Ik twijfelde.. ze kakt telkens tijdens de fles dus dacht doe de luier er na. Telkens niks. Heb ik het nu ervoor gedaan zit ze me die hele broek vol te poepen nu Hier aan de eerste foto gedacht. Ik ben benieuwd of ik de rest ook ga onthouden
Gefeliciteerd! Leuke naam! Kom je morgen ofzo vertellen hoe t gegaan is? Ben benieuwd. Maar eerst even bijkomen en slapen enzo hoor @Aaav goed dat je gebeld heb. Juist vanwege die PE. Hopelijk voel je je snel beter! @ButterflyPassion je mag altijd komen vertellen hoe t gaat, ook als t mjnder is. Juist dan eigenlijk. Praten helpt, lucht op. En later even teruglezen kan ook fijn zijn. Ik snap ook je angst wel, een huilbaby is loeizwaar en kan gewoon traumatiserends zijn. Dikke knuffel ♡ @Malbec zul je altijd zien ja! Net als een dikke spuitluier op t moment dat je klaar bent om te vertrekken ofzo. Ze voelen dat gewoon aan die kleine duiveltjes! ♡ Ik zit nu trouwens rechtop in bed. Werd wakker met maagpijn waar ik veel last van heb deze zwangerschap. Nu laat ik steeds hele vieze stinkboertjes en denk dat ik zo moet spugen. Niet bepaald de reden waarvoor ik mn nachtrust wel op wil geven... (sorry voor de details)
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Gelukkig gaat nu alles goed! Mooie lieve naam voor jullie kleine meisje! Geniet ervan!
@Aaav jeetje dat klinkt vervelend. Goed in de d Gefeliciteerd! Blij te horen dat jullie het goed maken
Hier is vannacht om op de uitgerekende datum O. Geboren om 3.30. Hij weegt 3500 gram. Foto's en naam stuur ik wel in een privéberichtje (volgens mij kan dat naar een aantal mensen tegelijk) later. Heeft vrij veel vruchtwater ingeslikt en daarom moeten we nog een nachtje blijven maar prima. Wie weet kan ik even bijkomen hier.
Van harte gefeliciteerd!! 10 mei 2022, mooie datum. Hopelijk knapt hij snel op en kun jij even bijkomen. Geniet van hem. En uiteraard ben ik nieuwsgierig naar naam en foto!
Daar is hij dan! Klinkt alsof het alsnog een kort nachtje is geweest voor je! Hopelijk kunnen jullie beide rusten en wat bijslapen. Ben erg benieuwd naar je verhaal ook! Van harte gefeliciteerd meis! <3
Thanks lieve meiden. Zou eigenlijk moeten slapen maar ben vrij hyper @KleineLai hoe is het met jouw gerommel?
Hé cervelend! Hopelijk vrij snel toch weer in slaap gevallen? De adrenaline giert nog ‘lekker’ door je lijf dus. Nou dan komt slaap (hopelijk) wel als dat wat is gekalmeerd haha Geen gerommel hier op het moment. Ik denk dat er zo wel weer wat krampen zullen komen (krijg ze altijd sochtends). We gaan het zien vandaag! Verwacht niets maar het zou leuk zijn ondertussen
@Ang1987 gefeliciteerd! Ik kijk uit naar je berichtje! @KleineLai nee nog steeds wakker helaas. Wordt geen leuke dag dit.... Jij wel goed kunnen slapen?
Meh! Vervelend! Hopelijk kan je dan iig een slaapje doen ergens vandaag Hier wel een goede nacht gehad. Beetje kort want veel te laat gaan slapen (eigen schuld) maar vanmiddag ga ik gewoon ook slapen als de jongste slaapt dus no problem
@Loes87 @Ang1987 gefeliciteerd! @Ang1987 vind je her gek dat je paar uren na de geboorte niet kan slapen, je brng nog helemaal hyper joh, volgend heeft de natuur dit zo geregeld zodat je lekker lang naar je baby kunt kijken en alle details tot je kan nemen! Geniet ervan (Helemaal niet nieuwsgierig naar de naam, een O.!, en de foto )
♡ Uitgerekend ♡ 1 mei; ♡♡ Mamavandrie34 - 40 jaar - 6de & 7de kindjes 5 mei; ♡ Liessb88 - 3e kindje ♡ Dompiewompie - 29 jaar - 4de kindje 6 mei; ♡ Roosxxx - 28 jaar - 2e kindje ♡ KJB - 30 jaar - 1e kindje ♡ Sillemie - 32 jaar - 2e kindje ♡ Teenslipper - 30 jaar - 2de kindje 7 mei; ♡ KleineLai - 3e kindje ♡ Roos01 - 1e kindje ♡ Butterflypassion - 32 jaar - 3e kindje 8 mei; ♡ Loes87 - 3e kindje ♡ Zeester85 - 2e kindje ♡ TikusSabrina - 1e kindje samen 9 mei; ♡ Liva - 4e kindje 10 mei; ♡ Ang1987 - 2e kindje 11 mei; ♡ Aaav - 2e kindje ♡ Doublerainbow - 1e kindje 13 mei; ♡ Malbec - 2e kindje 7 ♡ Meisjes | 9 ♡ Jongens | 3 ♡ Verrassingen ♡ Afspraken ♡ ♡ Bevallen ♡ 6 april - KJB - 35+5 weken - X 7 april - Mamavandrie34 - 37 weken - S & O 20 april - Roosxxx - 37+.. weken - J 25 april - Sillemie - 38+3 weken - V 27 april - Liessb88 - 38+4 weken - M 2 mei - Malbec - 38+3 weken - N 7 mei - ButterflyPassion - 40 weken - N 9 mei - Loes87 - 40+3 weken - L 10 mei - Ang1987 - 40 weken - O