Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Mamavandrie34, Apr 6, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

Jul 2, 2018
    1,168
    1,489
    113
    Female
    Zoooo wie is er nog allemaal bevallen/aan het bevallen? :o::o:

Hier een redelijk ok nacht gehad. Tot 2u heeft ze denk ik wel ieder uur gepoept en het dan meteen op krijsen zetten:rolleyes:

maar van 2 tot half 6 heeft ze toch geslapen dus ik voel me al weer wat meer uitgeslapen :roflmao:

Ik heb deze nacht de berichten gelezen, maar ik heb er niet veel van onthouden :confused: ik reageer straks wel even :thumup:

ButterflyPassion, Liva and Ang1987 like this.
  2. Malbec

Malbec VIP lid

Apr 5, 2020
    5,755
    7,854
    113
    Female
    Hahaha hij denkt. Ik ga er voor :roflmao:

Ang1987 likes this.
  3. Malbec

Malbec VIP lid

Apr 5, 2020
    5,755
    7,854
    113
    Female
    Lief berichtje! ❤️

Wat vervelend joh van je zoontje! Veel beterschap voor hem!

ButterflyPassion and Ang1987 like this.
  4. Malbec

Malbec VIP lid

Apr 5, 2020
    5,755
    7,854
    113
    Female
    Meteen een schone broek mama! Tempo :roflmao::roflmao::roflmao:

Ang1987 likes this.
  5. Malbec

Malbec VIP lid

Apr 5, 2020
    5,755
    7,854
    113
    Female
    Hahaha die dromen blijven een beetje vreemd zo in de weken na de bevalling hè :roflmao:

6. Malbec

Malbec VIP lid

Apr 5, 2020
    5,755
    7,854
    113
    Female
    Nee nee, geen valse start. Deze gaat gewoon door en straks heb je je baby vast! ❤️

Ang1987 likes this.
  7. Malbec

Malbec VIP lid

Apr 5, 2020
    5,755
    7,854
    113
    Female
    Hier echt een goede nacht gehad!

De droomvoeding ging super! We leggen de kinderen rond half 8 in bed. Ze lag zo lekker te slapen en ze kwam niet vanzelf. De droomvoeding dronk ze goed, liet een klein boertje en kon haar zo weg leggen. Het enige wat ik dan niet zo fris vind is dat haar luiertje niet verschoont is, maar goed. Als ze straks gaan door slapen, gebeurd dat ook niet.

Toen kwam ze om 02:00, fles erin en daarna om 06:00

Wil proberen hier en daar wat minuten te snoepen zodat ik om kwart over uit kom. Net wat relaxter :roflmao:

Ze ligt nu heerlijk uit te buiken en dan gaan we zo aan ons ochtendritueel beginnen :)

8. Aaav

Aaav Bekend lid

Jan 12, 2019
    651
    1,112
    93
    Female
    Nou hier was het dus weer voorwerk. De vk was alweer verbaasd want qua tijd enzo was het perfect, ze lijken gewoon niks te doen, terwijl ik ze echt weg moet zuchten etc.

Het is nu nog hetzelfde. Ik mocht kiezen, of thuis blijven of naar het zh om daar te slapen met een pethidine spuit, als er dan niks zou gebeuren moest ik sochtends weer naar huis. Maar dat wilde ik niet, blijf dan liever thuis. Nu nog steeds regelmatig weeën. Ben om half 6 in slaap gevallen.. tot nu :thumup:

Straks weer bellen voor wat we gaan doen.. strippen kan zorgen voor meer van dit wat niks doet.. maar goed, moeten we even kijken

9. Malbec

Malbec VIP lid

Apr 5, 2020
    5,755
    7,854
    113
    Female
    Nee, dit meen je niet! Wat een klote dingen zeg!! Strippen zou ook zo maar het laatste zetje kunnen geven. Hoeveel ontsluiting heb je nu?

10. Aaav

Aaav Bekend lid

Jan 12, 2019
    651
    1,112
    93
    Female
    Gewoon 1 cm maar. Ze doen echt niks. Vk snapte er ook vrij weinig van.. aangezien het ook een 2e kindje is en je meestal dan al wat sneller ontsluiting hebt, zeker als je ook voorweeën hebt. Hoe ik er gister bij zat had ze iig een paar cm verwacht.

11. Malbec

Malbec VIP lid

Apr 5, 2020
    5,755
    7,854
    113
    Female
    Nee joh!! Zo weinig. Wat apart! En je baarmoedermond? Al wel verstreken?

