Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Lief hè! Is een pyjama. Yep.. ik trek mijn baby iedere avond een pyjama aan en in de ochtend kleed ik haar weer om :roflmao:
    Is een ritueeltje en eigenlijk vooral voor Luuk :)
    Gisteren wilde ik Luuk onder de douche zetten en haar in bad doen. Nou wilde hij natuurlijk ook in bad haha. Ik probeer alles, wat kan, gelijk te trekken. Sommige dingen kunnen niet anders natuurlijk, maar dit werkt hier goed en zo fijne relaxte sfeer hier thuis. Ze flowt eigenlijk zo mee met alles daardoor :)

Ja hij is echt even een inhaalslagje aan het maken lijkt het wel hè. Proberen vandaag te slapen wanneer hij slaapt meis! ❤️

ButterflyPassion en Ang1987 vinden dit leuk.
  2. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Wat fijn dat je je nog zo okee voelt. Zeker nu de kinderen weer op school zijn kan je je rust even pakken. En hij komt zoals (en vooral wanneer;)) hij komt.

Malbec en Liva vinden dit leuk.
  3. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Wat klinkt dat goed allemaal.
    Hier flowt het ook alleen dan op een andere manier. Pyjama doe ik niet in aan bv nog haha. Of ritme gelijk trekken. Supermooi dat voor iedereen weer wat anders werkt.
    Is Luuk ook zo extreem lief voor zijn zusje? F. Is echt zooo lief voor zijn broertje en houdt zo goed rekening met hem. Ben heel trots op hem.
    Ga idd lekker bijslapen. Heb een vriendinnetje afgezegd die zou komen want de verloskundige komt ook en lager nog mijn schoonouders (maar daar mag mijn vriend mee dealen:)).

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  4. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Nee zeker werkt het voor een ieder anders! Bij Luuk deed ik dit ook niet. Maar ik heb nogal een gevoelig jongetje, dus ik zoek een weg wat voor iedereen werkt :)
    Opzich heb ik zo’n pyjama zo aan, ik kleed heel veel baby’s om op een dag normaliter :roflmao:

Heel goed dat je goed naar jezelf luisteren lieverd! Heel belangrijk!

5. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Oh die stolsels… vreselijk. Let je wel op dat het er niet teveel worden?
    Dat is wel een van de enige voordelen van een keizersnede, ik heb maar 1 klein stolsel gehad. De rest heeft de gynaecoloog er op de OK allemaal uit gehaald.
    En dat de naweeën met elk kind erger worden klopt ook. Die zijn bedoeld om je baarmoeder te laten krimpen maar dat wordt na iedere zwangerschap moeilijker.

@teenslipper: balen dat al die weeën niks doen!!

@Malbec: let je een beetje op jezelf?! Van de caravan en de camping klinkt wel weer heel tof.

Top plan! Nu nog even jouw meisje overtuigen dat zij dat ook een goed idee vindt.

@Ang1987: high five! Ik deel in jouw nachtelijke spookuurtjes. Al heb ik het eerste deel van de nacht tot 2u wel goed geslapen. Daarna beetje half met Viviën op mijn borst. Ze had krampjes en dus nood aan mama. Mijn vriend is maar in het logeerbed gaan liggen aangezien hij gewoon moet werken.

Door het vele spugen was ik toch een beetje bezorgd of ze wel goed groeit. Dus vanmorgen ff op de weegschaal gelegd. Conclusie: daar hoef ik mij echt niet druk om te maken. Ze weegt gewoon al 4,15kg, kleine speknek :roflmao:

6. Zuremat

Zuremat Bekend lid

5 jan 2021
    502
    730
    93
    Vrouw
    Ik kom hier steeds ff spieken of jij al bevallen bent.. niet dus! :roflmao:

7. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @Malbec ohja jij bent natuurlijk expert op het gebied van babyverzorging:). Ik voel me weer een beetje een beginner wat dat betreft want het is al even geleden natuurlijk.

@Sillemie Haha samen doen we het maar he met z'n allen. Wij moeders.
    Wat fijn dat ze zo is aangekomen ondanks het vele spugen.

Sillemie vindt dit leuk.
  8. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.282
    28.409
    113
    :roflmao: Men begint ongeduldig te worden, ja. Ik ben geneigd om deze op mijn fb te plaatsen. Lekker passief agressief :p

315A42F9-C161-467B-A8E0-8D9F2B711CAC.jpeg

teenslipper, Zuremat, Liessb88 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Hahahahaha hahahahahahaha hahaha zo goeie hé! Ik krijg ook veel berichten. Of ik al bevallen ben, uhm nee, anders had je het vast gehoord.

10. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Of mensen die elke dag weer verbaasd zijn me ergens te zien. Nog niet?? Uhm, ik ben 40.3 mensen, relax.

11. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Nou deze was wel ineens weer klein hoor haha :roflmao:

Ang1987 vindt dit leuk.
  12. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Opzich is dat natuurlijk niet zo vreemd :roflmao:

KleineLai en Ang1987 vinden dit leuk.
  13. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Net contact gehad met de vk
    Opties zijn:
    Aankijken, kijken wat het doet.

Nachtje slapen met die medicatie en dan evt sochtends weer terug

Vervroegde overtijdscontrole in het ziekenhuis en dan evt kijken voor inleiding op korte termijn (iig geen 41 weken, dan zal een aantal dagen eerder worden)

Omdat ik best wel last heb van een depressie nog neig ik naar het laatste. Ik ben moe, best wel op en de kans dat dit door blijft gaan is best aanwezig. Ik merk dat ik weer in mn hoofd ga zitten, en dat wil ik niet, dan heb ik straks mijn baby en ben ik helemaal weer niet mezelf, daar word ik best angstig van.
    Heb nu eerst nog urine weggebracht om te controleren of het geen blaasontsteking is, als dat het niet is bel ik denk ik terug voor die vervroegde controle.

14. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.282
    28.409
    113
    Klinkt als een goed plan! Voorkomen is beter dan genezen! Ik zou ook voor de vervroegde controle gaan.

15. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Lieve Aaav,

Heftig hee meid. Doe waar jij je het beste bij voelt en dan klinkt zo'n eventuele vervroegde inleiding beter voor jou dan afwachten. Knap dat je goed voor jezelf en je babytje zo de juiste beslissing wil nemen. Misschien dat allebei nog een optie is? Nachtje slapen met medicatie en dan de vervroegde controle zodat je in elk geval een beetje fit je bevalling in kan.

Aaav vindt dit leuk.
  16. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ohh meiden de struggle is real met het 'overtijd' gaan, @Liva @KleineLai
    Ik werd al gek van de appjes. En een ongeduldige partner is echt het toppunt:roflmao::roflmao:

Hier ben ik een soort emotioneel wrakje op dit moment, volgens mij heb ik last van de kraamtranen (yes ik zit op dag 3).
    Ik ben zoooo verliefd dat ik het niet aan kan.
    We hebben het geboortekaartje afgemaakt en mennnn het is zooo lief. Als ik er aan denk moet ik al huilen.
    Alle emoties komen echt hard binnen en ben de bevalling aan het herbeleven (niet op een slechte manier hoor). Daarnaast baal ik dat ik niet slaap hierdoor en daar maak ik me dan weer zorgen over maar hee ik moet dit eerst even verwerken. (Lig lekker een paar uur op bed)
    Jeetje wat is het toch intens zo'n mensje op de wereld zetten.

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  17. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.282
    28.409
    113
    aww, komt goed mama! Die eerste dagen, weken, maanden zijn een rollercoaster op elk vlak :) lekker aan toegeven, veel over praten, en het komt echt goed hoor!

Ang1987 vindt dit leuk.
  18. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    @Sillemie toch een voordeel aan een keizersnede dan, krijgt je baarmoeder even een poetsbeurt meteen :roflmao: het valt hier wel mee hoor, maar dit zijn dus de dingen die ik altijd meteen vergeet en na elke bevalling denk ik ah bah juist dit hoort er ook bij :|

@Malbec ik vind het juist slim dat je zoveel mogelijk samen probeert te doen. Dat hebben wij ook altijd gedaan :thumup:

@Ang1987 ooooh ja kraamtranen. Nog zoiets wat ik altijd vergeet. Totdat ik op dag 3 of 4 al 10x voor het meest onbenullige sta te huilen en dan pas besef wat voor hormonaal wrak ik eigenlijk ben :$:roflmao:

en aan alle dames die nog moeten bevallen: hou hoop, ik werd ook gewoon wakker met weeën en ging opeens zomaar bevallen. Terwijl ik de ervoor dag niks speciaal voelde of merkte.

teenslipper, Malbec en Ang1987 vinden dit leuk.
  19. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Ja ik ga vragen voor de vervroegde controle, en dan kan ik misschien gelijk een nachtje blijven. Iig vannacht.. kan ik even bijslapen!

Liessb88, Dompiewompie en Ang1987 vinden dit leuk.
  20. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    ♥︎

Deel Deze Pagina