Tikussabrina en Roosxxx zijn al heel lang niet actief geweest. @doublerainbow wel af en toe, maar is wat minder actief dan sommigen.
gefeliciteerd! en arme vader hahaha. Mijn man moet ook nog. Hij heeft daarstraks een belpoging gedaan voor een afspraak. Helaas was het net middagpauze afwachten tot de volgende keer dat hij genoeg moed verzameld heeft dan maar
@ButterflyPassion goed dat de kraamzorg zo actief meewerkt. Ik ben benieuwd of je snel verbetering gaat merken! @KleineLai 41+5
Mijn man moet half juni zijn zaad laten controleren na de uitgevoerde ingreep. Komt volgens mij precies goed uit zo een beetje...!
Hier is het andersom geworden. Vanavond slaap ik in het ziekenhuis en dan morgen gelijk aansluitend de vervroegde controle! Ben benieuwd
Dat is precies goed qua timing denk ik ja. Hier is het straks maar een tijdje met condoom. Of niet. Maar in ieder geval niet meer op goed geluk
Hopelijk lekker slapen, voordat ze gaan inleiden. Goed dat je de regie in handen durft te nemen om depressieklachten te voorkomen. Veel respect voor.
@KleineLai @Liva, wat gaan we doen? Ieder zijn eigen dag of gaan we samen met @Aaav voor vrijdag de 13e?
Hier is de moed nog ver te zoeken . Hij zegt wel dat hij het gaat laten doen maar voorlopig is het nog veel praten weinig doen.
hahaha! Ik vind ieder een eigen dag wel leuk. Tot nu toe nog geen enkele tweelingen behalve de daadwerkelijke tweeling Ik wil wel zaterdag trouwens, dan is mijn schoonzus ook jarig. Ik vind dat zij wel haar verjaardag mag delen