Ik had ook zoveel last van voorweeen maar mijn baarmoedermond was echt kei lang ( dubbele van normaal ) dus die voorweeen moesten eerst dat ding helemaal weg werken zeg maar. Zou dat kunnen? Is hij bij jou weleens opgemeten?

12. KleineLai

KleineLai VIP lid

Dec 30, 2017
    14,280
    28,401
    113
    Zeg wat is hier allemaal aan de hand? Gaan er gewoon allemaal mensen bevallen!? :D

@Aaav , nou ja zeg, hoe frustrerend dat het gewoon niets doet! Ben je een hele nacht aan het werk o_O

@teenslipper , zo spannend!! Ik denk dat het babytijd is voor jou! :D

@Zeester85 , beterschap!

Hier is alles suuuper rustig. Goed geslapen, 2x moeten plassen, prima! Ik verwacht geen baby vandaag. 40+5 … wie had dat gedacht. Ik niet iig :roflmao:

13. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

Jul 28, 2020
    2,418
    2,169
    113
    Ohnee wat balennnnnn. En je eerste bevalling ging zo snel. Hier had ik het ook dat het echt niet opschoot, uiteindelijk wel met 4 a 5 cm naar het ziekenhuis gegaan maar mijn weeën bleven echt kort en onregelmatig dus dat is wel een verschil.
    Misschien dat de baarmoederhals idd erg lang was zoals @Malbec zegt?

Hoop dat er een goed plan komt.

14. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

Jul 28, 2020
    2,418
    2,169
    113
    Wat schattiggggg en dat pakje ♥︎♥︎.

Wat een topnacht en mooi van de droomvoeding.

Hier ging dat even heel heel anders vannacht, hij kwam denk ik letterlijk ieder uur en heb 2 uur geslapen. Maar vind het niet zo erg.
    Het is onze eerste nacht thuis en we hebben echt een hele valse start gemaakt dus we zijn onze tijd echt even aan het inhalen.
    Ga vandaag overdag maar even goed bijslapen.

Liva, Malbec and KleineLai like this.
  15. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

Jul 28, 2020
    2,418
    2,169
    113
    Wowwww dat klinkt wel als een goede dag om de bevalling te beginnen igg qua goed slapen en zo weinig plassen.
    Maar snap dat je geen baby verwacht meer vandaag:roflmao: (al hopen we allemaal heel hard van wel)

16. KleineLai

KleineLai VIP lid

Dec 30, 2017
    14,280
    28,401
    113
    Zou je zeggen he? Goed geslapen, rustige baby, gisteren diarree.. zou het? Het antwoord is Nee. Dat is namelijk al weken zo op en af dus het betekent in mijn geval helemaal niets :rolleyes::p

We gaan voor de 41+ weken! Nog 2 nachtjes slapen, dan hoop ik dat ze in het ziekenhuis een zetje willen geven (dmv strippen oid) en dan hop! binnen 5 uur een baby :o::D:p

17. Liva

Liva Fanatiek lid

Dec 5, 2016
    2,018
    3,042
    113
    Als ik die nachten weer zo lees dan geniet ik nog maar even van mijn dagen en nachten zonder baby :roflmao:.. Nog even doen waar ik zelf zin in heb.

Vandaag 40.3 hier, voel me ook nog gewoon prima. We wachten het maar weer af. Beetje relaxen, kleine klusjes en een zonnetje pakken. Het is geen straf zo eigenlijk.

Zou @teenslipper al nieuws hebben:D?

Succes @Aaav, alle weeën helpen wel he! Al is het, wat Malbec zegt, om verder te rijpen. Maar snap je teleurstelling! Misschien gaat het tweede deel dan extra snel.

Ang1987 likes this.
  18. Liva

Liva Fanatiek lid

Dec 5, 2016
    2,018
    3,042
    113
    ButterflyPassion and Ang1987 like this.
  19. Malbec

Malbec VIP lid

Apr 5, 2020
    5,755
    7,854
    113
    Female
    Haha ja als je snachts ff niet kijkt dan gaan ze hoor die meiden :roflmao:

Ja jij verbaasd mij ook! Ongelofelijk dat ze er nog in zit!

20. Malbec

Malbec VIP lid

Apr 5, 2020
    5,755
    7,854
    113
    Female
    Hier relaxte nachten hoor, hou je daaraan vast :o::roflmao:

Liva and Ang1987 like this.

Share This Page