Jeetje, weeën die stilvallen kan ook gewoon door de spanning/ vreemde mensen in je kamer komen. Daarbij vangt de ene vrouw ze makkelijker op bij 6cm dan de andere. Op 6cm de epidurale kan er soms juist voor zorgen dat het doorzet dacht ik toch?. En zoals je zelf al zei, anders breken ze je vliezen. Naar huis met 6 cm, 5 dagen over tijd, lijkt me beetje gek. Hopelijk kunnen ze je meer duidelijkheid geven. ( Of zet het nu plots heel erg door ). Geen geboorteplaats hectometerpaal 20,6 hoor!!
Ik heb steeds om de 5-6 minuten weeen nu terug, maar ze tonen niet heel op de monitor. Ik kan ze ook nog redelijk goed opvangen. Ik wil gewoon graag die ruggenprik er al in omdat ik er straks een dikkie dik sterrenkijkertje uit mag gaan persen en dit deel niet zo zie zitten maar ik vermoed dat ze gaan willen dat ik op handen en knieen pers straks en daarmee graag willen dat ik nog wat mobiel ben
Ahh ondanks het verrotte tijdstip is mamahonger te zoet! Ik las dat je een goede dag had gehad vandaag, wat fijn voor je. Geniet van jouw meisje, ondanks dat rot voelen echt ook mag.
Ajjj, niet echt iets om naar uit te kijken. Bij mij werd vandaag verteld, heb nu ook nog een sterrenkijker in de buik. Dat ze met de bevalling en het verder zakken in het geboortekanaal wat kunnen bijdraaien. Omdat ze nu eenmaal de makkelijkste weg kiezen. Ik weet niet of de verloskundige me nu een te rooskleurig verhaal heeft voorgeschoteld als geruststelling, maar ik hoop voor jou dat dat ook gebeurt.
nee dit klopt wel, maar ik las online dat hier meer kans op is wanneer je dus op handen en knieën zit omdat je bekken dan breder is of zo?
8,5cm en net toch mijn epidurale gekregen. Ze gaan nu een rondje doen op de andere kamers en komen dan mijn vliezen breken
Oooooh dit duurt niet lang meer! Fijn dat je toch je prik hebt gekregen. Ff bijkomen en aan de arbeid. Succes! ♡
Ik ben rond 12u gaan slapen met 2pcm in de hoop op een goede volle nacht slaap. Heel onrustig geslapen met ook wel wat gerommel. En dromen dat de bevalling begint Dat helpt dus niet Ik blijf dus nog ff lekker liggen.
@Dompiewompie ohhhh wat spannend!!!! Succes meid maar als je dit leest ben je hopelijk al bevallen!!!
Ja, ook overproductie. Zodra ze de toeschietreflex opwekt ik het zuipen of verdrinken. En de borst waarmee ik niet aan het voeden ben moet ik een lekschelp aan hangen als ik niet elke voeding droge kleding wil aantrekken. Zonder schelp ben ik iedere keer nat tot aan mijn navel. Maar dit heb ik bij Vajèn ook gehad tot 6 maanden. Dus dit is voor mijn doen as good as it gets. @Dompiewompie: ik hoop dat jij ondertussen gewoon aan het babyknuffelen bent! Vajèn heeft medicatie gehad. Ze was ook een huilbaby, huilde ongeveer 20/24u door de reflux. Viviën heeft beide, teruggeven (soms echt met zo’n golf ala projectiel braken) en als het later na de voeding is van die ingedikte melk die naar boven komt. Het komt er ook meer dan regelmatig via haar neusje uit. Klinkt als een gezellig dagje, nog gefeliciteerd met jouw man. @teenslipper: balen van de slechte nacht! Inderdaad gewoon nog lekker even blijven liggen.
Ik ben nog niet aan het babyknuffelen Ik heb al een half uurtje 10cm maar ze ligt nog te hoog, dus nu doen ze shiftwissel dan komen ze kijken hoe het ermee zit. Mijn eigen gyn heeft bevaldienst vandaag dus dat is wel leuk. Ik hoop voor 8u bevallen te zijn
Heel veel beterschap en rust hopelijk nog even uit. Heeft de huisarts ook ontstekingswaarden gecontroleerd?
Hahaha meid! Jij neemt de opdracht ons live op de hoogte houden heel serieus. Geweldig! Ik hoop dat de baby er nu is ❤️ Verder ga ik straks even terug lezen, beetje druk met bezoek enzo haha.