb ik er een hard hoofd in dat er uit zichzelf iets gaat gebeuren. @Aaav succes met nog een traktatie te bedenken dan maar @Malbec mooi kaartje! En aan alle dames met voorwerk, hopelijk hebben jullie snel je baby in de armen!
@Malbec mooi kaartje! ♡ Wie zat er hier ook weer aan de frambozenbladthee? Ik weet t echt niet meer maar als dat nou helpt dan is dat miss een idee voor de dames met voorwerk? Kwaad zal t allicht niet kunnen, net als seks en dadels
Nee het is allemaal weer gestopt en zo Op zich wel een relaxt dagje vandaag hoor. Vanmorgen dan wel vervelende krampen maar smiddags niets, ik voel me verder ook gewoon goed Als alles rustig is dan heb ik echt zoiets van: laat maar tot 41 weken zitten hoor, ik vermaak me wel. Maar zodra het gaan rommelen ben ik er ook gelijk helemaal klaar mee. Er zit geen nuance meer in Hoe gaat het bij jou ondertussen?
Ja dat heb ik ook haha. Zodra ik iets voel denk ik kom maar dooor. Hier hetzelfde nog. Af en toe pijnlijk, wat lijkt op een wee maar heel af en toe maar.
Oh zo lief zo saampjes op je buik! En idd een maand al en zo gegroeid! Zeker als je ze zo wakker ziet!