Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    @KleineLai ff over vluchtas. Heb jij een aparte tas voor de Vk kamer én voor de afdeling? ( ik las dat ergens maar kan het even niet vinden ) wat is daar de reden van en wat is het verschil in producten/spullen wat je mee neemt?

2. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Haha nou ik pak alles, ook voor hem. Hij is er idd ook niet zo'n ster in, die kanten strings zou hij er ook zo in kunnen gooien.

teenslipper vindt dit leuk.
  3. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Blijf me verbazen :eek:

Zijn er geen familieleden of vrienden die dit kunnen doen? Of een schilder :roflmao:?

4. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ja, ik heb nu dingen ook al klaar gelegd voor hem. Die hij vervolgens dan nu weer pakt. HALlO AFBLIJVEN :roflmao:
    En dan zeggen; ja heb die saridon weer opgeruimd want het lag daar op dat kastje. Ja. Super fijn dat je opruimt maar dat lag op je shirt enzo met een reden vriend :D:roflmao:

Ang1987 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  5. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Haha ja nou er zijn genoeg andere dingen waar ik me dan weer druk om maak hoor. Hele stomme dingen vooral.
    Mijn vriend is superlief en doet megaveel ook maar ik ben een soort pregzilla af en toe die maar snauwt omdat dingen niet snel genoeg gaan:|, of niet goed.
    Bv een lampje dat net verkeerd is opgehangen (terwijl ik het heb gevraagd of ie het zo kan doen:roflmao:).

En waar ik wel stress van zou móeten hebben denk ik is dat ik nog geen geboortekaartje heb. Eindelijk hebben we wel een keuze gemaakt, dus daar moet ik ook maar even aan de slag mee morgen haha.

Ben jij ook gestopt met ascal trouwens? Ik stop dinsdag, moet even die pillen echt wegleggen, zit nu zo in mijn systeem.

6. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Hahaha mannen :roflmao: herkenbaar! Ik had vorige x ook het gevoel dat we 2weken op vakantie gingen. Ivm wasbaar dus ook nog een volle tas met schone luiers mee dus echt bepakt en bezakt :D

Ik zou nog een schilder in kunnen huren natuurlijk. Maar eerlijk. Iedere dag is er zowat wel 1 klusjesman bezig. Tegelzetter/electricien/loodgieter/3stucadoors/kozijnenmannen/etc...
    En familie, neuhh. In mijn familie ben ik de beste schilder en aan man zijn kant ben ik bang dat hij de beste is :eek::roflmao:

Mamavandrie34 en Malbec vinden dit leuk.
  7. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Oh ik ben juist zo bitchy op vreemden. Zoals de buurman waar ik spontaan een bloedhekel aan heb. Zijn rijstijl staat me niet aan (heel wild en ruw) en altijd met keiharde muziek. Ik heb er nog niks van gezegd (enorme zelfbeheersing) want dat wordt ruzie ben ik bang. Maar zo reageer (al dan niet intern) op alles en iedereen behalve directe omgeving.

8. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.245
    28.265
    113
    Aparte tas met 1 setje kleding voor de baby, voor mij een beval shirt, handdoek en slippers, flesje water.

In de verblijfttas/koffer zitten de kleren voor meerdere dagen voor baby, vriend en mijzelf. toiletartikelen, handdoeken, pak luiers, administratie. Ook zit er een kussentje + dekentje is voor vriend. Dat is een hoop en hoeft dan niet mee de verloskamer in. Dat je niet nog met weeen je halve huis mee moet slepen, haha. Je pakt alleen snel de verlostas en de rest haal je (je partner dan) op als je op je kamer bent.

Ang1987 vindt dit leuk.
  9. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Aaah helder! Dan houd ik het gewoon bij 1 tas want heb dat allemaal niet nodig hier. :) ik dacht. Mis ik iets belangrijks maar een aantal zaken hoeven hier niet mee, dus dan neem ik gewoon 1 tas mee met de spulletjes :)

10. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ja, ben sinds zaterdag inderdaad gestopt! :D

Nog geen geboortekaartje, oh vrouw haha... krijg al stress als ik het lees.

Trouwens, komt mn man net thuis... dat hij voor zn werk even hier thuis 178 lampen in elkaar gaat zetten . Heb gezegd mooi niet, dat gebeurd dat in de woonkamer namelijk. Ben juist aan het genieten van mn laatste paar weken rust zo in mn verlof. Dan ze hele dag in de herrie zitten zeker (moeten gaatjes in metaal geboord worden), dacht het dus écht even niet. Koekwous

Ang1987 en teenslipper vinden dit leuk.
  11. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Dames, wat kletsen jullie veel!!!
    @Liva: fijn dat je weer iets opgeknapt bent.
    @ButterflyPassion: wat een prachtig kamertje
    @KleineLai: fijn hè, zo’n ingedaald kind :roflmao:. Ik kan zo’n beetje beter op de wc gaan wonen.
    @teenslipper: hoe dan?? Eventjes de voorstrijk erop zetten o_O. Gelukkig is het einde wel in zicht maar zoals de anderen ook al zeiden luister wel een beetje naar je lichaam hè.
    @Malbec: wat een super toffe verrassing zo’n babyshower!!! Wel jammer dat je lijf er nu weer klaar mee is.
    @Mamavandrie34: wat een schatjes heb jij op de wereld gezet zeg! Die foto’s daar word ik echt gelukkig van. En die entrecote… daar kijk ik zo naar uit!! En wat fijn dat de vk zo mee denkt. Hopelijk gaat Olli snel een stijgende lijn inzetten zodat daar minder zorgen omtrent zijn.
    Wbt vluchttas: ik bedenk mij door jullie ineens dat ik helemaal vergeten ben om dingen voor mijn vriend in te pakken. Dat past ook gewoon echt niet meer in die tas.

Hmm, de rest ben ik vergeten.

Ik ben vandaag naar Drievliet geweest omdat mijn moeder, zus, broer en kids hier in de buurt in een vakantiehuisje zitten dit weekend en samen wat leuks wilde gaan doen. Vriendlief was het er eigenlijk niet echt mee eens. Achteraf gezien had hij wel ergens een punt: ik ben nu compleet gesloopt. Maar ja, familie komt speciaal voor mij naar Nederland en dan snap ik ook wel dat ze wat leuks willen gaan doen.
    Morgen doe ik iig weer rustig aan.

Ang1987 en teenslipper vinden dit leuk.
  12. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Luister je zelf dan ook ;)

Ang1987 vindt dit leuk.
  13. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Hahaha zo grappig hoe we dat allemaal tegen elkaar roepen en vervolgens denken dat het toch niet voor jezelf geldt :roflmao:

14. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Eum, blijkt van niet :roflmao:. Nou ja, ik doe morgen rustig aan haha

teenslipper en Ang1987 vinden dit leuk.
  15. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.245
    28.265
    113
    Nee hoor! Wij verblijven standaard 3 dagen in het ziekenhuis dus dan heb je gewoon je halve huis nodig zo ongeveer haha

Ang1987 en Malbec vinden dit leuk.
  16. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ahh das wel fijn voor je naasten want dat zijn toch de mensen die het beste met je voor hebben en van wie jij houdt (en zij van jou).
    Ik omschrijf mezelf maar als temperamentvol deze zwangerschap (naar mijn vriend:roflmao:) en kan ook superlief en enthousiast zijn zeg ik dan maar.

Malbec, teenslipper en Sillemie vinden dit leuk.
  17. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Klinkt super leuk!!
    Maar idd het is al gauw te veel natuurlijk.
    Hopelijk gaan we nu allemaal rustiger aan doen:).

18. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Even een vraagje tussendoor: ben ik nu de enige die echt al zoogcompressen nodig heeft? Ik hoop dat het geen voorteken is dat ik weer mega overproductie ga hebben straks

19. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Nee heb ik niet nodig, ook nooit gehad trouwens.
    Vriendin van mij had dat wel nodig tijdens de laatste weken van haar zwangerschap maar heeft geen overproductie gekregen. Hopelijk een geruststellend scenario.

Sillemie vindt dit leuk.
  20. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Productie voor de bevalling zegt gelukkig niks over productie na je bevalling. Voor jou dus fijn maar heb je nu niks aan. Ik heb af en toe een klein drupje waardoor mn tepels aan mn bh plakken, ook echt niet fijn! Denk er ook over om mn wasbare zoogcompressen te gaan gebruiken.

Deel Deze Pagina